Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Het idee achter zo'n foto is natuurlijk belachelijk.
Maar laten we niet teveel heisa maken van een paar neppistolen.
Dit zijn gewoon balletjespistolen die je in Spaanse toeristencentra kunt kopen voor kinderen.
Het is speelgoed.
Maar het zijn wel heel foute foto's en die man moet natuurlijk opzouten als bestuurder.
Berichtgeving klopt niet. Zie: http://www.islam-democraten.nl/nu/mededelingen-den-haag/persbericht-dilaver-delikaya-fotos-hyve/
De enige krant die de bron niet heeft gecheckt is het AD en zij hebben het bericht gewoon geplaatst zonder eerst te bellen. Ik vond het al raar waarom het niet in de Telegraaf stond. Blijkbaar heeft de Telegraaf in dit geval wel de bron gecheckt om zo te zien dat er niks te halen valt omdat het niet eens zijn kinderen zijn, de foto's niet in Nederland zijn genomen en de foto's niet openbaar bedoeld waren.
Sorry hoor, maar ik vind het een zeer zwak excuus op de site van de islam democraten.
Pappa laat de kinderen met zijn telefoon spelen.
Pappa laat de kinderen dingen plaatsen op zijn persoonlijke hyves.
En er worden foto's op een openbare site geplaatst omdat de familie ze anders niet kan zien.
Nog nooit van E-mail gehoord?
Niet erg snugger die mijnheer Delikaya.
studente88
08-02-2010, 04:35
hmmmm ik stem op hem! alleen maar vanwege het feit dat men research doet om deze moslimpartij zwart te maken zodat niemand er op stemt.
Sorry hoor, maar ik vind het een zeer zwak excuus op de site van de islam democraten.
Pappa laat de kinderen met zijn telefoon spelen.
Pappa laat de kinderen dingen plaatsen op zijn persoonlijke hyves.
En er worden foto's op een openbare site geplaatst omdat de familie ze anders niet kan zien.
Nog nooit van E-mail gehoord?
Niet erg snugger die mijnheer Delikaya.
Ik vond de redenering op de site ook vrij zwak.
Het gaat om de daad op zich. Dat is niet pluis, hoe je het ook wendt of keert.
Vooral omdat de identiteit van die blogger niet bekend is gemaakt blijft het raar en verdacht.
Masr het waren wel nep-speelgoed pistooltjes, hehehe.
studente88
08-02-2010, 04:48
Ik vond de redenering op de site ook vrij zwak.
Het gaat om de daad op zich. Dat is niet pluis, hoe je het ook wendt of keert.
Vooral omdat de identiteit van die blogger niet bekend is gemaakt blijft het raar en verdacht.
Masr het waren wel nep-speelgoed pistooltjes, hehehe.
Meneer geeft aan dat zijn neefje uit Turkije die foto had gemaakt en dat het niet zijn kind was had gemaakt. Komaan zeg wat is dit voor gedoe. Mijn beeld over de elite en haar complotten wordt door dit soort acties steeds maar versterkt. Ik hoop dat God ze snel gelijk met de grond maakt.
Meneer geeft aan dat zijn neefje uit Turkije die foto had gemaakt en dat het niet zijn kind was had gemaakt. Komaan zeg wat is dit voor gedoe. Mijn beeld over de elite en haar complotten wordt door dit soort acties steeds maar versterkt. Ik hoop dat God ze snel gelijk met de grond maakt.
Ja ik blijf het raar vinden. En een beetje gedraai.
Misschien was het van die neefjes een kwajongens streek, maar dan toch hebben die neefjes kunnen inloggen met de gegevens van oom Dilaver Delikaya en fotoos gemaakt met de telefoon van die oom.
Waarom wordt gewoon niet gezegd" OK ik heb mijn telefoon uitgeleend en ben er achter gekomen dat de kwajongens mijn gegevens hebben gebruikt"? Klein kunstje om dat te zeggen.
Ik denk dat als de kinderen of neefjes van Wouter Bos of Balkenende zo iets hadden gedaan dat dan in Nederland de politieke wereld op zijn kop had gestaan. En al zeker omdat aantasting of misbruik van privacy-gegevens een belangrijk isssue is in de politiek.
Mijn beeld over de veiligheid daarover wordt hierdoor alleen maar verzwakt.
studente88
08-02-2010, 05:00
Ja ik blijf het raar vinden. En een beetje gedraai.
Misschien was het van die neefjes een kwajongens streek, maar dan toch hebben die neefjes kunnen inloggen met de gegevens van oom Dilaver Delikaya en fotoos gemaakt met de telefoon van die oom.
Waarom wordt gewoon niet gezegd" OK ik heb mijn telefoon uitgeleend en ben er achter gekomen dat de kwajongens mijn gegevens hebben gebruikt"? Klein kunstje om dat te zeggen.
Ik denk dat als de kinderen of neefjes van Wouter Bos of Balkenende zo iets hadden gedaan dat dan in Nederland de politieke wereld op zijn kop had gestaan.
Turken hebben vaak elkaars inloggevens van msn, hyves en noem maar op.
Waarom zou hij zijn excuses moeten aanbieden terwijl dit duidelijk een poging is om de islamdemocraten een bad name te geven zodat stemmers wegblijven. Walglijk!
Waarom zou hij zijn excuses moeten aanbieden terwijl dit duidelijk een poging is om de islamdemocraten een bad name te geven zodat stemmers wegblijven. Walglijk!
Je bedoelt dus dat die neefjes of wie het ook zijn geweest de Islamdemocraten een slechte dienst hebben bewezen door hun daad?
Ik snap je niet.
