Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Lantismo
07-02-2010, 21:53
nog meer van die idioten... zucht.. mensen zijn knettergek
Wie?
Ook van de joden?
Die moeten wel anders worden ze de zee ingedreven. Daarom hebben ze in Israël zelfs dienstplicht voor vrouwen. :goedzo:
Nee, zijn we ondertussen gewend van moslims.
je moet je zelf toch kunnen verdedigen .
Wie?
mensen die kinderen met wapens laten spelen... alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik kan dat echt niet begrijpen. :(
Lantismo
07-02-2010, 21:56
Die moeten wel anders worden ze de zee ingedreven. Daarom hebben ze in Israël zelfs dienstplicht voor vrouwen. :goedzo:
De moslims ook anders worden ze door de zionistan van europa aangevallen. Ze moeten wel jah dat ze in oorlog zijn verwikkeld met het zionsme en der genoten.
Pisrael heeft geen land. :maf:
Allemaal de schuld van die zionisten!
want die hebben dit veroorzaakt toch prof. Piza, ea.?:maf:
mensen die kinderen met wapens laten spelen... alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik kan dat echt niet begrijpen. :(
soms wel
Allemaal de schuld van die zionisten!
want die hebben dit veroorzaakt toch prof. Piza?:maf:
uiteindelijk wel ja. zij maken de wapens en zij verdiennen er geld aan.
je moet je zelf toch kunnen verdedigen .
Ja, tegen de overige Kuffaar wethouders in Den-Haag. Toch..?? :rolleyes:
uiteindelijk wel ja. zij maken de wapens en zij verdiennen er geld aan.
Je hebt helemaal gelijk zo heb ik en mijoenen anderen het nog niet gezien.
sorry!:moe:
De moslims ook anders worden ze door de zionistan van europa aangevallen. Ze moeten wel jah dat ze in oorlog zijn verwikkeld met het zionsme en der genoten.
Pisrael heeft geen land. :maf:
Van mij mag er een zionistisch arrestatieteam naar het huis van die lijsttrekker. Verboden wapenbezit.
Lantismo
07-02-2010, 22:02
Soms moet je het ze wel leren zoals in landen waar oorlog is of niet?
Ja, tegen de overige Kuffaar wethouders in Den-Haag. Toch..?? :rolleyes:
Als wilders ook een wapen heeft? :maf:
Soms moet je het ze wel leren zoals in landen waar oorlog is of niet?
nou ja... zo gaan die oorlogen dus never nooit niet over... Misschien ben ik wel een idealist, maar wapens zijn niet voor kinderen...
Heeft ie niet. Dus die moslim moet van z'n bedje worden gelicht wegens verboden wapenbezit.
Heeft ie niet. Dus die moslim moet van z'n bedje worden gelicht wegens verboden wapenbezit.
oww ja kom maar dan
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.