Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
[
20]
BARBARIAN
13-02-2010, 00:24
Hadith 34 (40 hadith Imam an-nawai)
Aboe Sa’id al-Chodri (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd: ‘Ik hoorde de boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) zeggen:
‘Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is, moet het met zijn hand 1 veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart 2 . Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof‘.
Overgeleverd door muslim.
Een goede intentie praat een slechte daad niet goed....
Overgeleverd door Moslim
1 Dat wil zeggen: met macht of geweld.Dit geld alleen met betrekking tot diegenen over wie men autoriteit heeft.
2 Met andere woorden: dit innerlijk verafschuwen
Overgeleverd door Moslim
1 Dat wil zeggen: met macht of geweld.Dit geld alleen met betrekking tot diegenen over wie men autoriteit heeft.
2 Met andere woorden: dit innerlijk verafschuwen
Soebanallah.
Ja dus??? Dit is een vorm van fitna om dingen die haram zijn te verkondigen voor moslims en misleiding. EN wij hebben autoriteit als individu op het politiek stelsel, dmv stemmen op de juiste draag je een steenje bij.
Begrijp je wel wat je hier formuleert? Niet zomaar knippen en plakken.
Het welbehagen van de mens is voor mij niet relevant als moslima, dus wie er wint of meer zetels haalt is niet het succesresultaat het is juiste verkondigen en misleiding voor onze broeders en zusters te voorkomen!
djazaa allah voor de grammaticale correctie, idd moslim.
BARBARIAN
13-02-2010, 00:56
Soebanallah.
Ja dus??? Dit is een vorm van fitna om dingen die haram zijn te verkondigen voor moslims en misleiding. EN wij hebben autoriteit als individu op het politiek stelsel, dmv stemmen op de juiste draag je een steenje bij.
Begrijp je wel wat je hier formuleert? Niet zomaar knippen en plakken.
Het welbehagen van de mens is voor mij niet relevant als moslima, dus wie er wint of meer zetels haalt is niet het succesresultaat het is juiste verkondigen en misleiding voor onze broeders en zusters te voorkomen!
djazaa allah voor de grammaticale correctie, idd moslim.
Beste zuster, zoals jij misschien ook weet is het roddelen ook een hele slechte eigenschap. ALLAH (swt) zal oordelen over ons allemaal. Ik wil hier geen zwarte pieten toespelen, als jij al een aantal maal je broeder/zuster corrigeert, en je doet het herhaaldelijk en is voor dovemansoren besteedt, wend je dan af. Moslims die op partijen stemmen die niet geheel overeen zijn met islamitische eigenschappen, zullen dat wel weten. Ik heb vertrouwen in onze broeders/zusters.
Barbarian..........................
Beste zuster, zoals jij misschien ook weet is het roddelen ook een hele slechte eigenschap. ALLAH (swt) zal oordelen over ons allemaal. Ik wil hier geen zwarte pieten toespelen, als jij al een aantal maal je broeder/zuster corrigeert, en je doet het herhaaldelijk en is voor dovemansoren besteedt, wend je dan af. Moslims die op partijen stemmen die niet geheel overeen zijn met islamitische eigenschappen, zullen dat wel weten. Ik heb vertrouwen in onze broeders/zusters.
Beste broeder,
Djazaa allah voor je welgemeende Nasi3a.
Minder dat je me beticht van roddelen :confused: Verkondig openlijk het gene wat onjuist wordt vertegenwoordigt en hou me daarbij aan feiten... maar gayr.
En ik ook heb vertrouwen in de broeders en zusters van Lijst11.
Wasalaam.
BARBARIAN
13-02-2010, 01:18
Beste broeder,
Djazaa allah voor je welgemeende Nasi3a.
Minder dat je me beticht van roddelen :confused: Verkondig openlijk het gene wat onjuist wordt vertegenwoordigt en hou me daarbij aan feiten... maar gayr.
En ik ook heb vertrouwen in de broeders en zusters van Lijst11.
Wasalaam.
