Bekijk originele versie : Indiase zussen eten 'door duivel bezeten' vader op
KARIM_FADIL
28-06-2004, 14:49
NEW DELHI
Twee Indiase zussen hebben hun vader gedood en vervolgens gedeeltelijk opgegeten. Dat meldde de Indiase krant The Telegraph maandag. De twee vrouwen vermoedden dat hun vader door een duivel bezeten was en meenden zo de kwade geest in hem te doden.
Nadat zij hun vader geketend hadden, vermoorden de zussen hem. Vervolgens dronken zij zijn bloed en aten enkele van zijn organen op. Het hele gezin was op de hoogte van de gang van zaken en lijkt er volgens de Indiase politie mee te hebben ingestemd. De 22-jarige Yasmin en haar 25-jarige zus Taslima wisten hen ervan te overtuigen dat Iblis, een kwade djinn of geest uit de islamitische mythologie, bezit had genomen van de man. De vrouwen staan inmiddels onder psychiatrische behandeling.
:eek:
Eet smakelijk zo.. :D
Missy_Cheima
28-06-2004, 14:52
Ah wilieeeeeeeee..:eek:
Gatver ik wordt misselijk.
Oh mijn Allah...
Nou, lekker is dat. Maar waarom heeft de politie ingestemd, zo haal je de duivel zeker weg. Als die persoon dood is, is de duivel ook weg. Estagfirruh Allah...
onderduiker
28-06-2004, 18:01
Die meiden zijn zelf bezeten.
Beetje mensen op eten gatverdamme
onderduiker
28-06-2004, 18:13
ik kan alleen maar ene jomanda uit limburg, daar stonden elk weekeind duizende mensen voor de deur, ze is er zeker schatrijk van geworden, RAAR MENS
Origineel gepost door KARIM_FADIL
NEW DELHI
Twee Indiase zussen hebben hun vader gedood en vervolgens gedeeltelijk opgegeten. Dat meldde de Indiase krant The Telegraph maandag. De twee vrouwen vermoedden dat hun vader door een duivel bezeten was en meenden zo de kwade geest in hem te doden.
Nadat zij hun vader geketend hadden, vermoorden de zussen hem. Vervolgens dronken zij zijn bloed en aten enkele van zijn organen op. Het hele gezin was op de hoogte van de gang van zaken en lijkt er volgens de Indiase politie mee te hebben ingestemd. De 22-jarige Yasmin en haar 25-jarige zus Taslima wisten hen ervan te overtuigen dat Iblis, een kwade djinn of geest uit de islamitische mythologie, bezit had genomen van de man. De vrouwen staan inmiddels onder psychiatrische behandeling.
:eek:
Eet smakelijk zo.. :D
:lol:
zou dat lekker zijn? eens stukje lever van een mens? :D
gavterdamme zeg...
ik word er gewoon misselijk van..
maar de tijd is gekomen..
de profeet heeft hierom gehuild, terwijl wij het normaal vinden..
ik vraag me alleen af hoelang dit nog gaat voortduren
AlHoceima_Leila
28-06-2004, 20:47
Zo ik vraag me echt af hoe een mens smaakt :D
Die limburgse gebedsgenezer had ik nog nie van gehoord maar ja misschien helpt het echt ook .
Nou als iemand vrijwilliger wil zijn :D kheb honger :p
En dan met de naam smileyy: ik zit hier zowat te huilen man.
wat nou....ook nog kritiek durven te geven op mijn naamm..
dat is het tegengestelde van wat ik me voell...
nou begrepen...
ciao!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.