Bekijk originele versie : Lijsttrekker Islam Dem. zet foto's van zijn gewapende kinderen op Hyves
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Dat heeft hij dus ook niet gedaan. Is gewoon een rotstreek geweest en het lijkst alsof het niemand opvalt dat de krant er als de kippen bij was om hier verslag van te doen. Ze waren nog sneller dan Delivar zelf :hihi:
Insha Allah. Jij?
ik ook insha allah :goedzo:
echt dom van mij, het staat groot in je OT :hihi:
wuhahahaa :hihi:
maar mijn neefje had echt geweer in zijn hand, mijn moeder en zijn moeder werden boos maarja ik vond het wel een leuke foto eigenlijk :o
wat is er leuk aan wapens in de handen van kinderen?
is dit leuk?
http://www.nu.nl/algemeen/2178852/3-jarig-jongetje-schiet-zichzelf-hoofd.html
zijn kindsoldaatjes leuk?
ik ben al niet van de speelgoedwapens maar als die dingen overduidelijk nep zijn ok dan is het speelgoed
maar echt is geen speelgoed, niet voor kinderen en hoort in huis achter slot en grendel ... dat hoor je ook te weten als je wapens in huis hebt, tenminste ik neem aan dat dit een wapen is waar een vergunning bij hoort
Maria_79
08-02-2010, 13:23
ik zie geen speelgoed pistolen op de foto met dat kind
Turken, Anne..
Je wordt doodgegooid met die dingen in het winkelcentrum..
Of waren het echte wapens? Nee toch? Oh my.......
Dat heeft hij dus ook niet gedaan. Is gewoon een rotstreek geweest en het lijkst alsof het niemand opvalt dat de krant er als de kippen bij was om hier verslag van te doen. Ze waren nog sneller dan Delivar zelf :hihi:
Insha Allah. Jij?
hoe komt zo iemand dan aan zijn prive fotos? hoe weet zo iemand dan dat er in die prive fotos ook een foto zit van een kind met wapens in handen?
wat is er leuk aan wapens in de handen van kinderen?
is dit leuk?
http://www.nu.nl/algemeen/2178852/3-jarig-jongetje-schiet-zichzelf-hoofd.html
zijn kindsoldaatjes leuk?
ik ben al niet van de speelgoedwapens maar als die dingen overduidelijk nep zijn ok dan is het speelgoed
maar echt is geen speelgoed, niet voor kinderen en hoort in huis achter slot en grendel ... dat hoor je ook te weten als je wapens in huis hebt, tenminste ik neem aan dat dit een wapen is waar een vergunning bij hoort
oeff jij weer :moe:
wanneer ga je eens debiele vragen voor je houden.
het was niet eens in Nederland, vogens mij mag je hier sowieso geen geweren hebben.:rolleyes:
oeff jij weer :moe:
het was niet eens in Nederland, vogens mij mag je hier sowieso geen geweren hebben.:rolleyes:
en buiten nederland is het ineens wel goed om kindertjes wapens in handen te geven?
en buiten nederland is het ineens wel goed om kindertjes wapens in handen te geven?
gaat heen :loser:
Turken, Anne..
Je wordt doodgegooid met die dingen in het winkelcentrum..
Of waren het echte wapens? Nee toch? Oh my.......
die wapens op die foto zien er echt uit , niet als speelgoed
Maria_79
08-02-2010, 13:28
wuhahahaa :hihi:
maar mijn neefje had echt geweer in zijn hand, mijn moeder en zijn moeder werden boos maarja ik vond het wel een leuke foto eigenlijk :o
Mijn vader had nog zo'n plunjezaak uit zijn diensttijd vol kleding, helmen, veldflessen e.d.. Wij speelden hele dagen "legertje".
Ik ben opgegroeid tussen het groen en wij lagen hele dagen in de bosjes, bomen etc. om de tegenpartij neer te knallen...
Ik snap de discussie aangaande het wel of niet aanschaffen van speelgoedgeweren voor je kind maar eerlijk is eerlijk, het was de tijd van mijn leven.
gaat heen :loser:
ik ben hier niet degene die het leuk vind als kindertjes wapens in handen hebben
had het ook leuk geweest als met datzelfde wapen een kind zichzelf gedood had of een ander kind omdat een kind niet snapt wat dat wapen wel niet voor macht heeft?
Mijn vader had nog zo'n plunjezaak uit zijn diensttijd vol kleding, helmen, veldflessen e.d.. Wij speelden hele dagen "legertje".
Ik ben opgegroeid tussen het groen en wij lagen hele dagen in de bosjes, bomen etc. om de tegenpartij neer te knallen...
Ik snap de discussie aangaande het wel of niet aanschaffen van speelgoedgeweren voor je kind maar eerlijk is eerlijk, het was de tijd van mijn leven.
De discussie gaat over echte wapens
Zij geeft net aan dat een foto van haar neefje met een echt wapen zo leuk is
Hoe groot acht je de kans dat Dilaver dit zelf heeft gedaan?
De pest met dat Hyves (en wat niet op Internet) is dat iedereen met een inlogcode in principe alles kan plaatsen wat hij of zij wil. Belangrijkste is dat we ons niets wijs laten maken door figuren die de Islam in NL willen blijven beperken.
3 maart insha Allah, naar de stembus!
Kom, kom. Niet zo paranoïa.
"Toen familieleden gevraagd hadden naar de foto’s heeft Dilaver Delikaya (http://www.islam-democraten.nl/nu/mededelingen-den-haag/persbericht-dilaver-delikaya-fotos-hyve/) deze tegelijkertijd op zijn persoonlijke Hyves pagina gezet. Deze waren enkel bedoeld voor de familieleden. Omdat het familieleden betrof die niet in Nederland wonen zijn de foto’s op de openbare Hyves pagina gezet omdat deze anders niet bekeken zouden kunnen worden."
Maria_79
08-02-2010, 13:30
die wapens op die foto zien er echt uit , niet als speelgoed
De speelgoedwapens in Turkije ook....
Maar goed, het siert hem inderdaad niet..
mocro-youssef
08-02-2010, 13:31
ik ben hier niet degene die het leuk vind als kindertjes wapens in handen hebben
had het ook leuk geweest als met datzelfde wapen een kind zichzelf gedood had of een ander kind omdat een kind niet snapt wat dat wapen wel niet voor macht heeft?
Mens, doe toch niet zo dramatisch. Ze zijn NEP.
De speelgoedwapens in Turkije ook....
Maar goed, het siert hem inderdaad niet..
volgens mij zijn dat wapens en geen speelgoed
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.