In ieder geval is het raar dat een kind een (speelgoed)pistool, nog wel twee op zijn hoofd richt en ook raar dat er iemand een foto van maakt en nog vreemder dat iemand dat op het internet ergens zet. Ik kan er niet bij. Bizar.
studente88
08-02-2010, 05:19
Je bedoelt dus dat die neefjes of wie het ook zijn geweest de Islamdemocraten een slechte dienst hebben bewezen door hun daad?
Ik snap je niet.
Nee. Je kijkt nu 1 kant op en ziet de andere kant niet.
Dit is een mislukte poging geweest om de Islam democraten zwart te maken. Men doet research in de hoop iets te vinden, na niks gevonden te hebben verzint men dingen (liegt dus de boel bij elkaar). En nog blijf jij atheist, terwijl zij (the elite) jou atheist hebben gemaakt.
Precies zoals tijdens 9/11. Ik was toen 11 en voelde mij viezer dan afval doordat mensen mij vies aankeken. Toen was het ´´kut moslims hebben ons aangevallen´´. Tegelijkertijd was de oorlog tegen de Islam al ver daarvoor begonnen en kwamen regelmatig moslims om het leven door westerse troepen. En nu is het opeens duidelijk voor de meesten geworden dat Irak binnenvallen en moslims afschieten toch geen goed idee was. Een mistake zeggen ze. Elke keer trappen achterlijke atheisten in dezelfde val. Het is gewoon 1 groot grap.
Nee. Je kijkt nu 1 kant op en ziet de andere kant niet.
Dit is een mislukte poging geweest om de Islam democraten zwart te maken. Men doet research in de hoop iets te vinden, na niks gevonden te hebben verzint men dingen (liegt dus de boel bij elkaar). En nog blijf jij atheist, terwijl zij (the elite) jou atheist hebben gemaakt.
Precies zoals tijdens 9/11. Ik was toen 11 en voelde mij viezer dan afval doordat mensen mij vies aankeken. Toen was het ´´kut moslims hebben ons aangevallen´´. Tegelijkertijd was de oorlog tegen de Islam al ver daarvoor begonnen en kwamen regelmatig moslims om het leven door westerse troepen. En nu is het opeens duidelijk voor de meesten geworden dat Irak binnenvallen en moslims afschieten toch geen goed idee was. Een mistake zeggen ze. Elke keer trappen achterlijke atheisten in dezelfde val. Het is gewoon 1 groot grap.
Je haalt er ineens het begrip achterlijk en atheist bij. Waarom doe je dat? Waar slaat dat op? Kun je niks beters verzinnen?
Je haalt er ook ineens de Irak kwestie bij, dat is niet bepaald consequent en heeft niks te maken met dit topic onderwerp. Of is dit een soort grap van jou?
In ieder geval, het zou een mislukte achterlijke grap kunnen zijn, ik sluit het ook niet uit. Maar over wapens maakt men normaal gesproken geen grappen en dan moet wel de onderste steen hiervan boven komen aangzien de man zelf (blijkbaar met een groot gevoel als pedagoog en ouderbegeleider ) schrijft:
Op de site van de Islam Democraten schrijft hij namelijk :”Daar waar jongeren tot criminele handelingen vervallen, is vaak een beperkte pedagogische aansturing door de ouders aan de orde. In dit soort gevallen dienen ouders hun verantwoordelijkheid op te pakken en zullen desnoods onder sanctionering deel moeten nemen aan cursussen ouderbegeleiding. De inhoud van deze ouderbegeleiding moet mede aansluiten op de achtergrond van de ouder en zijn of haar kind”
Vanuit zijn achtergrond (hij zegt het zelf) is te verwachten dat de man zijn verantwoordelijk neemt. En dus deze zaak als laster of smaad laat voor komen voor de rechter die het dan laat uitzoeken. Heel normaal.
studente88
08-02-2010, 05:34
Je haalt er ineens het begrip atheist bij. Waarom doe je dat? Waar slaat dat op? Kun je niks beters verzinnen?
Je haalt er ook ineens de Irak kwestie bij, dat is niet bepaald consequent en heeft niks te maken met dit topic onderwerp. Of is dit een soort grap van jou?
In ieder geval, het zou een mislukte grap kunnen zijn, ik sluit het ook niet uit. Maar over wapens maakt men normaal gesproen geen grappen en dan moet wel de onderste steen hiervan boven komen aangzien de man zelf (blijkbaar met een groot gevoel als pedagoog en ouderbegeleider ) schrijft:
Heeft er alles mee te maken. Ik geef voorbeelden van de leugens die de elite elke keer verzint.
Wie zeg dat het humor is? Het gaat duidelijk om machogedrag van kleine jochies. Zelfs jongens van mijn leeftijd zie ik zo vaak geweld (wapens, hoe bommen te maken etc.) verheerlijken (ja Nederlandse blond, blauwogige).
Nederlanders hebben andere humor. Ik noem het hypocriete humor. Geen grappen maken over wapens maar zelf wel mensen steunen om die wapens te gebruiken in Islamitische landen.
Aboe_Adam
08-02-2010, 05:54
Hij wil reclame maken.(aandacht trekken)
jouw wet niet de mijne ;)
Jawel hoor, jij hoort je net zo goed aan de wet te houden en je gaat net zo goed de bak in als je die overtreed.
Geen allah die daar wat aan kan doen.
Stel je toch niet aan.
studente88
08-02-2010, 07:17
Stel je toch niet aan.
Jeetje man. Waarom bestaat zulk dom volk eigenlijk nog? ´´Yes goverment, you are never wrong! And you´re not behind conspiracys of killing important public figures that dared to open their mouths. Because, what´s in it for you to lie and kill in the name of this?´´:
http://www.freefoto.com/images/04/28/04_28_50---US-Dollar-Bills_web.jpg
Pagina's :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.