Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
15
16
17
18
19
20
Maar het is speelgoed.
Vertel eens waarom je een kind een speelgoed geweer zou moeten geven.
Wa is het nut daarvan?
Plus t ergens.
Maria_79
08-02-2010, 14:01
Hier dus ook.
Mijn zoon kreeg ooit op zn verjaardag een klappertjespistool, die heb ik linea recta de prullenbak in gekiepert.
Ik geloof dat mijn hele familie hetzelfde hanteert, ik kan mij niet heugen mijn neefjes met een speelgoedpistool/geweer te hebben gezien.
Met oog op mijn eigen jeugd denk ik niet dat ik het zou afpakken.
De echte wapens liggen netjes in de afgesloten kast in de slaapkamer van mijnheer.
Daar mogen de kinderen pas mee spelen als als ze 16 zijn.
Zoals ik al zei... Turken. Je wordt doodgegooid met die dingen in de winkelcentra van Turkije...
Een beetje Turk heeft een wapen in huis.
Neem dat maar gerust van mij aan.
freethinker001
08-02-2010, 14:04
Zo nep zien die guns er niet uit. Mijn western style klappertjes revolver vroeger had tenminste een rood dopje.
Met deze kun je wel iemand beroven in de schemering.
Maria_79
08-02-2010, 14:05
Een beetje Turk heeft een wapen in huis.
Neem dat maar gerust van mij aan.
Zolang hij een vergunning heeft mag dat..
Desniettemin betrefd het hier een met speelgoedpistolen spelend kind...
Met oog op mijn eigen jeugd denk ik niet dat ik het zou afpakken.
Ik vind wapens niets voor volwassenen, laat staan voor kinderen, ook al zijn het speelgoed dingen.
mocro-youssef
08-02-2010, 14:07
Vertel eens waarom je een kind een speelgoed geweer zou moeten geven.
Wa is het nut daarvan?
Plus t ergens.
Oorlogje spelen..Was een fantastische tijd.
Maria_79
08-02-2010, 14:07
Zo nep zien die guns er niet uit. Mijn western style klappertjes revolver vroeger had tenminste een rood dopje.
Met deze kun je wel iemand beroven in de schemering.
Klopt, dat waren andere tijden..
Al is dit geen vooruitgang natuurlijk...
Maria_79
08-02-2010, 14:09
Oorlogje spelen..Was een fantastische tijd.
Echt hè.. Verdekt opgesteld in de bosjes, een paar zwarte vegen op je gezicht, ik genoot er ook vreselijk van.
Ondanks dat ben ik geen voorstander van geweld of oorlogvoering..;)
Matroesjkaaa
08-02-2010, 14:12
Lijsttrekker zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
De foto die volgens dagelijksestandaard.nl als eerste van Hyves is gehaald.
DEN HAAG - Dilaver Delikaya, lijsttrekker voor de Islam Democraten in Den Haag, is in opspraak geraakt nadat hij discutabele foto's van zijn kinderen op Hyves had gezet.
Dilaver Delikaya. FOTO ISLAM DEMOCRATEN
http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/7/14/5/media_xl_103595.jpg?20100207163741
Dilaver Delikaya. FOTO ISLAM DEMOCRATEN
Dat staat op de nieuwsblog dagelijksestandaard.nl.
http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/8/15/6/media_l_103596.jpg?20100207163804
Op een van de foto's staat een jong familielid met twee pistolen op zijn hoofd gericht. Op andere foto's staan de kinderen van de lijsttrekker met een denkbeeldig pistool in hun hand.
De 38-jarige Delikaya, vader van twee dochters en een zoon, is naast lijsttrekker ook personeelswerker. Op de site van de Islam Democraten schrijft hij:"Daar waar jongeren tot criminele handelingen vervallen, is vaak een beperkte pedagogische aansturing door de ouders aan de orde. In dit soort gevallen dienen ouders hun verantwoordelijkheid op te pakken en zullen desnoods onder sanctionering deel moeten nemen aan cursussen ouderbegeleiding. De inhoud van deze ouderbegeleiding moet mede aansluiten op de achtergrond van de ouder en zijn of haar kind"
Inmiddels zijn alle foto's van de site door Delikaya verwijderd.
07/02/10 16u36
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/461834/2010/02/07/Lijsttrekker-zet-foto-s-van-zijn-gewapende-kinderen-op-Hyves.dhtml
Jong leren is oud doen!
mocro-youssef
08-02-2010, 14:14
Echt hè.. Verdekt opgesteld in de bosjes, een paar zwarte vegen op je gezicht, ik genoot er ook vreselijk van.
Ondanks dat ben ik geen voorstander van geweld of oorlogvoering..;)
Bij mij is het ook allemaal goed afgelopen dus ja..:hihi: Ik begrijp al die commotie niet.
Zoals ik al zei... Turken. Je wordt doodgegooid met die dingen in de winkelcentra van Turkije...
toepasselijke woordkeuze gezien het onderwerp ;)
het bestaan van nepwapens die er uitzien als wapens maakt nog niet dat je je kinderen ze in handen moet geven
Maria_79
08-02-2010, 14:21
Bij mij is het ook allemaal goed afgelopen dus ja..:hihi: Ik begrijp al die commotie niet.
Ik snap het dubbele gevoel, maar ik denk wel dat je een onschuldig kinderspelletje met kunnen loskoppelen van je principes aangaande werkelijk geweld.. Ik vind het haast zielig om mijn kind dit te verbieden..
Betreffende had beter moeten nadenken, de "goede" imitatie van een echt pistool en het feit dat hij ze op zijn hoofd richt verergeren het gebeuren..
Onderstaande oogt een stuk onschuldiger...
http://www.enricoangelo.nl/picture_library/DSCN1058.JPG
Maria_79
08-02-2010, 14:22
toepasselijke woordkeuze gezien het onderwerp ;)
het bestaan van nepwapens die er uitzien als wapens maakt nog niet dat je je kinderen ze in handen moet geven
Ik zeg ook niet dat ik het een handige actie van meneer vind...
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.