Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
oww ja kom maar dan
Als het OM die foto's heeft gezien komen ze wel.
Vind jij het normaal dan wat die lijsttrekker heeft gedaan?
Lantismo
07-02-2010, 22:07
Van mij mag er een zionistisch arrestatieteam naar het huis van die lijsttrekker. Verboden wapenbezit.
Is goed David.
nou ja... zo gaan die oorlogen dus never nooit niet over... Misschien ben ik wel een idealist, maar wapens zijn niet voor kinderen...
Tjaah er zullen altijd oorlogen zijn Rooza. :jammer:
Heeft ie niet. Dus die moslim moet van z'n bedje worden gelicht wegens verboden wapenbezit.
Nee de politie moet de man netjes opbellen en vragen of hij zijn wapen wilt inleveren.
Niks moet. :maf:
Als het OM die foto's heeft gezien komen ze wel.
Vind jij het normaal dan wat die lijsttrekker heeft gedaan?
man ik ben zelf vroeger zo vaak gepakt wegens wapen bezit.
het stomme is dat ze vroeg komen terwijl je ligt te slapen.
truthhurts
07-02-2010, 22:14
wie zegt dat die wapens echt zijn?
man ik ben zelf vroeger zo vaak gepakt wegens wapen bezit.
het stomme is dat ze vroeg komen terwijl je ligt te slapen.
Ik geloof er geen zak van.
wie zegt dat die wapens echt zijn?
Ook nep-wapens zijn verboden. Wist je dat nog niet dan..??
truthhurts
07-02-2010, 22:38
gaan we nou net doen of dit het enige kind is in NL met speelgoedwapens en gewelddadige spelletjes speelt?
gaan we nou net doen of dit het enige kind is in NL met speelgoedwapens en gewelddadige spelletjes speelt?
Nee, maar wel het enige kind van een lijsttrekker die zo op Hyves wordt gezet.... en nog wel van een moslim ook. Of is dat kind ingehuurd door de PVV..??
jouw wet niet de mijne ;)
truthhurts
07-02-2010, 23:03
Nee, maar wel het enige kind van een lijsttrekker die zo op Hyves wordt gezet.... en nog wel van een moslim ook. Of is dat kind ingehuurd door de PVV..??
een kind met een ontzettend domme vader. en al deze heisa eromheen is duidelijk bedoeld om de islam partijen te demoniseren.
een kind met een ontzettend domme vader. en al deze heisa eromheen is duidelijk bedoeld om de islam partijen te demoniseren.
Daar heeft het westen geen enkele moeite voor hoeven te doen:hihi: dat hebben moslims zelf al gedaan met hun gedrag en eisen :banana:
GrowingYoung
07-02-2010, 23:56
Berichtgeving klopt niet. Zie: http://www.islam-democraten.nl/nu/mededelingen-den-haag/persbericht-dilaver-delikaya-fotos-hyve/
De enige krant die de bron niet heeft gecheckt is het AD en zij hebben het bericht gewoon geplaatst zonder eerst te bellen. Ik vond het al raar waarom het niet in de Telegraaf stond. Blijkbaar heeft de Telegraaf in dit geval wel de bron gecheckt om zo te zien dat er niks te halen valt omdat het niet eens zijn kinderen zijn, de foto's niet in Nederland zijn genomen en de foto's niet openbaar bedoeld waren.
Zoveelste bewijs dat Isl. Democraten in Den Haag afgezakt is naar een clubje van mongolen. Kijk alleen die lijst met debiele kandidaten zonder uitstraling, meegenomen aan het handje van een Nederlandse meester...
Voor kwaliteit stem je Lijst 11 in Den Haag....Partij van de Eenheid
http://www.youtube.com/watch?v=WUfAV8KubA8
heelstout
08-02-2010, 01:14
Domme heisa..wie heeft die foto's op hyves gezet..das wachten op problems...aandachts geil mannetje mischien..alleen pakt het verkeerd uit..
Berichtgeving klopt niet. Zie: http://www.islam-democraten.nl/nu/mededelingen-den-haag/persbericht-dilaver-delikaya-fotos-hyve/
De enige krant die de bron niet heeft gecheckt is het AD en zij hebben het bericht gewoon geplaatst zonder eerst te bellen. Ik vond het al raar waarom het niet in de Telegraaf stond. Blijkbaar heeft de Telegraaf in dit geval wel de bron gecheckt om zo te zien dat er niks te halen valt omdat het niet eens zijn kinderen zijn, de foto's niet in Nederland zijn genomen en de foto's niet openbaar bedoeld waren.
De betreffende foto is onderdeel van een reeks foto’s die met Dilaver Delikaya’s telefoon zijn genomen tijdens een vakantie in Turkije. Een neefje van Dilaver Delikaya heeft de telefoon gebruikt om foto’s te maken van zijn andere neefjes in Turkije
HM.:hihi:
Dat gevoel om scherpschutter te willen zijn zit ofwel toch ergens in de familie
of het is een mysterieuze blogger die toegang heeft gehad op de gegevens van de heer D. die de fotoos weer wel zelf heeft verwijderd.
Vreemd zaakje.
Pagina's :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.