Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20

Ladies
09-02-2010, 18:24

Deze persoon beschuldigt Islam Democraten van hypocrisie m.b.t. Riba, terwijl de "lijsttrekker" van die lijst 11 zelf een koophuis geeft. Hypocrieter dan dit kan je het niet hebben. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Islam Democraten is voorstander van het invoeren van het Islamitisch bankieren. Hier hebben zij zich hard voor gemaakt afgelopen periode en dit zullen ze in nog grotere mate gaan voortzetten. Dit zal ook ingevoerd gaan worden in NL, het is een kwestie van tijd. Zeker in deze tijden. Het kapitalistische systeem krijgt harde klappen op dit moment en er komt steeds meer sympathie voor Islamitisch bankieren. Dit systeem is namelijk overeind gebleven. Sterker nog: Het is gegroeid de afgelopen tijd. Hiernaast heeft Islam Democraten een totale visie met een prachtig partijprogramma van 26 paginas waar nog veel meer wordt geroepen over de samenleving. Staar je dus niet teveel blind op dit punt broeder, want het siert je niet. Kom met oplossingen i.p.v. modder te gooien naar deze partij die zo goed op weg is. Kom ons dus aub niet de les lezen over Riba op het moment dat je zelf in die zonde leeft. :hadj: STEM ISLAM DEMOCRATEN 3 MAART INSALLAH, LIJST 7 Je doet de naam ISLAMVOOROP wederom geen recht! Je hebt er een handje van om alles op de persoon te trekken? Als je als moslim zijnde zondig ben, maar erkent dat je dat bent is dat hetzelfde als degene die zondig is en hetgoed praat? Is een zonde niet iets waar je alleen bij Allah(swt) moet verantwoorden? Zolang hij zegt dat rente haram is en de Islam vertegenwoordigd zo zuiver als de ISlam is daar gaat het om! Is het tussen hem en Allah als hij in een koophuis woont, mag Allah hem leiden. Maar ID zet zijn eigen achterban in een zondige positie door te pleiten voor, sociale huurwoningen aan te bieden als goedkope koopwoning?? Heeft shaitaans trekjes als je t mij vraagt.... je verleid ze ermee en maakt de drempel lager om een zonde te begaan. :confused:

Ladies
09-02-2010, 18:29
Het verschil tussen jou en Islam Democraten ? Rijst de vraag bij mij " Who is Cartman" for real. Blijkbaar iemand die modder uit eigen belang gooit! Lekker, citeren uit ons heilig boek omdat het goed uitkomt? Broeder kom tot bezinning als je campagne wil voeren dan kun je dat ook openlijk doen, of heb je iets te verbergen ? Misschien stem ik dan wel op jou. Ik zeg broeder en ga er vanuit dat je een moslimbroeder bent. Als dit niet zo is hoor ik het graag. Mij kun je el hamdulillah BROEDER noemen. Modder gooien? Mag je niet kritiek leveren op het inhoudelijk partijprogramma van ID waarin punten staan die haaks staan op de Islam? En is dit de nasi3a die jij geeft? Iemand uitmaken voor gelegenheidmoslim?

Hamitus
09-02-2010, 18:30
En? Illustratief voor het democratische gehalte van een zogenaamde democratische Islampartij.

Ladies
09-02-2010, 18:37
Het gaat in vergelijking tot veel onderwerpen die de revue passeren eigenlijk nergens over. Nogmaals afkeurenswaardig maar, het gaat m.i. niet om de persoon, maar om de partij die ZIJ niet in de raad willen zien. Ik denk dat wij als moslims in deze een taak hebben, zie het als mijntaak namelijk accepteren dat hij een fout begaan heeft en verder kijken dan onze neus lang is. Het is een broeder, zoals zo vele broeders op deze aardbol die een fout begaat, maar schrijven wij deze broeders dan direct af ? Of is het onze taak om onze broeders en zusters bij te staan wanneer zij buiten proportie in een zwart daglicht gebracht te worden. Het is voor mij duidelijk dat het niet om de persoon gaat en ga dus absoluut op hem STEMMEN op 3 maart. ISLAM DEMOCRATEN stemmen als reactie op de buitenproportionele aandacht, zelfs tot aan de overkant van de oceaan heb ik gelezen........................?? Tja tis een keuze stemmen afhankelijk van het soort aandacht dat een persoon/ partij krijgt.... Ik zelf ben meer van de inhoud lettend op wijze van visie en vertegenwoordiging op gebied van....leefbaarheid, veiligheid, toekomst, onderwijs etc.. maar ja verschil van niveau... i guess :rolleyes:

