Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20

Mosquito
09-02-2010, 11:30

Kans is niet zo groot omdat Duiven niet bepaald spectaculair is, maar Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en DenHaag zijn toch echt iets meer in de belangstelling, ongeacht welke partij we het over hebben. Betekend niet dat een lokale krant in Duiven het niet oppikt. Het zal ook vast vaker gebeuren, maar verkiezingstijd krijgen je sites meer bezoek en zal het dus eerder opvallen. Dus als Islam Democraten in Nijmegen, Arnhem, Groningen, Middelburg of waar dan ook mee deed behalve de 4 grote steden zou het beperkt blijven tot de lokale kranten? Ik denk echt dat het meer te maken heeft met het woord 'Islam' dan met het woord 'Democraten', ongeacht locatie, tijd, etc.

Hakim30
09-02-2010, 11:31
Wij moslims moeten waakzaam zijn en blijven. Dit is een misselijke poging geweest om een Islamitische partij te schaden. Belangrijkste voor onze broeders en zusters is GA STEMMEN en laat je niet weerhouden door dit soort gemanipuleer! Als je politicus probeert te spelen zul je wel wat slimmer moeten leven dan deze man nu al doet. Wat mij betreft is het al een teken van domheid -als je de islamitische gemeenschap denkt te dienen- gezien de timing in relatie met de aanduiding "islamitisch", of heel sluw als je schijt hebt aan andere moslims en je zo toch kans maakt op een redelijke baan, want dit is toch echt de zoveelste negatieve katalysator! De timing kon niet slechter! Ik heb daarentegen afgelopen weekend een nep-geweer gekocht zonder al te lang stil te staan bij de gevolgen gezien mijn afkomst...shit! :hihi:

Schizofreenie
09-02-2010, 11:32
Ik ga op islam democraten stemmen. Want ik wil de sharia in Nederland voor hoog moraal, waarden en normen. Dank u wel.

Mosquito
09-02-2010, 11:46
Je denkt, maar jij nog ik kunnen het bewijzen, dus om er gelijk conclusseis aan te verbinden gaat te ver. En daarom stem ik voor alle zekerheid op Islam Democraten. Mijn gevoel en ervaring in dit land zeggen dat wij als moslims op een negatieve manier overhyped worden in de media. Dat en omdat ik het natuurlijk eens ben met hun partijprogramma. Meelopen = niet leuk :D

mijntaak123
09-02-2010, 12:33

Los gezien van dit akkefietje neem ik aan dat je op een partij wil stemmen met inhoud toch? En vooral als de naam Islam erin staat dan wil je toch op zn minst ook een Islamitisch programma zien of niet? Heb je hun verkiezingsprogramma wel eens gelezen of stem je puur op een naam? Lees eens in HUN EIGEN programma wat ze zeggen onder hoofdstuk 2 Wonen. Ze moedigen daar letterlijk mensen aan om woningen te gaan kopen en ze willen meer woningen bouwen voor de midden en hogere inkomens (letterlijk overgenomen uit de VVD nota)! Nu vraag ik je.....hoe kom je in Nederland aan een eigen woning? Juist, door geld te lenen tegen torenhoge rente bij een bank!! En wat zegt de Islam over rente???? Kortom, deze partij is allesbehalve Islamitisch. Denk goed na zuster en stem niet uit emotie maar weet waar je op stemt. En nogmaals, dit is hun eigen verkiezingsprogramma op hun eigen site! Wa salaam ulaikoum... Gezien jouw mooie praatjes, ben jij misschien dat engeltje waar de mensheid al die tijd naar op zoek was?

ZijnHartje
09-02-2010, 12:36
Ziek zeg :stoned:

pizatie
09-02-2010, 12:41
En jij denkt dat zij Sharia willen? pfff, wat een fantasy. ik stem niet. maar de islam zou nederlander beter maken . weet ik zeker

Cartman
09-02-2010, 12:51
Gezien jouw mooie praatjes, ben jij misschien dat engeltje waar de mensheid al die tijd naar op zoek was? Nee hoor Engelen zijn Engelen en mensen zijn mensen...daar zit een wereld van verschil tussen. Althans als je in Engelen gelooft, want dat weet ik ook niet zo 123 uit je naam op te maken. Maar nu even inhoudelijk op je domme opmerking reageren.... Als je als partijnaam ISLAM hebt en je programma moedigt mensen aan tot het kopen van huizen, dan klopt daar natuurlijk helemaal niks van. Dan kun je net zo goed in je programma opnemen om alcoholconsumptie te stimuleren en hoerenstraten te openen. Het verschil tussen mij en "Islam" Democraten is dat zij de naam voeren en ik niet....simpel he..

