Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[
18]
19
20
ik voorzie een zonnige toekomst voor de verschillende "moslim"partijen...
Not.
Deze persoon beschuldigt Islam Democraten van hypocrisie m.b.t. Riba, terwijl de "lijsttrekker" van die lijst 11 zelf een koophuis geeft. Hypocrieter dan dit kan je het niet hebben.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Islam Democraten is voorstander van het invoeren van het Islamitisch bankieren. Hier hebben zij zich hard voor gemaakt afgelopen periode en dit zullen ze in nog grotere mate gaan voortzetten. Dit zal ook ingevoerd gaan worden in NL, het is een kwestie van tijd. Zeker in deze tijden. Het kapitalistische systeem krijgt harde klappen op dit moment en er komt steeds meer sympathie voor Islamitisch bankieren. Dit systeem is namelijk overeind gebleven. Sterker nog: Het is gegroeid de afgelopen tijd.
Hiernaast heeft Islam Democraten een totale visie met een prachtig partijprogramma van 26 paginas waar nog veel meer wordt geroepen over de samenleving. Staar je dus niet teveel blind op dit punt broeder, want het siert je niet. Kom met oplossingen i.p.v. modder te gooien naar deze partij die zo goed op weg is.
Kom ons dus aub niet de les lezen over Riba op het moment dat je zelf in die zonde leeft. :hadj:
STEM ISLAM DEMOCRATEN 3 MAART INSALLAH, LIJST 7
Zeg op zn minst inch Allah als je zegt iets zal dit en iets zal dat....of heb je kennis van het verborgene?
Wie garandeert jou/mij/ons dat er ooit Islamitisch bankieren wordt ingevoerd??
We kijken naar de FEITEN.
Feit is dat het hier in NL NIET bestaat. Of het wel of niet komt, doet er NU niet toe, want het programma van ID (niet de personen, maar het programma) wil NU een beleid met betrekking tot koopwoningen. Dat betekent dat NU mensen een haraam hypotheek moeten afsluiten. De toekomst is de toekomst, maar NU is er geen halal hypotheek helaas.
Nee het programma van ID roept op om eerst de zonde te begaan en dan later in de toekomst misschien wellicht wie weet bla bla...dat is onzin.
En jezelf niet blindstaren op een punt??? Pardon??? Als 1 punt in het programma van de ID niet volgens de Islam is dan kan je je hele programma opdoeken! Alsof er zoiets bestaat in de Islam als gedeeltelijk praktisch moslim zijn....krankzinnig dit.
Waarom halen de ID dat punt er dan niet uit als het zo onbelangrijk is?
Nee sorry....het programma van de ID is op punten een VVD verlengstuk en dat mag, maar haal dan de naam Islam eruit of laat de ID te rade gaan bij geleerden, want dit stinkt...
Zeg op zn minst inch Allah als je zegt iets zal dit en iets zal dat....of heb je kennis van het verborgene?
Wie garandeert jou/mij/ons dat er ooit Islamitisch bankieren wordt ingevoerd??
We kijken naar de FEITEN.
Feit is dat het hier in NL NIET bestaat. Of het wel of niet komt, doet er NU niet toe, want het programma van ID (niet de personen, maar het programma) wil NU een beleid met betrekking tot koopwoningen. Dat betekent dat NU mensen een haraam hypotheek moeten afsluiten. De toekomst is de toekomst, maar NU is er geen halal hypotheek helaas.
Nee het programma van ID roept op om eerst de zonde te begaan en dan later in de toekomst misschien wellicht wie weet bla bla...dat is onzin.
En jezelf niet blindstaren op een punt??? Pardon??? Als 1 punt in het programma van de ID niet volgens de Islam is dan kan je je hele programma opdoeken! Alsof er zoiets bestaat in de Islam als gedeeltelijk praktisch moslim zijn....krankzinnig dit.
Waarom halen de ID dat punt er dan niet uit als het zo onbelangrijk is?
Nee sorry....het programma van de ID is op punten een VVD verlengstuk en dat mag, maar haal dan de naam Islam eruit of laat de ID te rade gaan bij geleerden, want dit stinkt...
And again...waar rook is is vuur.... :jammer:
En precies als het er niet toe doet en ISLAM VOOROP staat...waarom wordt het niet direct geschrapt nadat ze in kennis gesteld zijn door broeders?
And again...waar rook is is vuur.... :jammer:
En precies als het er niet toe doet en ISLAM VOOROP staat...waarom wordt het niet direct geschrapt nadat ze in kennis gesteld zijn door broeders?
