Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
H_Bonaparte
08-02-2010, 12:07
wat een lelijke kop heeft die kerel zeg, dan je beter Geert Wilders stemmen ( lolllllllllllllllllll)
stem PVV
Om zijn lelijke kop stemmen mensen als jouw op de PVV? God allemachtig wat een vooroordeel alweer.
Ga alsjeblieft buiten reclame maken voor Geert Wilders, je ziekelijke vertoning hier komt mij echt de strot uit.
dutchbirdy
08-02-2010, 12:08
Gewoon het land uitzetten met kinderen en al, die lijp hoort hier niet thuis.
STEM PVV
Is jouw gevoel voor nuance representatief voor de PVV?
Opnieuw_V0.3
08-02-2010, 12:31
Je topictitel klopt niet, het gaat om zijn neefje in Duitsland en niet om zijn kinderen idi-jood.....
\http://www.telegraaf.nl/binnenland/5979004/__Kind_met_wapen_op_site_lijsttrekker__.html?p=13, 1
jawel, het overschreeuwt waar het om gaat, nietwaar.
Opnieuw_V0.3
08-02-2010, 12:39
wat een lelijke kop heeft die kerel zeg, dan je beter Geert Wilders stemmen ( lolllllllllllllllllll)
stem PVV
Gewoon het land uitzetten met kinderen en al, die lijp hoort hier niet thuis.
STEM PVV
En wie stuurt jullie ouders dan pedogogisch aan ?????
nee laten we alle nederlanders beoordelen op deze wansmaak, lekker makkelijk.
mijn neefje heeft ook foto met een geweer in zijn hand maar dan niet gericht op zichzelf, ik vind het wel een leuke foto eerlijk gezegd :o
maarja voor een lijsttrekker is het ongepast. en dat kind is zo klein :maf:
mocro-youssef
08-02-2010, 12:57
Nederlanders zijn aan de Nederlandse wet gehouden, vaak dus ook als ze over de grens zijn.
Nee, je dient de wetten te volgen in het land waar je je bevind.
Volgens jou logica is een duitser in overtreding wanneer hij hier een blowtje rookt in een coffeeshop.
Onzin.
mijn neefje heeft ook foto met een geweer in zijn hand maar dan niet gericht op zichzelf, ik vind het wel een leuke foto eerlijk gezegd :o
Hoe groot acht je de kans dat Dilaver dit zelf heeft gedaan?
De pest met dat Hyves (en wat niet op Internet) is dat iedereen met een inlogcode in principe alles kan plaatsen wat hij of zij wil. Belangrijkste is dat we ons niets wijs laten maken door figuren die de Islam in NL willen blijven beperken.
3 maart insha Allah, naar de stembus!
Opnieuw_V0.3
08-02-2010, 13:07
paas mij eens de inlogcode van zijn hives, wil je.
Hoe groot acht je de kans dat Dilaver dit zelf heeft gedaan?
De pest met dat Hyves (en wat niet op Internet) is dat iedereen met een inlogcode in principe alles kan plaatsen wat hij of zij wil. Belangrijkste is dat we ons niets wijs laten maken door figuren die de Islam in NL willen blijven beperken.
3 maart insha Allah, naar de stembus!
ik weet dat niet, maar ik bedoel gewoon dat het wel raar is als hij dat zelf op zijn hyves gaat zetten. ga je islam democraten stemmen?
Maria_79
08-02-2010, 13:11
Mijn moeder heeft ook foto's van mij met speelgoedpistolen in haar fotoalbums zitten, nog erger... Ik richt op haar, mijn buurjongen en de kat..:hihi:
Kut, daar gaat haar politieke loppbaan...
paas mij eens de inlogcode van zijn hives, wil je.
Ga je shockerende foto's van jezelf plaatsen :hihi:
Mijn moeder heeft ook foto's van mij met speelgoedpistolen in haar fotoalbums zitten, nog erger... Ik richt op haar, mijn buurjongen en de kat..:hihi:
ik zie geen speelgoed pistolen op de foto met dat kind
wuhahahaa :hihi:
maar mijn neefje had echt geweer in zijn hand, mijn moeder en zijn moeder werden boos maarja ik vond het wel een leuke foto eigenlijk :o
ik weet dat niet, maar ik bedoel gewoon dat het wel raar is als hij dat zelf op zijn hyves gaat zetten. ga je islam democraten stemmen?
Dat heeft hij dus ook niet gedaan. Is gewoon een rotstreek geweest en het lijkst alsof het niemand opvalt dat de krant er als de kippen bij was om hier verslag van te doen. Ze waren nog sneller dan Delivar zelf :hihi:
Insha Allah. Jij?
Iznogoudh
08-02-2010, 13:20
hoe haal je het in je hoofd?
over
gesproken
Is dat niet Mekka op de achtergrond in die lijst?
Dan is het helemaal haram.
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.