Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar gaat dat heen!!!!!!!

elmalahi
27-06-2004, 21:39

hallo alemaal ik ben afgelopen weekend naar een bruiloft in belgie geweest het was wel een leuke feest maar lang niet zo gezellig als vroeger . hebben jullie dat ook? maar waar ik van walg is dat getrouwde vrouwen met groene lenzen erliepen en een sleep van wel 1 meter lang en ze denken echt dat ze wat zijn ,ze kijken je aan alsof je stront bent met hun neppe blonde haar en akriel nagels in mijn ogen zijn ze absoluut geen moslims, maar wie ben ik om te oordelen alleen allah swt. mag daar over ordelen. maar hebben jullie dat ook ? ik vind dat wij wel heel ver gaan soms vraag ik mij zelf af waar wij naar toe gaan . vroeger keek niemand jou zo vies aan en ook niet van wat hebje aan tegenwoordig moet je bij elke feest wat anders aan. dat vindt ik belachelijk.!!!!! groetjes fatima :kwaad: :( :kwaad: :o :)

missy898
27-06-2004, 21:45
Wollah hilla.....je hebt echt gelijk....ik vind dat feesten thuis ook veel leuker zijn dan in een zaal maarjah dat kan tegenwoordig niet meer veelste veel mensen...en het is inderdaad echt heel irritant dat ze op je letten...en dan nog wel aan kijken met een blik van...Aan mij kun je niet tippen... :confused: .... Maarjah.... :p

noal03
28-06-2004, 10:50
groene lenzen?alsof dat zo mooi is geef mij gewoon maar mooie bruine ogen en zwart haar.Gelukkig heb ik dit nog niet echt op feesten meegemaakt.

elmalahi
28-06-2004, 19:30
hebben jullie dat niet dat je bij elke feest een andere jurk aan trekt? en welke meiden lenen er een bij vriendinnen of huren bij marokaanse winkels jurken ? zij denken echt of zij wat zijn maar goed het zijn toch lelijke wijven al doen ze 10 jurken aan als je lelijk bent kan dat niets veranderen met een jurk of lenzen of wat dan ook.

plattepiva
28-06-2004, 20:03

Ja dat is zo tegenwoordig lopen zelfs de wijven met 10 kinderen rond alsof ze pas getrouwd zijn.Kleren, make-up, nagels alles erop en eraan.En dan de anderen bekijken van boven naar beneden alsof je van mars bent.Zo van 'What the hell do you do here?You don't belong here at all' Ik zou gewoon doen of ze lucht zijn.En dat zijn ze ook want welke fatsoenlijke vrouw doet zo? :zweep:

romaisah
29-06-2004, 17:56
Origineel gepost door plattepiva Ja dat is zo tegenwoordig lopen zelfs de wijven met 10 kinderen rond alsof ze pas getrouwd zijn.Kleren, make-up, nagels alles erop en eraan.En dan de anderen bekijken van boven naar beneden alsof je van mars bent.Zo van 'What the hell do you do here?You don't belong here at all' Ik zou gewoon doen of ze lucht zijn.En dat zijn ze ook want welke fatsoenlijke vrouw doet zo? :zweep: Salaam, Hier wil ik dus even op reageeren Er is niks mis mee als een vrouw 10 kinderen heeft en er nog bij loopt alsof ze pas getrouwd is, dat ze 10 kinderen heeft hoeft niet te betekenen dat ze er als een slobber er uit moet zien. Sommige vrouwen zijn vroeg begonnen met kinderen dus dan zijn ze niet eens zo oud. Zij mogen op een feest ook kleding aan en make up dragen, maar dat geeft hun niet het recht om naar andere gemeen te kijken. dat het niet bij ons geloof hoort dat is iets anders dat mogen de jongeren ook niet. Maar dat jullie het niet leuk vinden dat zij jullie raar of gemeen aankijken oke daar geef ik jullie wel gelijk in dat hoort niemand te doen maar uiteindelijk bepaalt ieder voor zichzelf hoe hij/zij eruitwil zien en uiteindelijk moet ieder zichzelf verantwoorden bij Allah swt. En een tip als iemand dus dat bij mij zou doen dan zou ik even langs die gene langslopen en laten zien dat ik een zelfverzekerd vrouw ben en dat dat zo blijft ondanks die rare blikken. En de rest van de avond diegene gewoon negeren.

chahidaatje
29-06-2004, 18:34
Nou ik heb gelukkig groene ogen van mij zelf, dus bij valt er niks uit te halen, tenzij ik mijn ogen eruit moet halen naturlijk, :hihi: Maare ik weet wel wat je bedoelt je ziet het ook steeds vaker, maar je moet gewoon schijt hebben aan dat soort mensen, en gewoon gezellig verder dansen. grt Chahida

salma10
29-06-2004, 23:45
Origineel gepost door noal03 groene lenzen?alsof dat zo mooi is geef mij gewoon maar mooie bruine ogen en zwart haar.Gelukkig heb ik dit nog niet echt op feesten meegemaakt. groot gelijk heb je noal.ik vind bruine ogen ook veel mooier.En blond haar vind ik helemaal niet mooi. :zwaai: :zwaai:

Bent_Fes
30-06-2004, 11:06
Iedereen moet gewoon met zijn eigen zaken bemoeien, als ik naar een feest ga trek ik me niks aan wat andere van me vinden...ik probeer het naar mijn zin te hebben. Maar je hebt wel gelijk wat betreft sommige 'meisjes' die kunnen heel gemeen kijken..maar ja laten we het op jaloezie houden... :p

elmalahi
30-06-2004, 17:05
hoi daar was ik weer, ik moet jullie wel zeggen dat het niet bij kijken bleef maar zij zijden gewoon tegen mij dat ik ouderwetse kleding droeg, waar ik op heb gezegd dat dat mijn eerste keer was dat ik mijn jurk droeg en ik had hem ook pas gekocht. dat doet wel een beetje pijn ik zelf had dat nooit tegen iemand gezegd ook al droeg zij kleding uit jaren 20. maar ik wil nu juist een aparte jurk laten maken alleen vanwege hun zodat als ik weer naar een feestje moet en waar zij ook naar toe komen dat ik gewoon lekker iedere keer langs hun loop en dans en natuurlijk geen aandacht geven even kijken hoe het dan voelt. groetjes fatima

sweet_kaoutar
30-06-2004, 17:14
Wat voor jurk had je aan dan?? EN je hebt gelijk je hebt van die mensen die je zo vies aankijken. Maar dan moet je ze gewoon terug vies aankijken

zoya
30-06-2004, 20:23
Het maakt niet uit of het nou op een bruiloft is, op school, in de stad, het lijkt wel of mensen je overal vies aankijken. Aan zulke mensen wil ik geen aandacht schenken. :jammer:

elmalahi
30-06-2004, 21:44
ik had een getaaierde jurk met wijd lopende armen wat nu heel erg in is. maar volgens hun was het al uit de mode, want hun hadden jurken aan wat heel erg bloot was en ze hadden ook een sleep van wel 1 meter achter hun aan. wat ik personelijk overdreven vind ik vindt dat dat bij een bruid hoort, maar ja wie ben ik? groetjes fatima

Mysticalia
01-07-2004, 09:09
:jammer: laister hoe mensen gefixeerd kunnen zijn. :kwaad: Ik let niet op andere mensen op feesten, ik let er enkel op dat ik goed uit mn bol kan gaan :banana: en de rest kan de hoogste boom in :kwaad: :belgie: