Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20

rasjiet
08-02-2010, 13:40

wat schuift het? 25 euri, alstie echt kan schieten.

Maria_79
08-02-2010, 13:40
leuk toch, vroeger vond ik powerrangers ook helemaal geweldig, op het schoolplein gingen we ze na doen maar dat mocht dan weer niet. het werd idd soms ook wel een beetje gevaarlijk.. ik weet niet of het goed of slecht is, maar ik vond het vroeger ook geweldig:D Er zit ook een andere kant aan.. Tijdens mijn werk in het asielzoekcentrum kwam één van de kinderen met legerprint kleding op de opvang, een ander kind raakte volkomen in paniek bij het zien van de kleine jongen in legeroutfit.. Vreselijk triest..

Eekhoorn
08-02-2010, 13:41
kijk maar uit het schijnt dat als je er iets van zegt je je zelfs moet gaan dood maken Blijkbaar. :moe:

mocro-youssef
08-02-2010, 13:45
Dat valt wat mij betreft in dezelfde categorie en is hier in huis ook verboden. Neem maar van mij aan dat er heel wat politici zijn die dat niet doen. Zou Nederland daar dan ook zo verontwaardigd over zijn? Dit is een rel om niks. De foto is in Duitsland genomen en daar mag het of het opvoedkundig verantwoord is een ander verhaal. Ik zie het probleem niet.

Maria_79
08-02-2010, 13:46

Neem maar van mij aan dat er heel wat politici zijn die dat niet doen. Zou Nederland daar dan ook zo verontwaardigd over zijn? Dit is een rel om niks. De foto is in Duitsland genomen en daar mag het of het opvoedkundig verantwoord is een ander verhaal. Ik zie het probleem niet. Het siert iemand in zijn positie absoluut niet... Heeft hij zelf al een verklaring gegeven?

mocro-youssef
08-02-2010, 13:47
wist niet dat er oorlogsspelletjes gemaakt werden voor kinderen Het gebeurt wel.

Real-ID
08-02-2010, 13:48
ik ook insha allah :goedzo: echt dom van mij, het staat groot in je OT :hihi: Insha Allah. Echt goed om te horen! Kan ik de tekst in jou OT gebruiken om er een banner van te maken? Weet alleen niet wat er precies staat. Klinkt in ieder geval wel erg wijs :nerd:

mocro-youssef
08-02-2010, 13:50
Het siert iemand in zijn positie absoluut niet... Heeft hij zelf al een verklaring gegeven? "Die foto plaatsen was niet slim", reageert hij op alle commotie. "Maar het heeft niets te maken met het goedkeuren van wapens en geweld." Het is een onschuldige familiefoto met speelgoedwapens", reageert Delikaya. Volgens hem is ook duidelijk dat het nepwapens zijn. "In Nederland mogen op echt gelijkende wapens niet, nee, maar dit ziet er toch niet uit als echt?" http://www.telegraaf.nl/binnenland/5979004/__Kind_met_wapen_op_site_lijsttrekker__.html?p=2,1

Maria_79
08-02-2010, 13:53
"Die foto plaatsen was niet slim", reageert hij op alle commotie. "Maar het heeft niets te maken met het goedkeuren van wapens en geweld." Het is een onschuldige familiefoto met speelgoedwapens", reageert Delikaya. Volgens hem is ook duidelijk dat het nepwapens zijn. "In Nederland mogen op echt gelijkende wapens niet, nee, maar dit ziet er toch niet uit als echt?" http://www.telegraaf.nl/binnenland/5979004/__Kind_met_wapen_op_site_lijsttrekker__.html?p=2,1 Duidelijk, dank je.. Het betreft dus wel degelijk speelgoedwapens.

Anne33
08-02-2010, 13:57
Neem maar van mij aan dat er heel wat politici zijn die dat niet doen. Zou Nederland daar dan ook zo verontwaardigd over zijn? Dit is een rel om niks. De foto is in Duitsland genomen en daar mag het of het opvoedkundig verantwoord is een ander verhaal. Ik zie het probleem niet. je kinderen met wapens op de foto zetten zegt iets over jou als persoon zegt iets over waar je staat of het wel of niet mag, daar gaat het even niet om dan

Anne33
08-02-2010, 13:58
"Die foto plaatsen was niet slim", reageert hij op alle commotie. "Maar het heeft niets te maken met het goedkeuren van wapens en geweld." Het is een onschuldige familiefoto met speelgoedwapens", reageert Delikaya. Volgens hem is ook duidelijk dat het nepwapens zijn. "In Nederland mogen op echt gelijkende wapens niet, nee, maar dit ziet er toch niet uit als echt?" http://www.telegraaf.nl/binnenland/5979004/__Kind_met_wapen_op_site_lijsttrekker__.html?p=2,1 ik ben hard toe aan een nieuwe bril als dat er niet uitziet als echte wapens nep of niet, het ziet er uit als wapens en niet als speelgoed

mocro-youssef
08-02-2010, 13:59
je kinderen met wapens op de foto zetten zegt iets over jou als persoon zegt iets over waar je staat of het wel of niet mag, daar gaat het even niet om dan NEP wapens. Het is niet zijn kind maar goed wat zegt dat over een persoon?

mocro-youssef
08-02-2010, 13:59
ik ben hard toe aan een nieuwe bril als dat er niet uitziet als echte wapens nep of niet, het ziet er uit als wapens en niet als speelgoed Maar het is speelgoed.

Aislin
08-02-2010, 14:00
Dat valt wat mij betreft in dezelfde categorie en is hier in huis ook verboden. Hier dus ook. Mijn zoon kreeg ooit op zn verjaardag een klappertjespistool, die heb ik linea recta de prullenbak in gekiepert. Ik geloof dat mijn hele familie hetzelfde hanteert, ik kan mij niet heugen mijn neefjes met een speelgoedpistool/geweer te hebben gezien.

Maria_79
08-02-2010, 14:00

ik ben hard toe aan een nieuwe bril als dat er niet uitziet als echte wapens nep of niet, het ziet er uit als wapens en niet als speelgoed Zoals ik al zei... Turken. Je wordt doodgegooid met die dingen in de winkelcentra van Turkije...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20