Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grootste reden om te trouwen!!!!

Pagina's : [1] 2

h-unit
07-02-2010, 00:33

1. liefde 2. sex 3. kinderen graag reactie en argumenten aub....

Hicham4679
07-02-2010, 00:41
1. gehoorzaamheid 2. kuisheid 3. liefde 4. seks 5. leven opbouwen(dus kinderen ook inshallah) 6. relegieuze plichten volbrengen

h-unit
07-02-2010, 00:46
dankje voor de reactie... mijn vraag was meer om 1 van deze drie uit te kiezen, maar jou rdenen zijn ook goed. nogmaals bedankt voor je reactie

Bubbly
07-02-2010, 01:00
1. liefde 2. sex 3. kinderen graag reactie en argumenten aub.... jouw 3 puntjes verander ik van orde: 1; liefde... omdat dit volgens mij de basis vormt van heel dit leven; dus niet alleen romantische liefde, maar op elke mogelijke manier 2. kindern.... ik ben nu eenmaal de grootste kindervriend; ik werk met kinderen, ik leef met kinderen, ik ben kinds 3. seks... omdat dit nu eenmaal nodig is om 2 mogelijk te maken, maar vooral omdat dit naar mijn mening een effortless way is om liefde te uiten en daarmede de vervolmaking is van een relatie :)

MaroccanPassion
07-02-2010, 02:39

dankje voor de reactie... mijn vraag was meer om 1 van deze drie uit te kiezen, maar jou rdenen zijn ook goed. nogmaals bedankt voor je reactie Je kan je keuze niet maken vanuit 1 optie de liefde of de seks of de kinderen. Waarvoor trouwen mensen? Ik denk om gelukkiger te worden dan ze al zijn.

mocrosheva
07-02-2010, 10:13
Islam, het is een Soenna Liefde, tja kan niet zo snel op een reden komen. Kinderen, zijn het beste wat een man kan overkomen. sex, hele jeugd op gewacht!

DiepOngelukkig_
07-02-2010, 10:24
Euhmm, even denken hoor.. Om elke ochtend tegen dezelfde rotkop aan wakker te worden

DiepOngelukkig_
07-02-2010, 10:40
Islam, het is een Soenna Liefde, tja kan niet zo snel op een reden komen. Kinderen, zijn het beste wat een man kan overkomen. sex, hele jeugd op gewacht! Een vrouw is het beste wat een man kan overkomen. Zonder vrouw geen kinderen.

mocrosheva
07-02-2010, 12:12
Een vrouw is het beste wat een man kan overkomen. Zonder vrouw geen kinderen. Hmm oke oke allebei dan, maar voor mij zouden mijn kinderen altijd boven mijn vrouw staan. als ik zou moeten kiezen is de keuze snel gemaakt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet zal houden van mijn vrouw later insha allah. Ik heb liever een leven alleen, dan een leven met een vrouw zonder liefde.

Nl_is_koud
07-02-2010, 13:58
alle 3

Bubbly
07-02-2010, 14:03
Mensen die denken dat het huwelijk sex bevorderd :gniffel: Alles er iets funest is voor je sexleven dan is het wel trouwen :giechel: jij leeft dan in een andere wereld... want naar mijn weten is sex pas toelaatbaar als je getrouwd bent ;-)

nightlife2004
07-02-2010, 16:09
ik heb geen behoeftes meer aan trouwen hahahaha als is nu verkrijgbaar zonder gezeik hahhaah. dus waarom zou ik dan moeten trouwen

mocro.ys
07-02-2010, 16:47
liefde sex kinderen

DiepOngelukkig_
07-02-2010, 16:57
ik heb geen behoeftes meer aan trouwen hahahaha als is nu verkrijgbaar zonder gezeik hahhaah. dus waarom zou ik dan moeten trouwen Ja is de verse marokkaanse zelfgebakken brood ook verkijgbaar op zondag, terwijl jij nog ligt te slapen en de geur jou slaaplamer bereikt..?

brownie74
07-02-2010, 17:23

Een vrouw is het beste wat een man kan overkomen. Zonder vrouw geen kinderen. Akkoord,maar tegelijkertijd ook het ergste!;) Omgekeerd geldt trouwens ook: geen man,geen kinderen;) nee,persoonlijk wil ik trouwen omdat het nu eenmaal een vereiste is in mijn geloof en omdat ik eenmaal nakomelingen en een eigen gezin wil. verder ben ik echt onafhankelijk van een vrouw. Koken en andere huishoudelijke taken doe ik al jaren. Ik ga ook niet trouwen voor de s e x want daarvoor kan ik beter vrijgezel blijven.

Pagina's : [1] 2