Bekijk originele versie : Dyab Abou Yahjah riskeert 5 jaar!
Dyab Abou jahjah riskeert maximum 5 jaar cel. Hij is immers aangehouden als "oproerkraaier"op basiis van het erg omstreden artikel 66,4 van het strafwetboek
lees ik net in de krant!
Dit is toch absurd!!!! :kwaad:
Zelfkritiek
30-11-2002, 17:02
Dat hangt er maar net vanaf. Als hij inderdaad honderden heeft aangespoord om op grote schaal vernielingen aan te brangen, dan lijkt me enige straf op zijn plaats.
Als er in Venlo iemand na de moord een grote groep had aangespoord om vernielingen aan te richten, dan had deze persoon nu ook nog vast gezeten.
Origineel gepost door leila19
als elke yasmina lid hem gaat bezoeken,heeft hij genoeg voor 10 jaar..
serieus,nadia meen je dat??
nerrie meskien..waarvoor dan?hebben ze enige bewijzen ofzo?ze kunnen hem toch echt nix doen zekerrrrrrrrrr met zo een advocate als zohra..
heeey Leila..remember me :p
Omdat hij de jongeren tot geweld heeft aangezet.Wat natuurlijk bullshit is..
De voornaamste tenlastelegging luidt "mededaderschap aan weerspannigheid in bende met voorafgaande afspraak en wapenvertoon"
tetouani79
30-11-2002, 19:22
wie is dat als ik het vragen mag??? heb nog nooit van hem gehoord.
de engel heeft een vraag :engel: :engel:
Origineel gepost door tetouani79
wie is dat als ik het vragen mag??? heb nog nooit van hem gehoord.
de engel heeft een vraag :engel: :engel:
Alleee Angel...ken je hem niet..ik ben teleurgesteld in je :rolleyes:
Die man is de voorman van de Arabische Europees Liga
Momenteel is hij vals beschuldigd van feiten die berust zijn op leugens..
Origineel gepost door leila19
7
tuurlijk remember you...alles goed??
Oooohhhh wat een opluchting :) Je kent me nog :D
Ja met mij alles prima leilaatje..ik ben blij dat je weer helemaal terug bent op Yasmina!
hardtodrive
01-12-2002, 15:25
Het is gewoon absurd voor woorden.
Deze man heeft werkelijk niets strafbaar gedaan.
Ik zou jullie willen aansporen om een petittie te tekenen tegen zijn arrestatie.
Ik heb hem in iedere geval getekend. Zie hiervoor de topic.
tetouani79
01-12-2002, 15:31
Origineel gepost door Nadia25
Alleee Angel...ken je hem niet..ik ben teleurgesteld in je :rolleyes:
Die man is de voorman van de Arabische Europees Liga
Momenteel is hij vals beschuldigd van feiten die berust zijn op leugens..
nee, ik wist het niet zeker, maar weet inmiddels al wie hij is. heb al eerder een interviuw met hem gezien. jammer echt, heb op een site gelezen dat hij op dat moment gewoon thuis zat en niet daar was. ze wouden hem gewoon pakken meer niet.
de engel vindt het triest :engel: :engel:
PABLO_ESCOBAR
01-12-2002, 15:48
Hebben de belgen hier gisteren Ter zake gezien met Bart somers en Marion van san???
Marion is best cool, ze vertelde dat ze gechockeerd was van het feit dat premier Verhofstadt in het parlament zei dat de AEL de politie uit bepaalde wijken in antwerpen wil verdrijven om zo een greep te verkrijgen op criminele aktiviteiten. Stel je voor???
Ze kraakte ook het huidige integratie beleid af en sprak redelijk positief over Abou Jah Jah.
Origineel gepost door bezoeker99182
in de gazet van Antwerpen het volgende dossier:
Ooit was hij vakbondscoördinator voor de migrantenwerking, maar sinds hij de 'Arabisch-Europese Liga' in het leven heeft geroepen, is de Libanese Antwerpenaar Dyab Abou Jahjah zeer omstreden. Het eerst liet hij zich opmerken met pro-Palestijnse betogingen, maar later zou de Palestijnse afvaardiging in België hem uitspuwen om zijn weinig diplomatieke uitspraken. Abou Jahjah voedt met zijn uitlatingen het rechts-extremisme alleen maar, volgens sommigen. Hij bewijst de migrantengemeenschap geen dienst door de tegenstellingen tussen allochtonen en autochtonen te polariseren.
Wie kan bevestigen of ontkennen (met bron vermelding a.u.b. ) wat hier wordt beweeerd: dat de palestijnse afvaardiging Jahjah zou hebben uitgespuwd.
bron: http://www.gva.be/dossiers/aboujahjah.asp
"Gazet van Antwerpen" Tja dat zegt al genoeg.. :rolleyes: M.a.w BULLSHIT
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
Hebben de belgen hier gisteren Ter zake gezien met Bart somers en Marion van san???
Marion is best cool, ze vertelde dat ze gechockeerd was van het feit dat premier Verhofstadt in het parlament zei dat de AEL de politie uit bepaalde wijken in antwerpen wil verdrijven om zo een greep te verkrijgen op criminele aktiviteiten. Stel je voor???
Ze kraakte ook het huidige integratie beleid af en sprak redelijk positief over Abou Jah Jah.
Heb het jammer genoeg niet gezien.. Ik hoop dat ze nog een herhaling uitzenden vandaag
Origineel gepost door bezoeker99182
in de gazet van Antwerpen het volgende dossier:
Ooit was hij vakbondscoördinator voor de migrantenwerking, maar sinds hij de 'Arabisch-Europese Liga' in het leven heeft geroepen, is de Libanese Antwerpenaar Dyab Abou Jahjah zeer omstreden. Het eerst liet hij zich opmerken met pro-Palestijnse betogingen, maar later zou de Palestijnse afvaardiging in België hem uitspuwen om zijn weinig diplomatieke uitspraken. Abou Jahjah voedt met zijn uitlatingen het rechts-extremisme alleen maar, volgens sommigen. Hij bewijst de migrantengemeenschap geen dienst door de tegenstellingen tussen allochtonen en autochtonen te polariseren.
Wie kan bevestigen of ontkennen (met bron vermelding a.u.b. ) wat hier wordt beweeerd: dat de palestijnse afvaardiging Jahjah zou hebben uitgespuwd.
bron: http://www.gva.be/dossiers/aboujahjah.asp
Jij baseert je op wat je in de media leest of gehoord hebt. En daarmee is je oordeel al geveld :jammer:
Origineel gepost door Emshoom
het A.E.L is tricky business Nadia, i've got mixed emotions :confused:
Begin jij ook al :kwaad:
DINIM3AK
02-12-2002, 17:59
Origineel gepost door Nadia25
Dyab Abou jahjah riskeert maximum 5 jaar cel. Hij is immers aangehouden als "oproerkraaier"op basiis van het erg omstreden artikel 66,4 van het strafwetboek
lees ik net in de krant!
Dit is toch absurd!!!! :kwaad:
onzin allemaal, jullie zien hem over een paar dagen wel vrij komen!!! :zwaai:
Origineel gepost door Emshoom
hmmmm, ik vorm m'n mening niet op wat ik lees in "GVA" , of "Het Laatste Nieuws" hoor :D
Gelukkig!!!!!
Wist wel dat je zo verstandig was :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.