Bekijk originele versie : zelf bevrediging
87zahra87
17-08-2004, 10:44
Tuurlijk is meer dan normaal. Wie zegt dat ie het nog nooit heeft gedaan is scheinheilig.
jenniferlopezzz
18-08-2004, 16:40
Origineel gepost door zoefria123
oef soms wel drie keer per dag... en soms weken niet
3 keer per dag :confused:
MissWildThing
20-08-2004, 15:44
Origineel gepost door siemsiem
Ik heb een vraagje aan de meiden....
Iets wat ik me heel vaak afvraag, heel veel vrienden van me praten heel openlijk over "zelf bevrediging"( ja, ik weet dat het haram is)enzo. Het komt op neer dat veel jongens zich sexueel bevredigen. Is dat bij meiden ook zo...?
Bevredig jij jezelf ook weleens...?
ik las toch ergens dat het helemaal niet haram is( als je vrijgezel bent ofzoiets)
maar om je vraag te beantwoorden, ben ik heel open en zeg ik dat ik zelfbevrediging niet nodig heb :p
ik geloof zeer zeker dat er meisjes zijn die hunzelf bevredigen maar er nooit open over zullen zijn ;)
mocrokaantje
21-08-2004, 23:46
ja ik doe het seker je moet je toch af en toe lekker verwennen is nx mis mee hoor vind ik dan :D
jenniferlopezzz
02-10-2004, 12:37
ja ik doe het seker je moet je toch af en toe lekker verwennen is nx mis mee hoor vind ik dan :D
helemaal mee eens! :)
Shahinez
02-10-2004, 20:24
eigenlijk is masturbatie bedoeld voor als vb een jongeman nog neit getrouwdis, en hij ziet vb iemand, en hij is opgewonden, dan mag hij masturberen, maar enkelen alleen in die geval.
want de jongens van nu zoeken meteen een meid op.
:eek:
Kifash voor jongens bedoeld?En wij vrouwen?Hebben wij geen gevoelens?Geen lust?Samhilia,wij zijn ook van vlees en bloed gemaakt en wij hebben ook verlangens naar meer en naar iets intiems ...
nadia_meknessia
02-10-2004, 21:15
:eek:
Kifash voor jongens bedoeld?En wij vrouwen?Hebben wij geen gevoelens?Geen lust?Samhilia,wij zijn ook van vlees en bloed gemaakt en wij hebben ook verlangens naar meer en naar iets intiems ...
You tell her girl.... :maf:
natasha86
04-10-2004, 19:49
Ik vind het goed dat sommige meiden hier open over zijn. Want net zoals al beweerd is, denk ik dat zowat iedereen het wel doet of het wel eens geprobeerd heeft. En sommige komen er eerder achter of later, en sommige hebben meer behoefte eraan en anderen minder.
Maar hier toegeven is iets anders als in het openbaar (in real life dus). Want het is voor meisjes erger taboe dan voor jongens volgens mij. Maar dat is bij Nederlanders ook zo kan ik uit ervaring zeggen.
Ikzelf zeg hier dus eerlijk: ik doe het :stout:
Maar als ik hier ook maar 1 iemand in real life had gekend kreeg niemand het te horen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.