Real-ID
09-02-2010, 22:38

Tja tis een keuze stemmen afhankelijk van het soort aandacht dat een persoon/ partij krijgt.... Ik zelf ben meer van de inhoud lettend op wijze van visie en vertegenwoordiging op gebied van....leefbaarheid, veiligheid, toekomst, onderwijs etc.. maar ja verschil van niveau... i guess :rolleyes: Hier moet indd ook de focus op liggen: veiligheid, leefbaarheid, onderwijs en behoud van onze Islamitische waarden en verworvenheden. De enige manier om dit voor de toekomst veilig te stellen is vertegenwoordigd worden in het politieke arena. Lees: rem op de PVV En dat doen we niet door hier met elkaar op de vuist te gaan over rentes en koopwoning. Die keus kan een ieder voor zichzelf maken!

Ladies
09-02-2010, 22:46
Hier moet indd ook de focus op liggen: veiligheid, leefbaarheid, onderwijs en behoud van onze Islamitische waarden en verworvenheden. De enige manier om dit voor de toekomst veilig te stellen is vertegenwoordigd worden in het politieke arena. Lees: rem op de PVV En dat doen we niet door hier met elkaar op de vuist te gaan over rentes en koopwoning. Die keus kan een ieder voor zichzelf maken! Het is ook niet aanvallend bedoeld. En ben het met je eens dat ieder die keuze voor zichzelf maakt. MAARRR om als islamitische partij jezelf op ijs te begeven waarin je het vergemakkelijkt voor je achterban (broeders en zusters) om een huis te gaan kopen, waarvan je WEET dat het haram is! Vindt ik gewoonweg niet zuiver, dat moet je niet verkondigen vanuit het uitgangspunt ISLAM...dat kan gewoon niet en dat zal ik blijven "bevechten" want het is misleidend voor de onwetende. Het is zelfs mijn plicht. En er zijn meer inhoudelijk punten die mij tegen het borst stuiten. Het onderwerp schotelantenne's wat jullie aankaarten in het partij progamma... nee sorry :( Kun je niet maken tegenover je achterban.

Real-ID
09-02-2010, 22:51
Het is ook niet aanvallend bedoeld. En ben het met je eens dat ieder die keuze voor zichzelf maakt. MAARRR om als islamitische partij jezelf op ijs te begeven waarin je het vergemakkelijkt voor je achterban (broeders en zusters) om een huis te gaan kopen, waarvan je WEET dat het haram is! Vindt ik gewoonweg niet zuiver, dat moet je niet verkondigen vanuit het uitgangspunt ISLAM...dat kan gewoon niet en dat zal ik blijven "bevechten" want het is misleidend voor de onwetende. Het is zelfs mijn plicht. En er zijn meer inhoudelijk punten die mij tegen het borst stuiten. Het onderwerp schotelantenne's wat jullie aankaarten in het partij progamma... nee sorry :( Kun je niet maken tegenover je achterban. Lieve zuster, het is niet mijn partij noch mijn programma. Ik maak banners voor onze broeders en zusters om ze te wijzen op hun PLICHT om te gaan stemmen. Alleen ZO kunnen we een front vormen tegen het kwaad waarvan sommigen de noodzaak nog niet van lijken in te zien. Vergeef me dat ik niet inhoudelijk op jou standpunten reageer. Is mijn vakgebied niet. De enige boodschap die ik voor jullie heb is simpel: Ga stemmen op een Islamitische partij waar je je het beste bij voelt. PVdE, NMP of ID. Voor mij is dat de ID.

