Bekijk originele versie : Nieuwe Moskee wordt gebouwd in R'dam (zuid)
NoreJihan
30-11-2002, 19:48
Hebben jullie net die discussie gezien van een turkse man en Nederlandse iemand uit leefbaar Nederland!!
Die turks heeft hem echt helemaal uit.g.e.l.u..l.d
Er wordt namelijk een nieuwe moskee gebouwd in R'dam zuid met een minaret van 50 meter
de architektuur is oosterlijk dus het ziet er gewoon uit als een echte moskeeeeeeee
En de nederlanders waren er tegen in R'dam dus zei die turk waarom maken jullie er geen probleem van als er kerken worden gebouwd en wel als er een moskee wordt gebouwd
ik moest wel lachen zelfs die journalist was het niet eens met die Nederlander van leefbaar nederland hahahahah
Die moskeeeeeeee wordt gewoon gebouwd dus wordt maar lekker gek
zakia_1984
30-11-2002, 19:50
YES YES YES YES
maghrabia82
30-11-2002, 19:53
ik heb het niet gezien....Maar hij wordt toch gebouwd?begrijp niet echt waarom ze zo moeilijk doen...
NoreJihan
30-11-2002, 19:53
Origineel gepost door zakia_1984
YES YES YES YES
wallah zakia die turk was echt goooooooooooeeeeeeeeeeeeed
Wat die nederlander ook verzinde he die turk lulde hem uit hahahahah
Hij begon ook over de wetsregeling en over de vergunning en over integratie enz enz
NoreJihan
30-11-2002, 19:55
Origineel gepost door maghrabia82
ik heb het niet gezien....Maar hij wordt toch gebouwd?begrijp niet echt waarom ze zo moeilijk doen...
Jazeker wordt ie gebouwd maar zo zie je maaaaaaar
weet je wat hij ook zei
Hijz ei dat het de nederlanders zou afschrikken omdat de islamieten de laatste tijd veel veroorzaken
Hij noemde als voorbeeld Nigeria
Weet je wat die turk zei : Ja juist dan vind ik dat die moskee gebouwd moet worden zodat de mensen geen angste meer hebben en in harmonie met elkaar leven
Moskeeen rijzen in nederland de pan uit! Is toch goed? Maar de mooiste moskee is nog steeds de Marokkaanse in Den-Bosch. Oh ja en de Marokkaanse moskee in Eindhoven. Supermooi. Noord-Brabant bouwt gewoon de mooiste moskeeen.
Masha'allah ! :goedzo:
warum word die moskee nou niet bij mij in de buurt gebouwd :(
Moonlight25
30-11-2002, 23:22
Hoe mooi die moskee ook wordt en op wat voor oosterse traditionele manier die moskee gebouwd wordt, zoalang er onvrede over heerst bij een groot deel van de bevolking lijkt het me geen reden voor vreugde. Waarom moet zo'n moskee nou weer zo opvallend. Ik ben van mening dat als wij de mogelijheid en alle vrijheid krijgen om moskeen te bouwen, moeten wij verantwoordelijk blijven en dit niet te overdrijven door moskeen in puren oosterse stijl te gaan bouwen die helemaal uit het normale toonbeeld vallen en je het gevoel geven dat je jezelf in het oosten waant. Tegenwoordig met de huidige architectonische mogelijkheden kun je een moskee zo laten bouwen, dat deze toch op een mooie moskee lijkten maar toch niet uit het huidige toonbeeld valt en daarmee dus minder opvalt.
Theoretisch had die turk dus gewoon gelijk maar wat er onder de mensen leeft dat realiseert hij zich gewoon minder en dat is een ernstige onderschatting van een probleem. En kwa rechten staat de turk ook volledig in zijn recht, alleen schiet hij hierin gewoon te ver door om meningen en gevoelens van een groep mensen te ontzien en daar enigzins rekening mee te houden.
Als een grote groep mensen onvrede heeft met zo'n opvallende moskee, wat voor nut heeft het dan nog. Het roept juist haat tegen de islam op en de burgers krijgen het gevoel dat het hun opgelegd wordt. Op deze manier heeft het niet het gewenst effect en kunnen wij binnen de kortste keren daag tegen onze vrijheid van godsdienstuiting zeggen.
Origineel gepost door AceChilla Q
Waarom een minaret van 50 meter.
Dat ziet er toch niet uit in een wijk met van die kleine huisjes.
Weet je trouwens dat die moskee betaald word met geld van een oliemagnaat uit Saoudie-Arabie ( een land waar de sharia wordt toegepast) en dat er iemand in het bestuur zat die pas is opgepakt omdat hij verdacht word van terrorisme.
