Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand mij helpen i.v.m printer...

Pagina's : [1] 2

WonkeyMonkey
08-02-2010, 21:55

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht en ik probeer steeds mijn printer te installeren maar het lukt mij niet. Ik heb windows 7 maar ik zie net op de cd van de printer dat er staat:windows 98,Me,2000,xp:( :( Betekent het dat ik die niet kan installeren op windows 7?

wickedmen
08-02-2010, 22:14
Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht en ik probeer steeds mijn printer te installeren maar het lukt mij niet. Ik heb windows 7 maar ik zie net op de cd van de printer dat er staat:windows 98,Me,2000,xp:( :( Betekent het dat ik die niet kan installeren op windows 7? Als ik het goed heb zal het wel lukken wat voor foutmelding krijg je

AliH
08-02-2010, 22:16
Wat voor printer heb je? Misschien moet je de juiste drivers installeren, die kan je vinden op de site van de fabrikant.

WonkeyMonkey
09-02-2010, 17:09
Als ik het goed heb zal het wel lukken wat voor foutmelding krijg je Kijk, het begint zich te installeren dan krijg ik een foutmelding en ik kan dan ofwel annuleren of gewoon opnieuw installeren. Als ik op opnieuw klik, dan krijg ik steeds een foutmelding. Klopt toch niet. En nog zoiets, ik heb mijn laptop niet eens een maand en hij begin al traag te doen..:(

NadorinoCrysis
09-02-2010, 17:19

Dat de laptop traag wordt, ligt aan de zwakke onderdelen zoals o.a. de processor, werkgeheugen de snelheid van de harde schijf. Wat is het merk van je laptop? Ook graag de modeltype. Misschien dat er dan versie voor Windows nieuwer dan XP te downloaden.

WonkeyMonkey
09-02-2010, 17:44
Dat de laptop traag wordt, ligt aan de zwakke onderdelen zoals o.a. de processor, werkgeheugen de snelheid van de harde schijf. Wat is het merk van je laptop? Ook graag de modeltype. Misschien dat er dan versie voor Windows nieuwer dan XP te downloaden. Packard bell windows 7 INTEL PENTIUM PROCESSOR T4300 4 GB memory 320 GB HDD Wat wil je nog weten?

AliH
09-02-2010, 17:46
Packard bell windows 7 INTEL PENTIUM PROCESSOR T4300 4 GB memory 320 GB HDD Wat wil je nog weten? Dat is in ieder geval geen trage laptop ( qua onderdelen ), welk merk & type printer heb je ?

NadorinoCrysis
09-02-2010, 17:50
Packard bell windows 7 INTEL PENTIUM PROCESSOR T4300 4 GB memory 320 GB HDD Wat wil je nog weten? Kun je kijken of je via Start "Uitvoeren" kan zien? Zo niet, rechtsklik op Start0Eigenschappen en kies voor een klassieke Start theme. Daarna Start-Uitvoeren en typ dxdiag en kies Ja. Noteer dan de volgende: Systeemfabrikant Systeemmodel Het zou best kunnen dat Windows 7 geen klassieke Start heeft. Maar ik ben erg onbekent met Windows 7 En de processor is aan de lage kant wat de traagheid veroorzaakt.

WonkeyMonkey
09-02-2010, 17:51
Dat is in ieder geval geen trage laptop ( qua onderdelen ), welk merk & type printer heb je ? ja idd want mijn laptop maakte geen geluid en nu blijft dat ding maar afgaan.. Euhm ik heb een HP printer HP deskjet f380

WonkeyMonkey
09-02-2010, 17:54
Kun je kijken of je via Start "Uitvoeren" kan zien? Zo niet, rechtsklik op Start0Eigenschappen en kies voor een klassieke Start theme. Daarna Start-Uitvoeren en typ dxdiag en kies Ja. Noteer dan de volgende: Systeemfabrikant Systeemmodel Het zou best kunnen dat Windows 7 geen klassieke Start heeft. Maar ik ben erg onbekent met Windows 7 En de processor is aan de lage kant wat de traagheid veroorzaakt. waar moet ik systeemfabrikant en systeemmodel intikken?

AliH
09-02-2010, 18:04
Dit is een link (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=al-75052-1&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&os=4062&product=1128296) naar de installatie file van de HP F380 voor Windows 7. Hopelijk lost dit deels je probleem op

NadorinoCrysis
09-02-2010, 18:08
waar moet ik systeemfabrikant en systeemmodel intikken? Shit, een verkeerde post. Heb zo vaak dit moeten toepassen dat ik andere hardware dan de PC vergeet. Je hebt de printer model al gegeven.

WonkeyMonkey
09-02-2010, 18:11
Dit is een link (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=al-75052-1&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&os=4062&product=1128296) naar de installatie file van de HP F380 voor Windows 7. Hopelijk lost dit deels je probleem op Dank je wel. Ik zal dit eens uitvoeren.

WonkeyMonkey
09-02-2010, 18:12
Shit, een verkeerde post. Heb zo vaak dit moeten toepassen dat ik andere hardware dan de PC vergeet. Je hebt de printer model al gegeven. Ik zal even dat wat AliH mij heeft gegeven uitvoeren. Ik laat je dan wat weten of het is gelukt of niet..

NadorinoCrysis
09-02-2010, 18:18

Ik zal even dat wat AliH mij heeft gegeven uitvoeren. Ik laat je dan wat weten of het is gelukt of niet.. Hopelijk werkt het wel. Die MicroBitchSoft vernieuwt telkens de Windows. windows 7 is zelf een Windows XP, alleen veel geadvandeerde versie. 7 is eigenlijk Vista SP3 zogezegd.

Pagina's : [1] 2