Ladies
09-02-2010, 23:01
Lieve zuster, het is niet mijn partij noch mijn programma. Ik maak banners voor onze broeders en zusters om ze te wijzen op hun PLICHT om te gaan stemmen. Alleen ZO kunnen we een front vormen tegen het kwaad waarvan sommigen de noodzaak nog niet van lijken in te zien. Vergeef me dat ik niet inhoudelijk op jou standpunten reageer. Is mijn vakgebied niet. De enige boodschap die ik voor jullie heb is simpel: Ga stemmen op een Islamitische partij waar je je het beste bij voelt. PVdE, NMP of ID. Voor mij is dat de ID. Beste broeder, 1 vraag en 1 opmerking. Opmerking; Als het niet je vakgebied is wil ik je er op wijzen dat je een ander islamitische partij niet moet afvallen op PERSOON, dat heb je wel gedaan. En het hoeft niet je vakgebied te zijn om een inhoudelijk politiek standpunt te verdedigen/ vertegenwoordigen. VAndaar dat ik de discussie naar een hoger niveau probeerde te tillen en dat is inhoud. Vraag; kun je voor mij een banner maken pro-pvd-eenheid? Ik zou het op priijs stellen :) Dajza allahoegairen alvast... :D

Real-ID
09-02-2010, 23:08
Beste broeder, 1 vraag en 1 opmerking. Opmerking; Als het niet je vakgebied wil ik je wijzen op het feit dat je een ander islamitische partij niet moet afvallen op PERSOON, dat heb je wel gedaan. VAndaar dat ik de discussie naar een hoger niveau probeerde te tillen en dat is inhoud. Vraag; kun je voor mij een banner maken pro-pvd-eenheid? Ik zou het op priijs stellen :) Dajza allahoegairen alvast... :D Op de man is niet mijn stijl. Tenzij het niet anders kan zoals in het geval van Wouter Bos. Doe mij dat citaat aub, want kan me hier even niets bij voorstellen. Beschouw ik als n compliment. Geef me een tekst die je op de banner wilt hebben. Doe er dan wel bij of je Partij VAN de eenheid op Partij VOOR de eenheid erop wilt hebben :p Als je wat mooie anti groen links, SP en D66 teksten hebt, hou ik me aanbevolen !

BARBARIAN
10-02-2010, 02:28
Ik heb zo eens door al die reacties lopen bladeren en ik vind het diep en diep triest. Islamitisch geïnspireerde partijen die elkaar te lijf gaan, en waar achterklap en hypocrisie de rode draad is. Ik was blij dat er eindelijk eens islamitische partijen waren die een zetel in de gemeenteraad warm zouden kunnen houden. Helaas zie ik nu al dat het niet gaat werken. Zul je net zien dat de partijen allemaal net een aantal stemmen tekort komen voor een zetel. Ik heb de vorige gemeenteraadsverkiezing zelf ook meegedaan en heb toen ook soortgelijke incidenten meegemaakt. Mensen die voor het eerst naar de moskee gingen en dan alleen om te flyeren, broeders die elkaar zwart maakten en bijna op de vuist met elkaar gingen en stemmen die gekocht werden voor een wederdienst (zoals brieven invullen e.d.). Ik ben diep teleurgesteld en dat doet me denken aan een verhaal dat ik laatst hoorde: ".....Een man kwam in de djena terecht maar wilde nog niet meteen naar binnen. Hij wilde eerst djehenema zien om te zien waarvoor hij heeft gebeden, gevast, naar de bedevaart is geweest kortom hij wilde weten waar hij het voor heeft gedaan. Hij kreeg zijn zin en bij binnenkomst van djehenama zag hij mensen die probeerden een berg op te klimmen. Hij vroeg waarom die mensen die berg opklommen. Hij kreeg te horen dat die mensen de berg op probeerde te klimmen omdat er water bovenin te vinden is. De mensen werden halverwege er af geslagen. Toen hij aan de andere kant van de berg keek stond er een groepje mannen die stil stonden en ze leken ergens op te wachten. Hij vond het vreemd dat het groepje niet in de gaten gehouden werden en dat ze elkaar aankeken. Hij vroeg waarom dat groepje dan niet probeerde om die berg op te klimmen. Hij kreeg als antwoord: ach, dat zijn Marokkanen, die hoeven niet in de gaten gehouden te worden, als er een naar boven probeert te klimmen trekt zijn broeder hem wel naar beneden........." Gheir insha ALLAH (swt)....................