Nee zuster, ik beticht je niet van het roddelen. Het was in elk geval allerminst mijn bedoeling. Waar ik bang voor ben is dat uiteindelijk het product is wat er van komt. Veel moslimbroeders en zusters hebben hun vertrouwen in jullie schoot geworpen. Prijs het goede en insha'ALLAH zullen beiden partijen zij aan zij de stem van de islamitische gemeenschap in Den Haag verkondigen. Hier hebben wij allemaal niets aan. Mensen zullen beiden partijen mijden en de islamitische inspraak in de gemeenteraad verliezen. Ook ik heb mijn voorkeur, maar heb er liever nog een islamitische partij bij.
Beste zuster, ik hoop echt niet dat ik je enigerwijs heb beledigd. Ik heb het beste voor, voor jullie allemaal.
Dua istikhara:
اللّهُـمَّ إِنِّـي أَسْتَخيـرُكَ بِعِاْـمِك، وَأسْتَقْـدِرُكَ بِقُـدْرَتِـك، وَأَسْـألُـكَ مِنْ فَضْـلِكَ العَظـيم، فَإِنَّـكَ تَقْـدِرُ وَلا أَقْـدِر، وَتَـعْلَـمُ وَلا أَعْلَـم، وَأَنْـتَ عَلاّمُ الغُـيوب، اللّهُـمَّ إِنْ كُنْـتَ تَعْـلَمُ أَنَّ هـذا الأمْـرَ- وَيُسَـمِّي حاجَتَـه – خَـيْرٌ لي في دينـي وَمَعـاشي وَعاقِـبَةِ أَمْـري، فَاقْـدُرْهُ لي وَيَسِّـرْهُ لي ثـمَّ بارِكْ لي فيـه، وَإِنْ كُنْـتَ تَعْـلَمُ أَنَّ هـذا الأمْـرَ شَـرٌ لي في دينـي وَمَعـاشي وَعاقِـبَةِ أَمْـري، فَاصْرِفْـهُ عَنِّي وَاصْرِفْني عَنْـهُ وَاقْـدُرْ لي الخَـيْرَ حَيْـثُ كانَ ثُـمَّ أَرْضِـني بِـه
Allaahoemma innie astakhieroeka bi 3ilmika, wa astaqdiroeka bi qoedratieka, wa asaloeka min fadlika al-3adhziem, fa innaka taqdiroe wa laa aqdir, wa ta3lamoe, wa laa a3lam, wa anta allaamoe al-ghoeyoeb, allaahoemma ien koenta ta3lamoe anna hadhaa al-amra (noem hetgeen waarover je wilt beslissen) khayroen lie fie dienie wa ma3aashie wa 3aaqibatie amrie (of zeg: aadjieliehie wa aadjielieh) faaqdhoerhoe lie wa yassierhoe lie thoemma baariek lie fieh, wa ien koenta ta3lamoe anna haadha al-amra sharroen lie fie dienie wa ma3aashie wa 3aaqiebatie amrie (of zeg: aadjieliehie wa aadjielieh) faasriefoeh 3annie wasriefnie 3anhoe wa aqdoer lie al-gayra haythoe kaana thoemma ardiennie bieh.
Barbarian......................
Nee zuster, ik beticht je niet van het roddelen. Het was in elk geval allerminst mijn bedoeling. Waar ik bang voor ben is dat uiteindelijk het product is wat er van komt. Veel moslimbroeders en zusters hebben hun vertrouwen in jullie schoot geworpen. Prijs het goede en insha'ALLAH zullen beiden partijen zij aan zij de stem van de islamitische gemeenschap in Den Haag verkondigen. Hier hebben wij allemaal niets aan. Mensen zullen beiden partijen mijden en de islamitische inspraak in de gemeenteraad verliezen. Ook ik heb mijn voorkeur, maar heb er liever nog een islamitische partij bij.
Beste zuster, ik hoop echt niet dat ik je enigerwijs heb beledigd. Ik heb het beste voor, voor jullie allemaal.
