Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft of zou een orgasme

Pagina's : [1] 2 3

brownie74
06-02-2010, 00:26

faken? beter gezegd,wie doet dit weleens en why?

DiepOngelukkig_
06-02-2010, 13:18
Waarom faken? En als een vrouw faked dan doet ze dat omdat een man het of iets verkeerd doet, en hem niet wil teleurstellen dus faked ze maar een orgasme om van het hele gedoe af te zijn, en hij blij omdat hij denkt dat hij een vrouw bevredigd heeft.

FreshPrince46
06-02-2010, 13:25
Waarom faken? En als een vrouw faked dan doet ze dat omdat een man het of iets verkeerd doet, en hem niet wil teleurstellen dus faked ze maar een orgasme om van het hele gedoe af te zijn, en hij blij omdat hij denkt dat hij een vrouw bevredigd heeft. Ach jij faked toch zo vaak..

DiepOngelukkig_
06-02-2010, 13:29
Ach jij faked toch zo vaak.. Jij vooral bij jou. Dan fake ik aan 1 stuk door.

FreshPrince46
06-02-2010, 13:30

Jij vooral bij jou. Dan fake ik aan 1 stuk door. Ja ik had het bij de eerste keer al in de gaten..

DiepOngelukkig_
06-02-2010, 13:35
Ja ik had het bij de eerste keer al in de gaten.. We moeten vaker oefenen samen :o

FreshPrince46
06-02-2010, 13:38
We moeten vaker oefenen samen :o Ik ben er niet om te oefenen :jammer:

mocrosheva
06-02-2010, 15:36
We moeten vaker oefenen samen :o Leijp!:moe:

brownie74
06-02-2010, 19:33
Waarom faken? En als een vrouw faked dan doet ze dat omdat een man het of iets verkeerd doet, en hem niet wil teleurstellen dus faked ze maar een orgasme om van het hele gedoe af te zijn, en hij blij omdat hij denkt dat hij een vrouw bevredigd heeft. Ik heb al een paar keer een orgasme gefaked hoor.:hihi:

Dija24
06-02-2010, 19:48
Ik heb al een paar keer een orgasme gefaked hoor.:hihi: amaiii dan moet je me vertellen hoe je dat hebt gedaan? en wat heb je als sperma gebruikt?? melk? gel? spuug? hahahahah

Maroc_Tresure
06-02-2010, 19:49
Waarom faken? En als een vrouw faked dan doet ze dat omdat een man het of iets verkeerd doet, en hem niet wil teleurstellen dus faked ze maar een orgasme om van het hele gedoe af te zijn, en hij blij omdat hij denkt dat hij een vrouw bevredigd heeft. Een vent die denkt dat een vrouw snel is bevredigd heeft het mis... niet wetend dat vrouwen namelijk heel moeilijk klaarkomen en een echte orgasme beleven.

brownie74
06-02-2010, 19:50
amaiii dan moet je me vertellen hoe je dat hebt gedaan? en wat heb je als sperma gebruikt?? melk? gel? spuug? hahahahah euh,simpel....ik vrij veilig dus met condoom. na de daad,liep ik gewoon naar de douche en kieperde dat ding in het toilet;)

krijgnouwat
06-02-2010, 19:53
Een vent die denkt dat een vrouw snel is bevredigd heeft het mis... niet wetend dat vrouwen namelijk heel moeilijk klaarkomen en een echte orgasme beleven. Van penetratie kom ik moeilijk klaar, maar van orale sex heb ik niet lang nodig hoor. Zelfs squirten gaat makkelijk dan. Maar ik heb ook wel eens gefaked, met penetratie, gewoon omdat het dan sneller over was, had geen zin.

Maroc_Tresure
06-02-2010, 19:55
Van penetratie kom ik moeilijk klaar, maar van orale sex heb ik niet lang nodig hoor. Zelfs squirten gaat makkelijk dan. Maar ik heb ook wel eens gefaked, met penetratie, gewoon omdat het dan sneller over was, had geen zin. ronduit smerig. waar laat je het allemaal?

Dija24
06-02-2010, 20:01

euh,simpel....ik vrij veilig dus met condoom. na de daad,liep ik gewoon naar de douche en kieperde dat ding in het toilet;) :eek: okee nu ikke begrijpen, mij nooit overkomen want check altijd wat er in de condoom zit:hihi:

Pagina's : [1] 2 3