Cartman
09-02-2010, 12:55
Goed zo Cartman, Wel zeiken over populistische gedachtegoeden maar er zelf wel keihard aan meedoen. Dat wordt nog wat met Partij van de Eenheid!! Lijst 11.... dikke FAIL Kan zijn, maar in ieder geval is Lijst 11 geen fotokopie van de VVD en dat is Islam Democraten natuurlijk wel. Gezien hun eigen verkiezingsprogramma zeker. Maar de oproep was ook niet voor jouw blinde kop bestemd, maar voor mensen met inhoud. Als jij poep wil eten omdat het in een halaldoos verpakt is houdt niemand je tegen toch ;)

Cartman
09-02-2010, 12:59
En als laatste over dit onderwerp van het mooie programma van onze vrienden van de "Islam" Democraten even wat bewijsvoering over rente, zodat er nooit gezegd kan worden dat het allemaal maar onzin is. Alsjeblieft: Allah heeft zowel geboden als verboden, Allah heeft niet zomaar iets verboden zonder wijsheid. Een van die verboden daden is rente of terwijl woekergeld. Allah zegt in het volgende vers: "Degenen die van de rente eten zullen niet anders opstaan als degene die opstaat en door de satan tot bezetenheid is geslagen. Dat is omdat zij zeggen: "De handel is te vergelijken met rente." Maar Allah heeft de handel toegestaan en de rente verboden. En wie nadat de vermaning van zijn Heer heeft, zijn zaak is aan Allah, maar wie het herhaalt: zij zijn de bewoners van de hel, zij zijn daarin eeuwig levenden.” (soerat Al baqara aya 275). In dit vers is duidelijk te lezen dat rente ontvangen haram is, maar hoe zit het met rente betalen. De grote islamitische geleerden van ons natie zijn het er over eens dat zowel rente betalen als ontvangen haram is. Als je rente betaalt help je in feite de bank om mensen krediet te verstrekken, en zo heb je een zonde begaan. Djabir (Allah's welbehagen zij met hem) heeft gezegd:"De profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) heeft degene die rente eet, geeft, opschrijft en degene die er getuige van is vervloekt. En hij zei: ze zijn gelijk wat betreft de zonde" (Overgeleverd door Moesliem 1598 ) Van Abdullah ibnu Mesoed: de Profeet (sav) heeft gezegd "De riba is 73 soorten de aller lichtste is gelijk aan de gene die geslachtsgemeenschap heeft met zijn moeder" (overgeleverd door El-Hakim)

islamvoorop
09-02-2010, 15:13
Kan zijn, maar in ieder geval is Lijst 11 geen fotokopie van de VVD en dat is Islam Democraten natuurlijk wel. Gezien hun eigen verkiezingsprogramma zeker. Maar de oproep was ook niet voor jouw blinde kop bestemd, maar voor mensen met inhoud. Als jij poep wil eten omdat het in een halaldoos verpakt is houdt niemand je tegen toch ;) Deze persoon beschuldigt Islam Democraten van hypocrisie m.b.t. Riba, terwijl de "lijsttrekker" van die lijst 11 zelf een koophuis geeft. Hypocrieter dan dit kan je het niet hebben. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Islam Democraten is voorstander van het invoeren van het Islamitisch bankieren. Hier hebben zij zich hard voor gemaakt afgelopen periode en dit zullen ze in nog grotere mate gaan voortzetten. Dit zal ook ingevoerd gaan worden in NL, het is een kwestie van tijd. Zeker in deze tijden. Het kapitalistische systeem krijgt harde klappen op dit moment en er komt steeds meer sympathie voor Islamitisch bankieren. Dit systeem is namelijk overeind gebleven. Sterker nog: Het is gegroeid de afgelopen tijd. Hiernaast heeft Islam Democraten een totale visie met een prachtig partijprogramma van 26 paginas waar nog veel meer wordt geroepen over de samenleving. Staar je dus niet teveel blind op dit punt broeder, want het siert je niet. Kom met oplossingen i.p.v. modder te gooien naar deze partij die zo goed op weg is. Kom ons dus aub niet de les lezen over Riba op het moment dat je zelf in die zonde leeft. :hadj: STEM ISLAM DEMOCRATEN 3 MAART INSALLAH, LIJST 7

