Gypsymeid
09-02-2010, 14:44
Absoluut niet om af te vallen, want in mijn geval wil ik liever aankomen. De reden voor mij is om mijn lichaam gewoon weer tot rust te brengen en gezonder te maken. Wat is een goede kuur, want er zijn er zoveeeeel? En dan met name een kuur puur om je lichaam weer op orde te brengen, dus niet om af te vallen. Ik heb een burnout en ben zo moe, ik hoop dat dit wellicht een beetje helpt.
Tnawies_
10-02-2010, 13:16
wat ia dat prscies, nooit van gehoord :kweetnie:
Kun je wat specefieker zijn, wil namelijk ook wat kilo's erbij.
Gypsymeid
10-02-2010, 20:52
Ik wil deze kuur gaan doen. 1x in de maand.
Detoxplan 1: Ontgiften in 24 uur
Wat is het?
Een detoxprogramma van de Britse diƫtisten Nic Rowley en Kirsten Hartvig.
Het motto: reinig je lichaam, maak je geest helder.
Hoe werkt het?
Gebruik de dag voordien geen opwekkende middelen (thee, koffie, tabak, alcohol, chocolade), geen suiker (snoep, cake, frisdrank), geen vlees en zuivel en geen bewerkt voedsel. Op de dag zelf volg je het menuplan hieronder. Rust zoveel mogelijk, hou jezelf warm en drink veel mineraalwater. Breng wat tijd door in de frisse lucht, maar doe vooral rustig aan. Na je kuur gebruik je een week lang geen opwekkende middelen en eet je geen bewerkt voedsel.
Menuplan voor de ontgifting:
1 eerste schema
Ontbijt: verse fruitsalade
1/2 papaja (ontpit en in partjes gesneden), 1 banaan (in plakjes), 1 peer of 1 appel (in partjes), 1 portie vers zacht fruit of bessen (bv. frambozen, aardbeien, abrikozen, perziken of pruimen), 5 druiven (gehalveerd), 5 eetlepels ongezoet vruchtensap, 1 theelepel ahornsiroop
Halverwege de ochtend: 1 kop brandnetelthee
Lunch
1/4 meloen, gevolgd door een fruitsla bestaande uit: 1 dikke plan ananas (in stukjes), 1 banaan (in plakjes), 1 appel (in stukjes), 1 peer (in stukjes), 6 druiven (gehalveerd en ontpit), 5 eetlepels ongezoet vruchtensap
Halverwege de middag: 1 kop tijmthee
Avondeten: 1/2 papaja, 1 mango
Na het avondeten: 1 kop kamillethee
Wat belooft het?
Meer energie, glanzender haar, een zuiverder huid, een betere slaap, een verbeterde spijsvertering, een adem die lekkerder ruikt en een kalmere geest.
Tnawies_
10-02-2010, 21:40
vind het wel dapper van je ik kan niet leven van alleen fruit:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.