Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20

mira76
08-02-2010, 21:47

Nog beter zet je in het geheel geen foto's van kinderen op je hyves, facebook enz. Al ben je nog zo trots op je kroost met barbie of met speelgoedpistool, plaats gewoon geen foto's van kinderen op het internet.:hadj:

Cartman
09-02-2010, 01:15
Turken hebben vaak elkaars inloggevens van msn, hyves en noem maar op. Waarom zou hij zijn excuses moeten aanbieden terwijl dit duidelijk een poging is om de islamdemocraten een bad name te geven zodat stemmers wegblijven. Walglijk! Los gezien van dit akkefietje neem ik aan dat je op een partij wil stemmen met inhoud toch? En vooral als de naam Islam erin staat dan wil je toch op zn minst ook een Islamitisch programma zien of niet? Heb je hun verkiezingsprogramma wel eens gelezen of stem je puur op een naam? Lees eens in HUN EIGEN programma wat ze zeggen onder hoofdstuk 2 Wonen. Ze moedigen daar letterlijk mensen aan om woningen te gaan kopen en ze willen meer woningen bouwen voor de midden en hogere inkomens (letterlijk overgenomen uit de VVD nota)! Nu vraag ik je.....hoe kom je in Nederland aan een eigen woning? Juist, door geld te lenen tegen torenhoge rente bij een bank!! En wat zegt de Islam over rente???? Kortom, deze partij is allesbehalve Islamitisch. Denk goed na zuster en stem niet uit emotie maar weet waar je op stemt. En nogmaals, dit is hun eigen verkiezingsprogramma op hun eigen site! Wa salaam ulaikoum...

Cartman
09-02-2010, 01:32
Wij moslims moeten waakzaam zijn en blijven. Dit is een misselijke poging geweest om een Islamitische partij te schaden. Belangrijkste voor onze broeders en zusters is GA STEMMEN en laat je niet weerhouden door dit soort gemanipuleer! Hoe Islamitisch is deze partij die in zijn programma koopwoningen promoot terwijl men weet dat een koopwoning hand in hand gaat met een hypotheek en dus zwaar haram is? We kunnen wel leuk overal Islam op plakken, maar sorry het programma van deze partij staat ver van de Islam.

Harbi
09-02-2010, 01:56
Hoe Islamitisch is deze partij die in zijn programma [b]koopwoningen promoot terwijl men weet dat een koopwoning hand in hand gaat met een hypotheek en dus zwaar haram is? We kunnen wel leuk overal Islam op plakken, maar sorry het programma van deze partij staat ver van de Islam. KLIKKER-DE-KLIK (http://209.85.229.132/search?q=cache:9WjJjY8JF5AJ:www.veilingnotaris.nl/downloads/veilingattachments/14235/Eigendomsbewijs%2520deel%252017558%2520nr%252049.p df+site:veilingnotaris.nl+inurl:veilingattachments +paspoort+Delikaya&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=nl) Lees en huiver.....

ScheleKrelis09
09-02-2010, 02:07

t is maar een jonge maar zo n papa mag nooit zo n foto late zette he ook als je nie moslim ben kijk hoe eerlek ik ben:hihi:

pizatie
09-02-2010, 02:25
geen vrede dus ?

Cartman
09-02-2010, 02:44
KLIKKER-DE-KLIK (http://209.85.229.132/search?q=cache:9WjJjY8JF5AJ:www.veilingnotaris.nl/downloads/veilingattachments/14235/Eigendomsbewijs%2520deel%252017558%2520nr%252049.p df+site:veilingnotaris.nl+inurl:veilingattachments +paspoort+Delikaya&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=nl) Lees en huiver..... Goed voorbeeld doet volgen blijkbaar :) Dit bedoel ik dus...leuk en aardig Islam in je naam, maar waar blijkt het Islamitische uit als je dit promoot??? En geen enkele Islamitische geleerde twijfelt aan het gevaar van "riba" oftewel rente.... Onvoorstelbaar dat men mensen zand in de ogen wil gooien door de naam van de Islam te Misbruiken....

mijntaak123
09-02-2010, 10:49
Het is toch duidelijk wat hier gebeurt, ondanks dat het afkeurens waardig is wat die beste man gedaan heeft, wordt hier wel een heeeeeeeele hoop bombarie omheen gemaakt. Het is bijna 3 maart dus het moment om de Islam Democraten in diskrediet te brengen. En dus zoeken naar alle mogelijke middelen om dat te doen. Voorpagina nieuws in de Telegraaf ????? pffffffffffffffffff

Nadiine_
09-02-2010, 11:00
Hoe dom wil je zijn en dat noemt zich dan een islam democraat

Schizofreenie
09-02-2010, 11:01
Check mijn avatar!