morpheus
09-02-2010, 15:45
En als laatste over dit onderwerp van het mooie programma van onze vrienden van de "Islam" Democraten even wat bewijsvoering over rente, zodat er nooit gezegd kan worden dat het allemaal maar onzin is. Alsjeblieft: Allah heeft zowel geboden als verboden, Allah heeft niet zomaar iets verboden zonder wijsheid. Een van die verboden daden is rente of terwijl woekergeld. Allah zegt in het volgende vers: "Degenen die van de rente eten zullen niet anders opstaan als degene die opstaat en door de satan tot bezetenheid is geslagen. Dat is omdat zij zeggen: "De handel is te vergelijken met rente." Maar Allah heeft de handel toegestaan en de rente verboden. En wie nadat de vermaning van zijn Heer heeft, zijn zaak is aan Allah, maar wie het herhaalt: zij zijn de bewoners van de hel, zij zijn daarin eeuwig levenden.” (soerat Al baqara aya 275). In dit vers is duidelijk te lezen dat rente ontvangen haram is, maar hoe zit het met rente betalen. De grote islamitische geleerden van ons natie zijn het er over eens dat zowel rente betalen als ontvangen haram is. Als je rente betaalt help je in feite de bank om mensen krediet te verstrekken, en zo heb je een zonde begaan. Djabir (Allah's welbehagen zij met hem) heeft gezegd:"De profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) heeft degene die rente eet, geeft, opschrijft en degene die er getuige van is vervloekt. En hij zei: ze zijn gelijk wat betreft de zonde" (Overgeleverd door Moesliem 1598 ) Van Abdullah ibnu Mesoed: de Profeet (sav) heeft gezegd "De riba is 73 soorten de aller lichtste is gelijk aan de gene die geslachtsgemeenschap heeft met zijn moeder" (overgeleverd door El-Hakim) Jij kan vast ook wel soera's aanleveren die over scheinheiligheid gaan?

Boezied
09-02-2010, 16:10
oh gut oh gut, met een speelgoedpistool gewapend op een hobby website. Wat een sensatie....

studente88
09-02-2010, 17:12
Jij kan vast ook wel soera's aanleveren die over scheinheiligheid gaan? Mounafiqoen zijn dat als het goed is. Maar God bedoeld daarmee de scheinheiligerds in geloof. Dus zichzelf moslim noemende maar handelend als niet-moslims waarbij ze niet-moslims helpen inplaats van hun moslim broeders en zusters.

mijntaak123
09-02-2010, 18:18

Nee hoor Engelen zijn Engelen en mensen zijn mensen...daar zit een wereld van verschil tussen. Althans als je in Engelen gelooft, want dat weet ik ook niet zo 123 uit je naam op te maken. Maar nu even inhoudelijk op je domme opmerking reageren.... Als je als partijnaam ISLAM hebt en je programma moedigt mensen aan tot het kopen van huizen, dan klopt daar natuurlijk helemaal niks van. Dan kun je net zo goed in je programma opnemen om alcoholconsumptie te stimuleren en hoerenstraten te openen. Het verschil tussen mij en "Islam" Democraten is dat zij de naam voeren en ik niet....simpel he.. Het verschil tussen jou en Islam Democraten ? Rijst de vraag bij mij " Who is Cartman" for real. Blijkbaar iemand die modder uit eigen belang gooit! Lekker, citeren uit ons heilig boek omdat het goed uitkomt? Broeder kom tot bezinning als je campagne wil voeren dan kun je dat ook openlijk doen, of heb je iets te verbergen ? Misschien stem ik dan wel op jou. Ik zeg broeder en ga er vanuit dat je een moslimbroeder bent. Als dit niet zo is hoor ik het graag. Mij kun je el hamdulillah BROEDER noemen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20