Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
Cartman jij en die andere figuur zijn echt mensen die wij nodig hebben. Modder gooien kunnen jullie goed. De vraag is nu:
Wat is jullie doel? Denken jullie serieus hier mensen massal te kunnen overtuigen van jullie bekrompen kijk op de werkelijkheid.
Ik heb het nagelezen deze topic. Blijkbaar knaagt er iets aan jullie en blijven jullie maar proberen Islam Democraten onderuit te halen. Het is jullie niet gelukt en zal jullie niet lukken.
Mijn advies zou dan ook zijn: Richt je pijlen op iemand anders. Met zulke "vrienden" hebben wij moslims namelijk geen vijanden meer nodig.
Als je een andere partij steunt. Is je goed recht, maar moet je je hier echt zo verlagen?
Een nasiha zou zijn. Kijk niet hoe je andere partijen onderuit kan halen, maar voer je eigen INHOUDELIJKE campagne.
Blijkbaar trekt iets jullie aan in Islam Democraten, waardoor jullie dit niet kunnen.
In dat geval. Omarm de feiten.
ISLAM DEMOCRATEN IS DE 1E PARTIJ IN EUROPA OP ISLAMTISCHE GRONDSLAG DIE SERIEUS MEEDEED IN DE POLITIEKE ARENA. (kom aub niet aan met Khoulani, want die was onderdeel van Islam Democraten. Een hele partij, niet één persoon) EN WE ZULLEN WEER MEEDOEN, MAAR NU GROTER INSALLAH!!
Ga nu aub een leven zoeken, als je nog meer modder wilt gaan gooien.
VERKLAAR je dus nader aan je eigen doelgroep:goedzo:
Het feit dat je erop reageert geeft aan dat het jou blijkbaar het meeste dwarszit.
Waarom moddergooien? Dat doen jullie allang naar julliezelf. Fotootjes op hyves, niet-Islamitisch verkiezingsprogramma en tig verklaringen op jullie site....
Dus die vrienden hebben jullie niet eens nodig....jullie redden het op eigen titel prima :goedzo:
Zo dat is ook weer VERKLAARD....moehahahaha
Cartman jij en die andere figuur zijn echt mensen die wij nodig hebben. Modder gooien kunnen jullie goed. De vraag is nu:
Wat is jullie doel? Denken jullie serieus hier mensen massal te kunnen overtuigen van jullie bekrompen kijk op de werkelijkheid.
Ik heb het nagelezen deze topic. Blijkbaar knaagt er iets aan jullie en blijven jullie maar proberen Islam Democraten onderuit te halen. Het is jullie niet gelukt en zal jullie niet lukken.
Mijn advies zou dan ook zijn: Richt je pijlen op iemand anders. Met zulke "vrienden" hebben wij moslims namelijk geen vijanden meer nodig.
Als je een andere partij steunt. Is je goed recht, maar moet je je hier echt zo verlagen?
Een nasiha zou zijn. Kijk niet hoe je andere partijen onderuit kan halen, maar voer je eigen INHOUDELIJKE campagne.
Blijkbaar trekt iets jullie aan in Islam Democraten, waardoor jullie dit niet kunnen.
In dat geval. Omarm de feiten.
ISLAM DEMOCRATEN IS DE 1E PARTIJ IN EUROPA OP ISLAMTISCHE GRONDSLAG DIE SERIEUS MEEDEED IN DE POLITIEKE ARENA. (kom aub niet aan met Khoulani, want die was onderdeel van Islam Democraten. Een hele partij, niet één persoon) EN WE ZULLEN WEER MEEDOEN, MAAR NU GROTER INSALLAH!!
Ga nu aub een leven zoeken, als je nog meer modder wilt gaan gooien.
VERKLAAR je dus nader aan je eigen doelgroep:goedzo:
Broeder,
Modder gooien en verklaren zijn competenties van Islam Democraten waar ik me zeker niet tot verlaag. Ik meen me te herrineren dat jij persoonlijk modder ging gooien en daarmee de koers bepaalt hebt.
Wat je hebt kunnen lezen dat heet campagne voeren; dat houdt in inhoudelijke discussie over de visie/ pratijprogramma van degelijk politieke partijen. Wat een bijkomstigheid is van jullie partij ligt 'm in de misleiding die jullie voorschotelen als "zeggende" islamitische grondslag partij.
Cartman, ikzelf en derden hebben meerdere malen in topics inhoudelijk aangegeven dat er haram zaken staan in jullie partijprogramma. Daar wordt geen gehoor aan gegeven prima dan moet je kritiek kunnen incaseren!
Als de pvd iets in zijn partijprogramma heeft staan wat haaks op de Islam staat zal ik daar me pijlen op richten! JE mag staan voor hetgene je predikt!
EN ik ben het absoluut NIET eens dat een partij de stem is dat is de PERSOON die de partij vertegenwoordigt daarmee VAL je of STA je als partij. En daarom STOND islam democraten afgelopen jaren met raadslid Khoulani!
