Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij gedaan hebben?

Pagina's : [1] 2

GoogolPlex
27-06-2004, 20:45

Stel je hebt iemand leren kennen... het klikt tussen jullie,, na 2 jaar komt hij om je hand vragen. Na 2.5 jaar gaan jullie trouwen.... Op jullie trouwdag: Jij zit met je man voor je familie, vrienden en weet ik veel wie.... Het feest waar je van kleins af aan van hebt gedroomd... Alles erop en eraan! En dan zegt je man: Kijk goed om je heen.... dit is tog het feest wat je altijd hebt gewild???? Maar nu je van mij bent gelden mijn regels. Jij gaat een hoofddoek dragen en gaat niet meer werken en thuis gelden mijn regels.... en je komt niet meer buiten. Als je het er niet mee eens bent dan sta je nu op! Wat doe jij? Dit is de vriendin van een vriendin van mij overkomen... zij is blijven zitten en zij leeft nu naar de regels van haar man...

Missy_Cheima
27-06-2004, 20:47
Je moet van te voren afspraken met elkaar maken. Dan voorkom je dit soort shit.

havik
27-06-2004, 20:48
voordat je trouwt moet je ook afspraken maken met diegene...desnoods met familie erbij.... Als hij zijn afspraken niet nakomt,dan weet iedereen dat tenminste

DaNGeRouZLy
27-06-2004, 20:49
jammer dat het op zo`n manier moet:jammer: ze hadden idd afspraken moeten maken van te voren.

thement_return

Origineel gepost door GoogolPlex Stel je hebt iemand leren kennen... het klikt tussen jullie,, na 2 jaar komt hij om je hand vragen. Na 2.5 jaar gaan jullie trouwen.... Op jullie trouwdag: Jij zit met je man voor je familie, vrienden en weet ik veel wie.... Het feest waar je van kleins af aan van hebt gedroomd... Alles erop en eraan! En dan zegt je man: Kijk goed om je heen.... dit is tog het feest wat je altijd hebt gewild???? Maar nu je van mij bent gelden mijn regels. Jij gaat een hoofddoek dragen en gaat niet meer werken en thuis gelden mijn regels.... en je komt niet meer buiten. Als je het er niet mee eens bent dan sta je nu op! Wat doe jij? Dit is de vriendin van een vriendin van mij overkomen... zij is blijven zitten en zij leeft nu naar de regels van haar man... Wat ik zou doen van te voren alles met elkaar bespreken voordat wij gaan trouwen. Zoal ik wil blijven werken en nog geen hoofddoek dragen. Gelukkig hebben wij dit besproken. Want hij wil dat ik blijf werken. ;) Maar als hij tijdens onze bruiloft zegt ik wil dat jij dit en dit gaat doen en volgens mijn regels gaat leven sta ik op en ben ik weg. Ik laat niemand mijn leven bepalen. Mijn ouders hebben dat nooit gedaan en moh zal dat zeker niet gaan doen.

havik
Origineel gepost door Missy_Cheima Je moet van te voren afspraken met elkaar maken. Dan voorkom je dit soort shit. chipss!!! :kwaad: je was me voor

pure_women
opstaan nee eve seri ik weet niet wat ik gedaan zou hebben

lady_khadija
27-06-2004, 20:50
oh my god!!!!! waarom gaat ze niet scheiden?? ik zou noooiitt met zo'n man kunnen leven... geen sociaal leven niks... zulke afspraken moet je van te voren maken.. als hij er niet aan houdt=> dumpen die handel!!

marocgirlnador
27-06-2004, 20:50
oh my god ik zou geen raad weten ik zou volgens mij drie of vier keer opstaan maar als ik dan toch echt een keuze zou moeten maken dan zal ik het van de eerste kant bekijken namelijk ik sal wel misschien gaan naar degen van wie ik hou maar die moet me dan ook op een normale manier behandelen zoals buiten verbieden dat is iets raars ik bedoel als hij daar een terechte reden voor heeft ok maar die zal die dan vast wel niet hebben en wat k sou doen ik sou seggen jongeman thall fer rask veeeeeeeel succes naar een ander maar aan dese eisen zou ik niet kunne voldoen:D

GoogolPlex
27-06-2004, 20:51
Ja jullie kunnen wel makkelijk zeggen afspraken maken... maar stel dat hij zich er nix van aantrekt? Kun je alsnog zeggen we hebben regels afgesproken maar in zo'n situatie heb je er denk ik nix aan.... Maar mijn vraag was wat zouden jullie gedaan hebben... en niet wat zouden jullie doen om dit te voorkomen.

BentFes
27-06-2004, 20:52
Origineel gepost door Missy_Cheima Je moet van te voren afspraken met elkaar maken. Dan voorkom je dit soort shit. Inderdaad.

angelhafiaa
27-06-2004, 20:52
zoals havik en miss_cheima al zeiden maak eeerst afspraken en zo nodig je ouders en familie dr bij.... Als hij zijn afspraken niet nakomt,dan weet iedereen dat tenminste..

Imani_casa
27-06-2004, 20:53
Ik zou een huwelijkscontract laten maken met alles erop en eraan: eigen keuze of ik wil werken of niet, enz. Zonder zijn handtekening trouw ik niet. Zo zijn er ook geen onduidelijkheden.

GoogolPlex
27-06-2004, 20:54
Ik zou de avond afmaken (met heel veel moeite)... En dan lekker terug naar mijn ouders.... whahahah Ik zie het al voor me alle mensen uit de buurt die gaan dan denken haar man heeft haar gedumpt omdat ze geen maagd was... whahahahahah

BentFes
27-06-2004, 20:54

Origineel gepost door GoogolPlex Ja jullie kunnen wel makkelijk zeggen afspraken maken... maar stel dat hij zich er nix van aantrekt? Kun je alsnog zeggen we hebben regels afgesproken maar in zo'n situatie heb je er denk ik nix aan.... Maar mijn vraag was wat zouden jullie gedaan hebben... en niet wat zouden jullie doen om dit te voorkomen. Ik zou opstaan en naar huis gaan met mijn ouders. Ik wil niet dat hij na het huwelijk een monster wordt.

Pagina's : [1] 2