Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe denken jullie over homo's en lesbo's dan wel moslims dan

Pagina's : [1] 2 3

pure_women
27-06-2004, 20:07

persoonlijk zeg ik laten leven die handel ze worden wel gestraft maar aan de andere kant ze moeten niet zo zielig doen heb programma gezien op nl 1 je weet toch nmo daar hadden ze het vandaag over over de poster's die ze wouden plaatsten dat dat ze eropen over moeten kunen praten en er was 1 meisje een iraanse die helemaal inelkaar is getrapt omdat ze lesbo was wat zou je doen als je broer of zus het zou zij of je eigen en wat is je mening hier over

abdul_Hakeem
27-06-2004, 20:18
kan jij nog serieuze topics openen? soow das knap

pure_women
27-06-2004, 20:20
Origineel gepost door abdul_Hakeem kan jij nog serieuze topics openen? soow das knap seri je houd me voor de gek yek :huil: nee ben vandaag eve seri kan straks veranderen ;)

abdul_Hakeem
27-06-2004, 20:21
dat is bekend

pure_women
27-06-2004, 20:23

Origineel gepost door abdul_Hakeem dat is bekend wat is bekend

lady_khadija
27-06-2004, 20:23
van hoge daken gooien!

abdul_Hakeem
27-06-2004, 20:24
hahahaa (Y) Lady

pure_women
27-06-2004, 20:26
confused :maf2:

lady_khadija
27-06-2004, 20:29
tfoee gore mensen.... ze verspreiden alleen enge ziektes... daar zijn ze goed in...

Missy_Cheima
27-06-2004, 20:31
Origineel gepost door pure_women persoonlijk zeg ik laten leven die handel ze worden wel gestraft maar aan de andere kant ze moeten niet zo zielig doen heb programma gezien op nl 1 je weet toch nmo daar hadden ze het vandaag over over de poster's die ze wouden plaatsten dat dat ze eropen over moeten kunen praten en er was 1 meisje een iraanse die helemaal inelkaar is getrapt omdat ze lesbo was wat zou je doen als je broer of zus het zou zij of je eigen en wat is je mening hier over Ik had het ook gezien. Was in Belgie toch? :watte?: Zat volgens mij ook een Marokkaanse homo bij. Die mensen zijn ziek allah ie seffek! :rolleyes:

pure_women
27-06-2004, 20:33
Origineel gepost door lady_khadija tfoee gore mensen.... ze verspreiden alleen enge ziektes... daar zijn ze goed in... ja goed maar dat kunnen hetro's ook mag je ze alleen niet omdat ze ziektes versprijden

pure_women
27-06-2004, 20:35
Origineel gepost door Missy_Cheima Ik had het ook gezien. Was in Belgie toch? :watte?: Zat volgens mij ook een Marokkaanse homo bij. Die mensen zijn ziek allah ie seffek! :rolleyes: ja klopt was in belgie en die marok die posters ontwerpt was homo wat vond je wat de imam tegen hem zei over als hij homo is dat hij geen moslim meer is

GoogolPlex
27-06-2004, 20:37
Origineel gepost door pure_women persoonlijk zeg ik laten leven die handel ze worden wel gestraft maar aan de andere kant ze moeten niet zo zielig doen heb programma gezien op nl 1 je weet toch nmo daar hadden ze het vandaag over over de poster's die ze wouden plaatsten dat dat ze eropen over moeten kunen praten en er was 1 meisje een iraanse die helemaal inelkaar is getrapt omdat ze lesbo was wat zou je doen als je broer of zus het zou zij of je eigen en wat is je mening hier over Het is een moeilijke kwestie.... Ik zei vroeger gatver homo's zijn ranzig wil ik nix mee te maken hebben... Totdat ik afgelopen zomer mijn homo neef heb ontmoet, je kunt ze niet anders behandelen alleen omdat het homo's zijn... je kunt er nix tegen doen dus laat ze leven.... Leef en laat leven!

lady_khadija
27-06-2004, 20:37
Origineel gepost door pure_women ja goed maar dat kunnen hetro's ook mag je ze alleen niet omdat ze ziektes versprijden het zijn smerige mensen!! dat is de voornaamste reden... mocht er ooit een lesbie me aankijken of versieren ofzo.... dan heeft ze geen plukje haar meer....

Missy_Cheima
27-06-2004, 20:41

Origineel gepost door pure_women ja klopt was in belgie en die marok die posters ontwerpt was homo wat vond je wat de imam tegen hem zei over als hij homo is dat hij geen moslim meer is Ik ben het eens met die Imaam. Echt achterlijk die Marokkaanse homo die, die posters ontwerpt, gatver wat walgde ik van die gast. Yeh3oek! 4 Die poster van die twee mannen in Jelaba zoenend ging echt te ver. Maar goed dat ze hem hebben veranderd.

Pagina's : [1] 2 3