Ik denkt dat de "Islam" Democraten daar eerst een VERKLARING over moeten opnemen op hun site, aangezien hun site vol staat met verklaringen :hihi:
Het is de Partij van de Verklaringen geworden
http://www.islam-democraten.nl/nu/
Verklaring inzake dit, verklaring inzake dat....verklaar je nader :hihi:
freethinker001
11-02-2010, 14:24
Ik denkt dat de "Islam" Democraten daar eerst een VERKLARING over moeten opnemen op hun site, aangezien hun site vol staat met verklaringen :hihi:
Ironisch dat jij als moslim Eric Cartman als avatar hebt. South Park is zo anti-religieus als maar kan.
Ok, Cartman probeerde ook de Joden uit te roeien. :hihi:
Herken je mijn avatar toevallig? ;)
Ironisch dat jij als moslim Eric Cartman als avatar hebt. South Park is zo anti-religieus als maar kan.
:maf: Zou k ook doen met al de jewbots ...
Boswortelen
11-02-2010, 15:34
Bijzonder volk blijft het....
Cartman is de bom! Vooral vanwege zijn anti-jew gedachte :)
Nee ik herken je avatar niet, ik zie em niet...
:hihi: Hun nieuwste verklaring is inzake de lastercampagne tegen hun..... slachtoffer rol innemen en vervolgens willen ze een gemeenschap gaan vertegenwoordigen... :maf2: middels verklaringen... :confused:
Hoop dat ze dit kunnen verklaren....
:hihi: Hun nieuwste verklaring is inzake de lastercampagne tegen hun..... slachtoffer rol innemen en vervolgens willen ze een gemeenschap gaan vertegenwoordigen... :maf2: middels verklaringen... :confused:
Hoop dat ze dit kunnen verklaren....
Verklaar je nader :maf:
freethinker001
11-02-2010, 17:53
Cartman is de bom! Vooral vanwege zijn anti-jew gedachte :)
Nee ik herken je avatar niet, ik zie em niet...
Hij is een enorme racist, niet alleen tegenover joden. ;) Altijd grappig als South Park beschuldigd wordt anti-Semitisch te zijn, zwarte humor is niet aan iedereen besteed. Een van de twee bedenkers, Matt Stone is zelf joods.
M'n avatar is een karakter uit de aflevering "Super Best Friends", seizoen 5. ;)
http://www.southpark.nl/episodes/504/
_Mister_Riffi
11-02-2010, 18:15
Iemand had die ook als avatar hier
Verklaar je nader :maf:
Wil je een huis kopen en zoek je een verklaring tegenover je geweten?
Islam Democraten een partij voor al uw verklaringen.....
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel verleidelijker... :maf:
islamvoorop
11-02-2010, 22:55
Wil je een huis kopen en zoek je een verklaring tegenover je geweten?
Islam Democraten een partij voor al uw verklaringen.....
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel verleidelijker... :maf:
Cartman jij en die andere figuur zijn echt mensen die wij nodig hebben. Modder gooien kunnen jullie goed. De vraag is nu:
Wat is jullie doel? Denken jullie serieus hier mensen massal te kunnen overtuigen van jullie bekrompen kijk op de werkelijkheid.
Ik heb het nagelezen deze topic. Blijkbaar knaagt er iets aan jullie en blijven jullie maar proberen Islam Democraten onderuit te halen. Het is jullie niet gelukt en zal jullie niet lukken.
Mijn advies zou dan ook zijn: Richt je pijlen op iemand anders. Met zulke "vrienden" hebben wij moslims namelijk geen vijanden meer nodig.
Als je een andere partij steunt. Is je goed recht, maar moet je je hier echt zo verlagen?
Een nasiha zou zijn. Kijk niet hoe je andere partijen onderuit kan halen, maar voer je eigen INHOUDELIJKE campagne.
Blijkbaar trekt iets jullie aan in Islam Democraten, waardoor jullie dit niet kunnen.
In dat geval. Omarm de feiten.
ISLAM DEMOCRATEN IS DE 1E PARTIJ IN EUROPA OP ISLAMTISCHE GRONDSLAG DIE SERIEUS MEEDEED IN DE POLITIEKE ARENA. (kom aub niet aan met Khoulani, want die was onderdeel van Islam Democraten. Een hele partij, niet één persoon) EN WE ZULLEN WEER MEEDOEN, MAAR NU GROTER INSALLAH!!
Ga nu aub een leven zoeken, als je nog meer modder wilt gaan gooien.
VERKLAAR je dus nader aan je eigen doelgroep:goedzo:
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[
18]
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.