miles
10-02-2010, 08:15
het lijkt de lpf wel. enfin, een intelligent, rationeel, practisch, eloquent pvv anti-betoog vanuit marokkaanse kring is zeer gewenst real_id, fuck vinger naar pvda (wouter bos): grow up man, volg wat er gebeurd is (tjezus, wat wat een rechts-amerikaanse mentaliteit: maak de ander zwart... hebben we nou nog niet genoeg van die shit) trouwens, ben jij niet ehm... die jongen die zo goed computers kon kraken en beveiligen, en eens een m.nl etentje organiseerde? socialskilled

Real-ID
10-02-2010, 12:30
het lijkt de lpf wel. enfin, een intelligent, rationeel, practisch, eloquent pvv anti-betoog vanuit marokkaanse kring is zeer gewenst real_id, fuck vinger naar pvda (wouter bos): grow up man, volg wat er gebeurt is (tjezus, wat wat een rechts-amerikaanse mentaliteit: maak de ander zwart... hebben we nou nog niet genoeg van die shit) trouwens, ben jij niet ehm... die jongen die zo goed computers kon kraken en beveiligen, en eens een m.nl etentje organiseerde? socialskilled ...eloquent pvv anti-betoog of een ...eloquent anti-pvv betoog?? Enfin, als je een leuk idee hebt die ik een anti-pvv banner kan verwerken, dan hoor ik dat graag. Je hebt het plaatje niet helemaal begrepen. Is namelijk de PvdA die een middelvinger naar de allochtoon uitsteekt. Maar jij bent gelukkig goed op de hoogte en weet dat de PvdA de regels voor leden heeft aangepast om te voorkomen dat er te veel allochtonen inspraak zouden krijgen in wie de nieuwe lijstrekker zou worden voor Amsterdam NW. En dat dit maar een simpel voorbeeld is van maatregelen om de invloed van de allochtoon te marginaliseren weet jij natuurlijk ook. Hacken is strafbaar, Chiant ;)

miles
10-02-2010, 16:44
...eloquent pvv anti-betoog of een ...eloquent anti-pvv betoog?? Enfin, als je een leuk idee hebt die ik een anti-pvv banner kan verwerken, dan hoor ik dat graag. Je hebt het plaatje niet helemaal begrepen. Is namelijk de PvdA die een middelvinger naar de allochtoon uitsteekt. Maar jij bent gelukkig goed op de hoogte en weet dat de PvdA de regels voor leden heeft aangepast om te voorkomen dat er te veel allochtonen inspraak zouden krijgen in wie de nieuwe lijstrekker zou worden voor Amsterdam NW. En dat dit maar een simpel voorbeeld is van maatregelen om de invloed van de allochtoon te marginaliseren weet jij natuurlijk ook. Hacken is strafbaar, Chiant ;) pvv anti-betoog, omkering, vind ik spannend nee dat weet ik niet. wat ik gevolgd heb is het hoge aantal allochtonen dat er op de vorige gemeenteraadslijsten stond, dat er bij het toenmalige succes veel in raden kwamen en dat er hier en daar wat misging, door gebrek aan opleiding/kwaliteit verder heb ik geen weet van anti-allo maatregelen in adam-nw door pvda genomen. klinkt als discriminatie. vertel! je duidt toch niet op de marcouch - baâdoud situatie?

