Bekijk originele versie : Iraanse vrouw 'baart kikker'
Uitgegeven: 28 juni 2004 11:20
Een Iraanse vrouw zou het leven hebben geschonken aan een kikker, zo meldde de Britse omroep BBC maandag. De BBC citeert een artikel uit de Iraanse krant Eternaad, waarin bioloog Aminifard stelt dat de kikker enkele menselijke kenmerken heeft. De vingers en de tong van de kikker zouden van moeder op kikker zijn doorgegeven, aldus de bioloog.
De vrouw zou wellicht kikkerdril tijdens een zwempartij hebben opgepikt, speculeert de BBC. Zij baarde al eerder kinderen, allebei gewone mensen.
Origineel gepost door Raihana
Uitgegeven: 28 juni 2004 11:20
Een Iraanse vrouw zou het leven hebben geschonken aan een kikker, zo meldde de Britse omroep BBC maandag. De BBC citeert een artikel uit de Iraanse krant Eternaad, waarin bioloog Aminifard stelt dat de kikker enkele menselijke kenmerken heeft. De vingers en de tong van de kikker zouden van moeder op kikker zijn doorgegeven, aldus de bioloog.
De vrouw zou wellicht kikkerdril tijdens een zwempartij hebben opgepikt, speculeert de BBC. Zij baarde al eerder kinderen, allebei gewone mensen.
bizar!!
babyvanbelisma
28-06-2004, 11:58
Is dit niet gewoon een urban legend? Lijkt me toch vreemd hoor....:confused:
Origineel gepost door Mangin
Ik heb wel eens lelijke babies gezien maar dit slaat alles. :D
Je babyfoto's zeker :D
onderduiker
28-06-2004, 12:16
:confused: kikkerdril die de baarmoeder kan binnen zwemmen
broodje aap verhaal bbc
Yafelesteen
28-06-2004, 12:53
waarschijnelijk heeft haar man dit gedaan
Waarom trapt ze dan ook in die mooie praatjes van die kikker, ze weet toch hoe kikkers zijn. :confused:
Ik vind dat iemand die 'vrijwillig' een doek over het hoofd draagt het zich niet kan veroorloven om op of aanmerkingen te maken op andermans uiterlijk.... :rolleyes:
Aan jou avatar te zien, moet jij een hele dekbed over je hoofd gooien... Wat ben jij eng zeg!! :(
Hoe oud was je daar trouwens op je avatar??
asma_201
28-06-2004, 13:34
het verhaal is zeker bizarr
volgens mij is dat onzin van de bbc
Ik vind dat iemand die 'vrijwillig' een doek over het hoofd draagt het zich niet kan veroorloven om op of aanmerkingen te maken op andermans uiterlijk.... :rolleyes:
ha ha ha ha ha touchee!
Origineel gepost door bisses
ha ha ha ha ha touchee!
Denk je wel aan je lachspieren, je hebt vandaag wel heel veel gelachen...Grappig he :rolleyes:
Niks mis mee toch een gezichtsSluier!!!
Afgezien van het feit dat je door het permanent dragen van een masker je zelf compleet buiten de maatschappij plaatst en zelfs strafbaar bent, is er niks mis mee.
Bel de politie dan op als ik strafbaar ben... :D
Welke maatschappij bedoel je trouwens?
Homo, of lesbie, pedo, travo, zijn? No thanx :)
De Nederlandse maatschappij, een maatschappij waar jij in mee moet draaien wil je niet als een paria door het leven gaan.
Dat je bij een reactie op het woordje maatschappij gelijk gaat 'schermen' met sexuele voorkeuren is tekenend voor een persoon die denkt vanuit lichaamsdelen onder het middenrif. Er heersen blijkbaar nog veel opgekropte sexuele gevoelens onder de vrome bedekte moslimgemeenschap....
Ik schemer helemaal nergens naar toe, maar dit is Nederland!
Tegenwoordig word iedereen homo, lesbi of pedo...
En sorry jullie roepen wel heel snel! Aanpassen!!!
Maar helaas ik draai nergens mee, ik vind het zo best.. :D
Dat jij dan meteen heel zielig opgekropte sexuele gevoelens er bij gaat halen, is heel bizar... weirdo :rolleyes:
AlHoceima_Leila
28-06-2004, 21:29
Wejoow dat so grappig man
wat er nu allemaal wel niet kan gebeuren :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.