Dua istikhara:
اللّهُـمَّ إِنِّـي أَسْتَخيـرُكَ بِعِاْـمِك، وَأسْتَقْـدِرُكَ بِقُـدْرَتِـك، وَأَسْـألُـكَ مِنْ فَضْـلِكَ العَظـيم، فَإِنَّـكَ تَقْـدِرُ وَلا أَقْـدِر، وَتَـعْلَـمُ وَلا أَعْلَـم، وَأَنْـتَ عَلاّمُ الغُـيوب، اللّهُـمَّ إِنْ كُنْـتَ تَعْـلَمُ أَنَّ هـذا الأمْـرَ- وَيُسَـمِّي حاجَتَـه – خَـيْرٌ لي في دينـي وَمَعـاشي وَعاقِـبَةِ أَمْـري، فَاقْـدُرْهُ لي وَيَسِّـرْهُ لي ثـمَّ بارِكْ لي فيـه، وَإِنْ كُنْـتَ تَعْـلَمُ أَنَّ هـذا الأمْـرَ شَـرٌ لي في دينـي وَمَعـاشي وَعاقِـبَةِ أَمْـري، فَاصْرِفْـهُ عَنِّي وَاصْرِفْني عَنْـهُ وَاقْـدُرْ لي الخَـيْرَ حَيْـثُ كانَ ثُـمَّ أَرْضِـني بِـه
Allaahoemma innie astakhieroeka bi 3ilmika, wa astaqdiroeka bi qoedratieka, wa asaloeka min fadlika al-3adhziem, fa innaka taqdiroe wa laa aqdir, wa ta3lamoe, wa laa a3lam, wa anta allaamoe al-ghoeyoeb, allaahoemma ien koenta ta3lamoe anna hadhaa al-amra (noem hetgeen waarover je wilt beslissen) khayroen lie fie dienie wa ma3aashie wa 3aaqibatie amrie (of zeg: aadjieliehie wa aadjielieh) faaqdhoerhoe lie wa yassierhoe lie thoemma baariek lie fieh, wa ien koenta ta3lamoe anna haadha al-amra sharroen lie fie dienie wa ma3aashie wa 3aaqiebatie amrie (of zeg: aadjieliehie wa aadjielieh) faasriefoeh 3annie wasriefnie 3anhoe wa aqdoer lie al-gayra haythoe kaana thoemma ardiennie bieh.
Barbarian......................
Salaat Istikhara, altijd goed. :goedzo:
Tangerino
13-02-2010, 02:36
Jullie schieten jullie doel zóóóóóó voorbij. Ik weet zeker dat door de lastercampanges hier veel mensen niet meer gaan stemmen of in elk geval niet meer op jullie. Wat een gemiste kans in zo een belangrijke periode. :(
Als jullie elkaar niet kunnen luchten, laat elkaar dan met rust. Allah (swt) zal oordelen of jullie intenties juist zijn geweest.
Barbarian.............................
Waar hebben jij en anderen het steeds over? Als er zaken zijn die niet kloppen en mij als 1 van de doelgroep niet vertegenwoordigen, dan moet daar iets van gezegd worden. Hetzelfde dat mensen waarschuwen niet op Groenlinks of SP te stemmen. en dat doe je door inhoudelijk naar het programma te kijken, wat veel mensen blijkbaar niet doen.
Is toch logisch?
Tangerino
13-02-2010, 02:50
Waar heb je het over? Mensen praten over het partij programma! lekker krom, wel daarmee je stemmen binnenhalen maar de kritiek daarop niet verdragen. Of hopen jullie vooral de stemmen binnen te halen door islam als partijnaam te gebruiken en de anti islaam stemming in het land aan te kaarten?
Dat is allang bekend bij mensen, maar mensen zijn niet op zoek naar iemand die het alleen roept voor de verkiezingen maar ook iemand die laat zien zich staande te kunnen houden als er vragen op hem afgevuurd worden in de gemeenteraad. Meneer khoulani heeft dat bewezen.
Het zou jullie sieren d discussie inhoudelijk te voeren en te reageren op de 2 punten die zijn aangehaald wat betreft koophuizen en meer bouw voor de midden en hoog inkomens. Ook de schotel kwestie.
Ook vraag ik jullie waarom er mensen op de lijst staan die het nederlands amper beheersen. Staan die mensen voor de sier?
Een inhoudelijke reactie aub en de antwoorden op de vragen!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
[
20]
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.