Cartman
10-02-2010, 18:48
Het verschil tussen jou en Islam Democraten ? Rijst de vraag bij mij " Who is Cartman" for real. Blijkbaar iemand die modder uit eigen belang gooit! Lekker, citeren uit ons heilig boek omdat het goed uitkomt? Broeder kom tot bezinning als je campagne wil voeren dan kun je dat ook openlijk doen, of heb je iets te verbergen ? Misschien stem ik dan wel op jou. Ik zeg broeder en ga er vanuit dat je een moslimbroeder bent. Als dit niet zo is hoor ik het graag. Mij kun je el hamdulillah BROEDER noemen. Een nick is maar een nick op een forum toch of zie jij dat anders? Cartman is een gewone Haagse burger en wat doet het poppetje ertoe? Subhannallah.... Waar zie jij modder? Ik lees hoofdstuk 2 van het partijprogramma van 'Islam"Democraten op. Hun eigen programma!! En dat het Islamitische oordeel vernietigend is over rente en dat jou dat blijkbaar niet bevalt, tsja dat is jouw probleem... Don't shoot the messenger, but the Message zou ik zeggen... Ook al ben ik de grootste alcoholist op aarde, dan doet dat er niet toe. Zij willen graag politiek bedrijven met de naam Islam erin en dan zullen zij zich moeten verantwoorden niet Cartman of Achmed. Uiteraard heb ik symphatie voor de Partij van de Eenheid en ik voer ook openlijk capmagne voor deze partij, dat zie je toch....maar wel op basis van inhoud en niet domme opmerkingen zoals de jouwe.... Maar als jij graag op ID wil stemmen dan doe je dat toch jongen....je leeft in een vrij land......:goedzo:

Cartman
10-02-2010, 18:56

Je doet de naam ISLAMVOOROP wederom geen recht! Je hebt er een handje van om alles op de persoon te trekken? Als je als moslim zijnde zondig ben, maar erkent dat je dat bent is dat hetzelfde als degene die zondig is en hetgoed praat? Is een zonde niet iets waar je alleen bij Allah(swt) moet verantwoorden? Zolang hij zegt dat rente haram is en de Islam vertegenwoordigd zo zuiver als de ISlam is daar gaat het om! Is het tussen hem en Allah als hij in een koophuis woont, mag Allah hem leiden. Maar ID zet zijn eigen achterban in een zondige positie door te pleiten voor, sociale huurwoningen aan te bieden als goedkope koopwoning?? Heeft shaitaans trekjes als je t mij vraagt.... je verleid ze ermee en maakt de drempel lager om een zonde te begaan. :confused: :goedzo: :goedzo: De lijsttrekker van ID heeft sowieso een koophuis, want ik las hier een bijdrage van ene broeder waarin het complete koopcontract is gepubliceerd van de beste meneer...dus dont even go there. Waar het wel om gaat is dat je als partij met ISLAM erin dit beleid voorstaat!! Niet het individu, maar het partijprogramma!! Elke geleerde van Oost tot West zal daar een vernietigend oordeel over hebben en daar is niks hypocriets aan......dat is gewoon de werkelijkheid. Als de lijsttrekker van de ID zelf persoonlijk een alcoholist is, maar in het programma van zijn partij alcoholmisbruik zou tegengaan dan is dat natuurlijk lovenswaardig, want de boodschap van de partij is duidelijk en helder! Maar als je als partij gaat oproepen om huizen te kopen, terwijl je weet dat hier in NEderland helemaal geen Islamitisch bankieren is, maar alleen haram bankieren dan deug je als partij niet!! En al helemaal niet als je de naam Islam voert. En dan mag de lijsttrekker van de ID de meest voorbeeldige moslim zijn die er is, maar hij vertegenwoordigt dan wel een verkeerde partij.....helaas.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20