Bekijk originele versie : Carriere Maken Of Huisvrouw?
Hallo mensen,
Hoe zou jij jezelf het liefst over een jaar of wat zien?
Ik ben benieuwd....;)
mooie kindjes maken en een leuke baan.
Origineel gepost door Nesma
mooie kindjes maken en een leuke baan.
me too
Origineel gepost door Kadir
Zoals ik al eerder zei, en nog een keer zal zeggen :
Vrouw's Enige Recht Is De Aanrecht
Succes met het vinden van een vrouw Kadir :D
Ha Ha Ha Ha Ha.....
Wat ben jij origineel zeg.....die wisten we nog niet...
Corleone
30-11-2002, 19:05
mijn vrouw zo eerst wel mogen werken maar mochten er kinderen komen dan zou ik het wel heel erg fijn vinden om haar thuis te vinden
Nou kadir blij dat ik jou vrouw niet hoef te worden
kisssssss Nesma
moslima_ana
01-12-2002, 14:41
ik werk momenteel, maar eens ik kinderen heb, blijf ik thuis om ze op te voeden, en misschien later een part-time jobje nemen.
Ik zou graag eerst carriere willen maken,dus enkele jaren goed doorwerken en als er dan kinderen zouden zijn stop ik en zet ik me volledig in voor hun opvoeding...
ik vindt de vrouw mag ook wel wat doen dan alleen maar in de keuken....kant en klare maaltijden zijn makelijker :d
=emsoem=
TwinkleEye_19
01-12-2002, 14:51
Enige bank van de man => rechtbank:D
Ik wordt later (en ben dat nu al voor een groot deel:p )
Een goed doorgestudeerde, carrière makende, geemancipeerde, blintsende, lieve en ontzettend goede vrouw en moeder:D
Dalilah18
01-12-2002, 15:20
Ik word insha allah een succesvolle zakenvrouw, en als ik later insha allah kinderen zal krijgen dan ga ik minder werken om voor de kinderen en voor manlief te zorgen...
groetjes, D
Lady_moi
01-12-2002, 15:31
Eerst carriere maken inchallah en bekend worden :D. Als ik dan kinderen heb inchallah,dan zal ik ermee stoppen en voor hen zorgen
BintElmagreb
02-12-2002, 14:14
Origineel gepost door Corleone
mijn vrouw zo eerst wel mogen werken maar mochten er kinderen komen dan zou ik het wel heel erg fijn vinden om haar thuis te vinden
kijk dit klinkt heel erg positief en zeer vrouw vriendelijk. :)
waren ze allemaal maar zo. :rolleyes:
BintElmagreb
02-12-2002, 14:16
Origineel gepost door moslima ana
ik werk momenteel, maar eens ik kinderen heb, blijf ik thuis om ze op te voeden, en misschien later een part-time jobje nemen.
helemaal mee eens.
alleen zit ik nog op school.
de toekomst ziet er voor mij ook zo uit incha-allh, als ik tegen die tijd nog leef. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.