Bekijk originele versie : Hoe reageer jij?
Hoe reageer jij tegenover iemand die tegen jou heeft gelogen?
thement_return
27-06-2004, 20:53
Heel erg teleurgesteld en dat ik die persoon nooit meer geloof op zijn/haar woord.
GoogolPlex
27-06-2004, 20:57
Teleurgesteld... en blijf bij die mensen voortaan uit de buurt zijn nergens goed voor zulke mensen...
af en liegen moet kunnen toch? kleine dingen enzo...
alsof jullie noot hebben gelogen...??
Origineel gepost door havik
af en liegen moet kunnen toch? kleine dingen enzo...
alsof jullie noot hebben gelogen...??
Ik heb het over leugens die je kunnen kwetsen.
Natuurlijk lieg ik wel eens, maar als een grapje en ik spreek meteen daarna altijd de waarheid.
DaNGeRouZLy
27-06-2004, 21:09
eerst woedend daarna teleurgesteld
pure_women
27-06-2004, 21:11
teleurgesteld mescien was het wel een leugen voor eigen bestwil
latinalatifa
27-06-2004, 21:18
ik reageer niet...ga diegene negeren
en als ik reageer reageer ik so:zweep:
neej hoor ik zou teleurgesteld zijn en kwaad worden op diegen:boos:
zinagirl
27-06-2004, 21:20
ligt aan de leugen.
Mij maakt het eigenlijk niks uit, want als jij wilt dat Allah (swt) jou vergeeft moet je eerst alle anderen vergeven. misschien gaat dat moeilijk dat weet ik zelf ook wel, maar als iemand liegt tegen mij ja hij krijgt daar zijn straf voor maar dat betekent niet dat ik de andere keer degene nooit meer ga geloven, daarom moet je vertrouwen hebben in mensen en doordat mensen dat niet meer hebben, hebben wij geen ummah ( door meerder redenen maar dit is er een van)
with much love,
maryam
misslatifa
27-06-2004, 23:34
weeeetj einglijk weet ik het nie.....als ik lieg probeer ik me er uit teredde maaar ik heb daar gauw spijt van en vertel daarna wel de waarheid....en jah ik zou me wel teleurgesteld en boos tegelijk voelen.....maar ik denk dat de ander persoon ook zo zich zou voelne tog....??? maar jah....dus ....ewa peepz hor wel van jullie dikke kus misslatifa :zwaai:
s_soumaya18
28-06-2004, 10:28
Origineel gepost door BentFes
Hoe reageer jij tegenover iemand die tegen jou heeft gelogen?
Teleurgesteld in die persoon, maar ben zo dom dat ik hem/haar daarna toch weer zal geloven!!
Heb het nu gehad met ze..now i'm furious:kwaad:
;)
Xjes Nadia
PowerQueen
28-06-2004, 11:30
Teleurgesteld..
Schatjee
28-06-2004, 11:31
Teleurgesteld !
Ik reageer zelf ook teleurgesteld. :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.