EN wat betreft inhoudelijk campagne voeren, dat gebeurt op het juiste podium. En dat zul je gaan horen, voelen en zien...... be patient :)
Mijn Nasi3a;
Malik (saws) heeft de Profeet horen zeggen, "Wie in Allah swt en de laatste dag gelooft moet iets goeds zeggen of zwijgen" (Sahih bukari, boek 73, hadith 157).
Zwijgen lijkt mij gepast voor jou in deze. Verklaar maar niks meer. :jammer:
Waarom, moet alles bij een bepaalde stroming in de Islaam een vorm van kracht uitstralen doormiddel van posters pamfletten e.d. afgebeeld zijn met wapens?
Kijk maar naar Bin Laden, als hij in beeld is staat er altijd een AK47 op de achtergrond en dit is niet alleen bij Bin laden.
Is dat een zelf herkenbaarheid in innerlijke zwakte bij geestelijk zwakke???
Kinderen met wapens laten 'spelen' & vervolgens doodleuk foto's ervan maken. Telkens als je denkt dat het niet gekker kan. :jammer:
Waarom, moet alles bij een bepaalde stroming in de Islaam een vorm van kracht uitstralen doormiddel van posters pamfletten e.d. afgebeeld zijn met wapens?
Kijk maar naar Bin Laden, als hij in beeld is staat er altijd een AK47 op de achtergrond en dit is niet alleen bij Bin laden.
Is dat een zelf herkenbaarheid in innerlijke zwakte bij geestelijk zwakke???
Ben bij Bin Laden altijd afgeleid door de Noer die hij uitstraalt.... :)
islamvoorop
11-02-2010, 23:58
Broeder,
Modder gooien en verklaren zijn competenties van Islam Democraten waar ik me zeker niet tot verlaag. Ik meen me te herrineren dat jij persoonlijk modder ging gooien en daarmee de koers bepaalt hebt.
Wat je hebt kunnen lezen dat heet campagne voeren; dat houdt in inhoudelijke discussie over de visie/ pratijprogramma van degelijk politieke partijen. Wat een bijkomstigheid is van jullie partij ligt 'm in de misleiding die jullie voorschotelen als "zeggende" islamitische grondslag partij.
Cartman, ikzelf en derden hebben meerdere malen in topics inhoudelijk aangegeven dat er haram zaken staan in jullie partijprogramma. Daar wordt geen gehoor aan gegeven prima dan moet je kritiek kunnen incaseren!
Als de pvd iets in zijn partijprogramma heeft staan wat haaks op de Islam staat zal ik daar me pijlen op richten! JE mag staan voor hetgene je predikt!
EN ik ben het absoluut NIET eens dat een partij de stem is dat is de PERSOON die de partij vertegenwoordigt daarmee VAL je of STA je als partij. En daarom STOND islam democraten afgelopen jaren met raadslid Khoulani!
EN wat betreft inhoudelijk campagne voeren, dat gebeurt op het juiste podium. En dat zul je gaan horen, voelen en zien...... be patient :)
Mijn Nasi3a;
Malik (saws) heeft de Profeet horen zeggen, "Wie in Allah swt en de laatste dag gelooft moet iets goeds zeggen of zwijgen" (Sahih bukari, boek 73, hadith 157).
Zwijgen lijkt mij gepast voor jou in deze. Verklaar maar niks meer. :jammer:
Waarom krijg ik sterk het gevoel dat Cartmen en Ladies één persoon is?
Dat zou ook de schizofrene uitlatingen verklaren.
Mijn reactie was geplaatst na vele reacties van jou/jullie. Kijk de topic even na. Islamitische grondslag een misleiding zeg je. Verklaar eens wat Khoulani daar te zoeken had dan? Hij steunde die grondslag blijkbaar, maar op het moment dat hij geen lijstrekker meer mocht worden ging hij een partij oprichten. Namelijk de Partij van de Eenheid. Over inhoud gesproken.
Noem jezelf op zo een moment niet zo. Hij is niet toepasselijk. Noem jezelf Partij van de Verdeeldheid. M.b.t. het "programma" van deze partij. Er is geen programma, maar een manifest. Als ik dat manifest naast het partijprogramma van 26 pagina's naast die van Islam Democraten leg zie ik verrekt veel overeenkomsten.
Is dit toeval? Wat is dan als nieuwe partij je toegevoegde waarde? GEEN
Jou Nasiha zou dus ook voor jezelf kunnen gelden.
Ga nu aub een leven zoeken, ga buiten campagne voeren en laat iedereen je inhoud horen, zien en voelen:goedzo:
We spreken elkaar op 3 maart beste broeder. Moge degene met de juiste intentie winnen Insallah.
