Bekijk originele versie : Help Me !! Dik Haar
OujDa_LaDy
27-06-2004, 18:03
HalloW Mensjes....Ik Heb Dik,Krullend,Haar...In Marokko Kan Ik Me Haar Niet Los Dragen Want Me Haar Gaat Alle Kantjes Op..:(..Weet Iemand Een Wax,Of Mouse Tegen Dit Probleempje..??
xXx :zwaai:
kloppendhartje
27-06-2004, 18:12
Ik heb iets voor je OujDa_LaDy :D
Gebruik: Frizz Ease Van John Frieda... Het is een soort cremé! Het werkt heel goed, dus dit is een egt aarrader. By the way, het kost € 7.99
Succes meid!!! :zwaai:
DOUKALIA18
27-06-2004, 18:19
Origineel gepost door kloppendhartje
Gebruik: Frizz Ease Van John Frieda... Het is een soort cremé! Het werkt heel goed, dus dit is een egt aarrader. By the way, het kost € 7.99
:goedzo:
Moeskiela
27-06-2004, 20:00
waxx van Taft (blauw potje kost 3,49), houdt het haar zeker in bedwang!
En ik las laatst een tip van iemand hier op het forum: creme voeding van het kruidvat merk(kost iets van 1,29). Dit spul moet je in je haar smeren na het wassen (niet uitspoelen) en ik heb het vandaag voor het eerst gebruikt en mijn haar voelt zo zacht aan en het is netjes in bedwang!
Good luck!!
Succes
OujDa_LaDy
27-06-2004, 21:05
kloppendhartje-->>Thnx Meid:blauwkus: Maar Waar Kan Ik Die Halen??
La__Haine-->>Het Is Wel Mooi... :)
Moeskiela-->>Hmm Ik Zal Die Wax Zeker Gebruiken Die Van Kruidvat Gebruik Ik Ook..:)
lela_Hanan
27-06-2004, 22:34
Zina toch....dik haar is tbarkkellah mooi..en het staat bij jou LEUK!!! :D
Dusse geen gezeur....en by the way WAX breekt het haar...probeer wax te verminderen in het haar...
Succes..hbiba.. :zwaai:
Origineel gepost door OujDa_LaDy
HalloW Mensjes....Ik Heb Dik,Krullend,Haar...In Marokko Kan Ik Me Haar Niet Los Dragen Want Me Haar Gaat Alle Kantjes Op..:(..Weet Iemand Een Wax,Of Mouse Tegen Dit Probleempje..??
Misshien is het een idee om te gaan denken over het dragen van een hijaab, dan heb je 2 klappen in 1.
OujDa_LaDy
28-06-2004, 11:31
lela_Hanan -->Ey Meid..Dik Haar Tja Je Word Er Wel Gek Van Op Een Duur.. :p
La__Haine-->Ik Zou Wel 1 Dagje Met Jou Ruilen Dan Zou Je Wel Anders Piepen ;)
nadiak-->>Ik Ga Geen Hijaab Dragen Vawege Me Haar..Ik Doe Het Pas Als Ik Er Klaar Voor Ben.. :)
lailaelmou
28-06-2004, 11:44
Origineel gepost door kloppendhartje
Wat voor cremé is het precies.. Is het speciaal voor krullen?
PowerQueen
28-06-2004, 11:50
Misschien je haar bij de kapper uitdunnen?
lela_Hanan -->Ey Meid..Dik Haar Tja Je Word Er Wel Gek Van Op Een Duur.. :p
La__Haine-->Ik Zou Wel 1 Dagje Met Jou Ruilen Dan Zou Je Wel Anders Piepen ;)
nadiak-->>Ik Ga Geen Hijaab Dragen Vawege Me Haar..Ik Doe Het Pas Als Ik Er Klaar Voor Ben.. :)
Ik zei ga erover nadenken, niet dat je hijaab moet dragen vanwege je dikke haar, wel goed lezen he :zwaai:
Nadia
Missy_Cheima
28-06-2004, 18:32
Dik haar is moeilijk, vertel mij wat! Damn.
kloppendhartje
28-06-2004, 20:39
kloppendhartje-->>Thnx Meid:blauwkus: Maar Waar Kan Ik Die Halen??
Je kan 'm gewoon bij een drogist halen.. :p Ze zijn te koop bij DA, Kruidvat en Etos ensoo...
:zwaai:
kloppendhartje
28-06-2004, 20:41
Origineel gepost door laila el mou
Wat voor cremé is het precies.. Is het speciaal voor krullen?
Het is eigenlijk bedoelt voor dik haar, dus dan maakt het niet uit of je krullen of stijl haar hebt... ;)
:zwaai:
Samiralover15
28-06-2004, 21:35
Ik zou blij zijn als ik dik haar haddddd...
Wejooo tbarkallah 3lik meid...
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.