Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nummer Sirati

LZN
27-06-2004, 20:34

Ik ben op zoek naar het nummer van de band Sirati. Weet jullie ook wat voor prijs hij vraagt?.

mabtoul_rami
27-06-2004, 21:28
Insa allah spelen ze ook mijn bruiloft na de zomer,de prijs was nu 1300 maar als je ze dan wilt reserveren dan volgesn mij 1500 dat hebben ze mn schoonmoeder verteld maar het beste kun je een prive bericht naar miss_banana sturen die weet het nr wel omdat ze op haar zus bruiloft waren en ze zijn erruuuuuuuuuuug goed chaabi all the way

tetouan_girls
27-06-2004, 23:24
sirati is :goedzo: :D je moet ze zeker bellen!! 06-50560978

miss_nada
04-07-2004, 21:16
he tetouania mag ik je wat vragen?ken jij ook vrouwelijke fotografen die goed zijn? en negaffa zimba? hoe goed is zij en heeft ze mooie kleding? mag ik van jou het nummer? dank je wel, ik ga namelijk over 2 maanden trouwen vandaar dat ik het vraag. bedankt

HananexHanane
05-08-2004, 13:44

Mag ik vragen wat voor muziek ze draaien behalve Chaabi, en zijn ze werkelijk 1300 euro per avond??

Riffia123
06-08-2004, 02:02
vrees niet meid. Serati is echt de beste keuze, ze zingen van alles. Ze zijn tenslotte niet voor niets verkozen tot beste band in Nederland

HananexHanane
06-08-2004, 10:12
Origineel gepost door Riffia123 vrees niet meid. Serati is echt de beste keuze, ze zingen van alles. Ze zijn tenslotte niet voor niets verkozen tot beste band in Nederland oh is dat zo, dat wist ik niet....weet jij misschien hoeveel ze vragen voor een avond??

samimosam
06-08-2004, 10:20
Salam Aleikoum, Ze zijn 2 jaar geledenverkozen tot beste band van Nederland. Ze zijn goed, maar naar mijn idee niet de beste. Die bestaat ook niet, naar mijn idee. Elke band is goed, het is maar net welke smaak je zelf hebt en het ligt ook aan de band zelf. Worden ze in de gaten gehouden en worden ze aangespoord om te spelen; dan heb je een pracht avond. Zitten de gasten erbij als een stel zombies; geen sfeer, dan spelen ze niet Het is maar net hoe de omgeving is etc, etc, Maha Salama! :zwaai:

HananexHanane
06-08-2004, 11:29
Origineel gepost door samimosam Salam Aleikoum, Ze zijn 2 jaar geledenverkozen tot beste band van Nederland. Ze zijn goed, maar naar mijn idee niet de beste. Die bestaat ook niet, naar mijn idee. Elke band is goed, het is maar net welke smaak je zelf hebt en het ligt ook aan de band zelf. Worden ze in de gaten gehouden en worden ze aangespoord om te spelen; dan heb je een pracht avond. Zitten de gasten erbij als een stel zombies; geen sfeer, dan spelen ze niet Het is maar net hoe de omgeving is etc, etc, Maha Salama! :zwaai: Ja dat klopt, dat is denk ik met elke band..de dansvloer moet denk ik ook lekker vol zijn..en iedereen moet gezellig mee doen... :)

Beloved_Person
07-08-2004, 15:29
Dus jullie hebben goede ervaringen met deze band?