Bekijk volle/desktop versie : Studie opleiding logopedie



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

23-09-2010, 10:09

Citaat door MoterMuis:
aaah kom op, niet snel opgeven he !!! Tis idd blokken en blokken 4 leven maaar dat is alleen dit jaar, tweede jaar valt mee! dat weet ik zeker omdat je in het eerste jaar jezelf moet bewijzen!
ergotherapie? wat houd dat in, soort fysio?


Dit was echt niets voor mij, ik heb me al uitgeschreven. Ben erachter gekomen toen we anamnese gingen oefenen heb het echt geprobeerd maar het past gewoon niet bij me. Ergo lijkt me nog wel leuk maar misschien kom ik dan weer in hetzelfde probleem dus moet maar een hele andere richting kiezen

26-09-2010, 18:50


WAT heb je al uitgeschreven?? dus je bent al gestopt.. nou zeg meid.. dat is wel erg jammmmer !!!!!!!!!!!!!!! Nu kunnen we niet samen opdrachten aan elkaar geven en of juist uitleggen ahaha

Wat is ergo nou? haha

28-09-2010, 09:19

Citaat door MoterMuis:
WAT heb je al uitgeschreven?? dus je bent al gestopt.. nou zeg meid.. dat is wel erg jammmmer !!!!!!!!!!!!!!! Nu kunnen we niet samen opdrachten aan elkaar geven en of juist uitleggen ahaha

Wat is ergo nou? haha


Ja klopt.. sorrryyyyy dat was wel een goed idee geweest ja maar ik denk dat jullie ook andere casus hadden.

Ik kan nier naar ergo want die begint alleen in september dat is begeleiden van mensen in dagelijks leven. bv thuisomgeving aanpassen als je in rolstoel komt. het is heel breed maarja ik wil echt niet nog een jaar wachten. Succes met je studie verder.

02-10-2010, 22:35

Citaat door PRINSSESSJ:
Ja klopt.. sorrryyyyy dat was wel een goed idee geweest ja maar ik denk dat jullie ook andere casus hadden.

Ik kan nier naar ergo want die begint alleen in september dat is begeleiden van mensen in dagelijks leven. bv thuisomgeving aanpassen als je in rolstoel komt. het is heel breed maarja ik wil echt niet nog een jaar wachten. Succes met je studie verder.

ja idd misschien wel andere cassusen maar wel op het zelfde manier uitwerken.. dmv 7 stappen?

september pas.. hmm jammer! wat ben je nu van plan dan?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]