Mijn reactie was geplaatst na vele reacties van jou/jullie. Kijk de topic even na. Islamitische grondslag een misleiding zeg je. Verklaar eens wat Khoulani daar te zoeken had dan? Hij steunde die grondslag blijkbaar, maar op het moment dat hij geen lijstrekker meer mocht worden ging hij een partij oprichten. Namelijk de Partij van de Eenheid. Over inhoud gesproken.
Noem jezelf op zo een moment niet zo. Hij is niet toepasselijk. Noem jezelf Partij van de Verdeeldheid. M.b.t. het "programma" van deze partij. Er is geen programma, maar een manifest. Als ik dat manifest naast het partijprogramma van 26 pagina's naast die van Islam Democraten leg zie ik verrekt veel overeenkomsten.
Ga nu aub een leven zoeken, ga buiten campagne voeren en laat iedereen je inhoud horen, zien en voelen:goedzo:
We spreken elkaar op 3 maart beste broeder. Moge degene met de juiste intentie winnen Insallah.
Moet niet gekker worden moet ik nu mijn VROUW zijn gaan verklaren/ bewijzen? Feit is dat Cartman en ik en vele met ons op dit forum dezelfde mening m.b.t islamitische partijen. Maar ach ja ik neem het je niet kwalijk dat je het aan het analyseren bent...je moet het tenslotte kunnen verklaren :jammer:
Khoulani staat voor zijn achterban die hem heeft gevraagd/ geadviseerd om te gaan staan voor hen! Hij doet niets meer dan gehoor geven aan wat hij zijn achterban heeft toegezegd. Dat heet: Een man, een man. Een woord een woord!
En gedraag je naar je gekozen nick; ISLAM VOOROP!
ps; ik ga niet naar buiten toe als vrouw zijnde in de nachtelijke uurtjes :D
06-12345678
12-02-2010, 01:26
Hypocriet eigenlijk
zo een ophef over deze foto
het kan zijn dat het speelgoed is.
of fotoshop is gebruikt.
Het kindje leeft nog dan kan je niet van de kinderen uit palestina zeggen
zoveel kinderen die vermoord zijn.
Niets hypocriet aan we wonen niet in Palastina.
Heel goed je erkent palestina.
Je komt steeds dichterbij de waarheid.... :D
En wederom geen inhoudelijke reactie! Nu richt je je ook al op de nicknamen op dit forum :).
Voor de 1000 ste keer....het is jullie EIGEN verkiezingsprogramma 2010-2014!! Jullie hebben het toch geschreven of niet?
Het manifest van de PvdE bevat in ieder geval geen dubieuze zaken zoals het kopen van huizen met een haram hypotheek. Dat is een ding dat zeker is.
Als ik jullie programma naast dat van de VVD leg dan zie ik ook verrekt veel overeenkomsten en dat voor een "Islamitische" partij.....
En voor jouw info....Khoulani is niet de enige die weg is bij jullie hoorde ik vandaag van een andere broeder. Jullie schijnen sinds 2006 de helft van jullie personeel op straat te hebben gegooid....allemaal kwalitatieve mensen en nu hebben jullie mensen op de lijst die nauwelijks Nederlands spreken. Gaat goed...
BARBARIAN
13-02-2010, 00:05
Jullie schieten jullie doel zóóóóóó voorbij. Ik weet zeker dat door de lastercampanges hier veel mensen niet meer gaan stemmen of in elk geval niet meer op jullie. Wat een gemiste kans in zo een belangrijke periode. :(
Als jullie elkaar niet kunnen luchten, laat elkaar dan met rust. Allah (swt) zal oordelen of jullie intenties juist zijn geweest.
Barbarian.............................
__Scar__
13-02-2010, 00:09
Komt mooi uit allemaal kunnen de PVV en de VDD samen de macht grijpen in de stadsraad in Den-Haag
Jullie schieten jullie doel zóóóóóó voorbij. Ik weet zeker dat door de lastercampanges hier veel mensen niet meer gaan stemmen of in elk geval niet meer op jullie. Wat een gemiste kans in zo een belangrijke periode. :(
Als jullie elkaar niet kunnen luchten, laat elkaar dan met rust. Allah (swt) zal oordelen of jullie intenties juist zijn geweest.
Barbarian.............................
Hadith 34 (40 hadith Imam an-nawai)
Aboe Sa’id al-Chodri (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd: ‘Ik hoorde de boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) zeggen:
‘Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is, moet het met zijn hand 1 veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart 2 . Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof‘.
Overgeleverd door moslim.
Een goede intentie praat een slechte daad niet goed....
S.Cartier
13-02-2010, 00:17
Ben bij Bin Laden altijd afgeleid door de Noer die hij uitstraalt.... :)
Er is niets met Bin Laden. Die man is een held.. en laat dat meteen de reden zijn waarom hij zo zwart wordt gemaakt.
Rachid_adam
13-02-2010, 00:21
Ja, en nu?
Jullie zoeken echt overal wat achter hé.
Doe effe normaal.
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.