Bekijk originele versie : Zwembad? A'dam West?HELPPP
salamalikom iedereen
weten jullie hoe die zwembad heet in amsterdam west bij mercatorplein..waar er een bepaald paar uren voor vrouwen is bestemd?
alast bedankttt
Sammy_ia
27-06-2004, 20:47
dat zou ik nou ook wel eens willen weten aangezien ik tog nie naar marokko ga:rolleyes:
DaNGeRouZLy
27-06-2004, 21:46
bedoel je in de Corn. Dirkszstraat ?
PowerQueen
28-06-2004, 11:52
Je bedoelt die van Cornelis Dirkszstraat.. Sportfonsenbad west..
Je hebt ook Sloterparkbad.. bij eindhalte van tram 14...
Is dat vlak bij Mercatorplein ..?
Sportfondsebad bij cornelis dirkstraat bij mercator..
Zondag wordt het beheerd door turkse mensen en kunnen er alleen maar dames zwemmen, vrij zwemmen van 16.30 tot ongeveer 18.30.
Verder is er ook zwemles, maar daarvoor moet je je van te voren opgeven. Het is wel oke voor ons islamitische dames, maar wel 1 groot nadeel....vaak is het zoo druk dat je bijna geen meter verder kunt zwemmen zeker als je graag banen wil zwemmen, bovendien ben ik bang dat ze altijd in ze zomervakantie een stop hebben, maar dat weet ik niet zeker. Hier voor zul je echt ff lang moeten gaan.
In sloterparkbad heb je vrouwenavonden op maandag avond en donderdag avond, maarrrrrr het zit dan vaak BOMVOL, je kunt hier weer geen banen zwemmen, dat is tenminste mijn ervaring..het is meer pootje baden dan zwemmen en daar hou ik niet van...hoop dat je genoeg info hebt..mocht er iets niet kloppen, vergeef me...fouten zijn menselijk..succes en beslama
amira bedankt!
oh jammer..:( ik wou juist banen zwemmen
alle illies in een badje dus
:hihi:
Bedankt! welk vind jij persoonlijk beter?
;)
Persoonlijk ga ik liever naar die van mercator, want daar heb je een diep bad van ongeveer 3.60 meter, je mag daar alleen als je echt kunt zwemmen, dus pootje baden zit er niet echt in hahahha..maar helaas is het gewoon te druk om echt banen te zwemmen, maar er is wel n duikplank yeahhhhhh....
en sloterparkbad is echt pootje baden, maar hier is weer voordeel dat er wel aqua aerobics word gegeven...lekker intensief..maar drukkkkk
bommejtes maken:hihi:
aha elek zondag
:jammer: waarom zo weiniggggg:(
DaNGeRouZLy
28-06-2004, 22:29
je moet gewoon een grote megafoon meenemen en keihard blerren
:regie:attentie attentie mega uitverkoop buiten alle kleding/schoenen en stoffen voor 1 euro :D
dan kan je lekker rustig baantjes zwemme:hihi:
moccro_meryam
17-09-2006, 16:04
weten jullie misschien of het vandaag 17 september vrijzwemmen is in het sportfondsebad amsterdam west?? en dan wil ik graag weten van hoelaat tot hoelaat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.