Mosquito
09-02-2010, 11:01
Petrus, Het is een inderdaad op z'n zachtst gezegd een onhandige actie van de lijsttrekker. Maar bekijk het eens in het geheel. Er wordt bewust verkeerde informatie naar buiten gebracht om de Islam Democraten in een lastig parket te brengen. Natuurlijk blijft de lijsttrekker eindverantwoordelijke voor wat er zich allemaal op zijn persoonlijke pagina afspeelt. Maar dat verschillende media roepen dat het om zijn kinderen gaat zonder daarbij na te gaan of dat daadwerkelijk zo is, geeft mij genoeg redenen om mijn wenkbrauwen te fronzen rondon deze berichtgevingen.

Mosquito
09-02-2010, 11:07
Zoveelste bewijs dat Isl. Democraten in Den Haag afgezakt is naar een clubje van mongolen. Kijk alleen die lijst met debiele kandidaten zonder uitstraling, meegenomen aan het handje van een Nederlandse meester... Voor kwaliteit stem je Lijst 11 in Den Haag....Partij van de Eenheid http://www.youtube.com/watch?v=WUfAV8KubA8 Goed zo Cartman, Wel zeiken over populistische gedachtegoeden maar er zelf wel keihard aan meedoen. Dat wordt nog wat met Partij van de Eenheid!! Lijst 11.... dikke FAIL

mijntaak123
09-02-2010, 11:18
Het gaat in vergelijking tot veel onderwerpen die de revue passeren eigenlijk nergens over. Nogmaals afkeurenswaardig maar, het gaat m.i. niet om de persoon, maar om de partij die ZIJ niet in de raad willen zien. Ik denk dat wij als moslims in deze een taak hebben, zie het als mijntaak namelijk accepteren dat hij een fout begaan heeft en verder kijken dan onze neus lang is. Het is een broeder, zoals zo vele broeders op deze aardbol die een fout begaat, maar schrijven wij deze broeders dan direct af ? Of is het onze taak om onze broeders en zusters bij te staan wanneer zij buiten proportie in een zwart daglicht gebracht te worden. Het is voor mij duidelijk dat het niet om de persoon gaat en ga dus absoluut op hem STEMMEN op 3 maart. ISLAM DEMOCRATEN stemmen als reactie op de buitenproportionele aandacht, zelfs tot aan de overkant van de oceaan heb ik gelezen........................??

Mosquito
09-02-2010, 11:21
Ik zie het groter geheel, het heet politiek en dan weet je als het goed is wat je kan en wat je niet kunt doen. Als jij of ik dat doen is er niets aan de hand, doet Wouter Bos het dan haalt het het 8uur journaal. Houd jij of ik een kind uit het raam is er niets aan de hand, doet Michael Jackson dat dan is het wereldnieuws. Wie de kinderen zijn doet er dan dus niet toe, het draait om de persoon die in de politiek zit. Helemaal mee eens Petrus. Vandaar ook mijn reactie over je verantwoordelijkheden kennen als lijsttrekker. Waar ik mij echter om druk maak is dat 3 weken voor de verkiezingen de media er als gierige hyena's op afgaat. Erger nog, zonder te verifiëren wat nou waar is van het verhaal. Zou er zo veel ophef over zijn ontstaan als de partij Gemeente Belangen uit Duiven in een soortgelijke situatie zou zitten? Ik denk dat de Telegraaf dan liever haar ruimte reserveert voor spraakmakender nieuws 'in een ander jasje'.

mijntaak123
09-02-2010, 11:28

Of iemand op hem stemt hangt van zijn punten af. Dus als je op hem gaat stemmen weet dan waarvoor hij staat en niet omdat hij zich toevallig islam noemt of omdat mijntaak123 dat zegt. ------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb het partijprogramma gelezen van Islam Democraten en mijn stem was al voor ID, weliswaar niet voor de meneer met de aandacht, maar nu is mijn stem voor HEM. Nogmaals ik zie het als mijntaak, en mijn taak hoeft andermans taak niet te zijn, maar....... het geeft wel stof tot nadenken.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20