Ik vertrouw de goede bedoelingen van die mensen niet helemaal
Wazzup :cool:
ten eerste.. en minaret van 50 meter is gewoon mooi.. we willen iets bouwen waar we trots op kunnen zijn
ten tweede.. je zegt zelf dat die man VERDACHT word.. maarja.. zowat elke moslim wordt nu verdacht van terrorisme dus...
aSunnyFriend
01-12-2002, 10:27
wat interesseert mij nou waar het geld vandaan komt ???? in de nederlandse maatschappij rouleert volop drugsgeld en geld afkomstig van door de NAZIS vermoorde joden en niemand heeft er problemen mee. Nou komt het geld uit de Verenigde Arabische Emiraten en nu is er ineens iets aan de hand...............
Origineel gepost door AceChilla Q
Waarom een minaret van 50 meter.
Dat ziet er toch niet uit in een wijk met van die kleine huisjes.
Weet je trouwens dat die moskee betaald word met geld van een oliemagnaat uit Saoudie-Arabie ( een land waar de sharia wordt toegepast) en dat er iemand in het bestuur zat die pas is opgepakt omdat hij verdacht word van terrorisme.
Ik vertrouw de goede bedoelingen van die mensen niet helemaal
Wazzup :cool:
een land waar de sharia geld zegt ze dan .......
wel heel vreemd dat die sharia in saoedi arabie ineens geen belemmering vorm als er olie-contracten afgesloten worden tussen nederland en de arabieren ...
aSunnyFriend
02-12-2002, 17:47
GOED GEZEGD REMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Origineel gepost door aSunnyFriend
GOED GEZEGD REMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
dankje salahdin .., hoe gaat het met jou ..? :)
flexiegirl
02-12-2002, 19:16
Origineel gepost door NoreJihan
Hebben jullie net die discussie gezien van een turkse man en Nederlandse iemand uit leefbaar Nederland!!
Die turks heeft hem echt helemaal uit.g.e.l.u..l.d
Er wordt namelijk een nieuwe moskee gebouwd in R'dam zuid met een minaret van 50 meter
de architektuur is oosterlijk dus het ziet er gewoon uit als een echte moskeeeeeeee
En de nederlanders waren er tegen in R'dam dus zei die turk waarom maken jullie er geen probleem van als er kerken worden gebouwd en wel als er een moskee wordt gebouwd
ik moest wel lachen zelfs die journalist was het niet eens met die Nederlander van leefbaar nederland hahahahah
Die moskeeeeeeee wordt gewoon gebouwd dus wordt maar lekker gek
salaam,
Wees maar niet te vrolijk, want het gaat volgens mij niet door.
Een of ander kamerlid vermelde in de krant tegen die moskee tezijn en zegt dat het alleen maar problemen zal veroorzaken met de mensen die daar wonen.
Want je weet genoeg racisten!
Om eerlijk te zijn geef ik hem gelijk wat betreft die racisten.
Ben bang dat het uit de hand zal lopen als die Moskee daar komt te staan.
Wat die kamerlid nog meer zei was dat de moskee werd gefinancierd door ene sjiek uit Saoedie Arabie.
En dat vond ie ze3ma niet toelaatbaar.
maar ja hoop inshallah dat die moskee er toch komt te staan en dat alles goed zal aflopen Inshallah.
ma3a salamaaaa :zwaai:
Origineel gepost door flexiegirl
salaam,
Wees maar niet te vrolijk, want het gaat volgens mij niet door.
Een of ander kamerlid vermelde in de krant tegen die moskee tezijn en zegt dat het alleen maar problemen zal veroorzaken met de mensen die daar wonen.
Want je weet genoeg racisten!
Om eerlijk te zijn geef ik hem gelijk wat betreft die racisten.
Ben bang dat het uit de hand zal lopen als die Moskee daar komt te staan.
Wat die kamerlid nog meer zei was dat de moskee werd gefinancierd door ene sjiek uit Saoedie Arabie.
En dat vond ie ze3ma niet toelaatbaar.
maar ja hoop inshallah dat die moskee er toch komt te staan en dat alles goed zal aflopen Inshallah.
ma3a salamaaaa :zwaai:
what the f*ck.. waar slaat dat nou weer op.. ok.. dus wanneer iemand een kerk wil bouwen in de schilderswijk zullen ze er ook massaal op tegen moeten zijn omdat dat ook tot problemen zal leiden???
Dit noem ik pas pure openbare racisme!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.