Bekijk originele versie : Moeder-dochter relatie
cj_tetuani
27-06-2004, 15:04
Zijn jouw moeder en jij beste vriendinnen?
Of lijken jullie te veel op elkaar en botsen jullie daarom regelmatig?
Is het wel verantwoord om als moeder en dochter op hetzelfde niveau te zitten.
Komt de vriendschap het ouderlijk gezag juist wel of niet ten goede?
Riffia123
27-06-2004, 15:06
Dat zijn een heleboel vragen in één keer. Ik heb een goede relatie met mijn moeder, maar eigenlijk meer met mijn vader. Ik vertel mijn moeder veel, maar niet alles.
amira_roosje
27-06-2004, 15:11
ik heb een heel goede relatie met mijn moeder zij is mijn beste vriendin
ik vertel haar alles ik kan niets geheim laten
maar ik ben blij da ik alles kan vertellen aan haar kan vertellen want ik weet da ze de beste voor mij wilt en met mijn pa ik zeg ook veel dingen soms te veel maar hij is da al gewoon van mij
amira_roosje
ik heb een heel goede relatie met mijn moeder zij is mijn beste vriendin
ik vertel haar alles ik kan niets geheim laten
maar ik ben blij da ik alles kan vertellen aan haar kan vertellen want ik weet da ze de beste voor mij wilt en met mijn pa ik zeg ook veel dingen soms te veel maar hij is da al gewoon van mij
cj_tetuani
Origineel gepost door La__Haine
Ik zeg eerlijk.
Ik kan alles kwijt aan me moeder.
Ik kan met haar over alles praten.
Echt alles woelah als ik probs heb ofzo met relaties enzo woelah ze helpt me altijd.
Al keurt ze da echt af omdat ze een bekeerde moslima is.
Ze is echt een schat!!
Allah alhamdoulilah.
Alhamdoelillah ogti
tarifisht
27-06-2004, 15:21
ik kan heel goed met mijn moeder omgaan
maar ik kan haar niet alles vertellen over jongens en zo
en zij is wel een beetje streng maar dat komt doordat ik haar enige dochter ben en zij heeel bezorgt over mij, wat mij soms helemaal gek maakt
maar een ding weet ik zeker ik kan echt niet ZONDER HAAR......!!!!!!
DaNGeRouZLy
27-06-2004, 15:22
Ik heb een hele goede relatie met mijn moeder Alhamdoulilah :verliefd: en kan heel goed met haar praten maar ze is niet mijn beste vriendin omdat ze mijn moeder is. Beste vriendinnen staan op gelijkwaardig niveau en een moeder en een dochter niet vind ik. Ik heb het in mijn omgeving gezien waarbij de moeder de beste vriendin is van de dochter maar ik ben van mening dat dit gewoon niet kan. Een moeder moet de verplichting wat ze heeft tegenover haar kind verrichten en een kind andersom ook naar de moeder. Als ze opeens een vriendinnenrol gaat innemen kan de moederrol in gevaar komen en andersom ook.
ewa dit is mijn mening
Aminaatje :zwaai:
cj_tetuani
27-06-2004, 15:31
Origineel gepost door tarifisht
ik kan heel goed met mijn moeder omgaan
maar ik kan haar niet alles vertellen over jongens en zo
en zij is wel een beetje streng maar dat komt doordat ik haar enige dochter ben en zij heeel bezorgt over mij, wat mij soms helemaal gek maakt
maar een ding weet ik zeker ik kan echt niet ZONDER HAAR......!!!!!!
Mijn moeder is mijn woordenboek
Bij haar vind ik de woorden, die ik zoek
tatouzient
27-06-2004, 15:37
kdoe heel veel mt mn ma, winkele, same nr de hadithles, same koke, prate etc...
de relatie die ik met mn ma heb, zou ik vr gn goud wille omruile vr iets anders.
we hebbe een goede verstandhouding met elkaar, respectere elkaar, ze vertrouwt me en ik haar, en zoals bij iedereen kome we wel eens een prob tege op onze weg, mr dit omda we beide communicatief zn, prate we t altijd snel uit, lhmd!
mn ma is mn lichtje in donkere tijde...
Tatou.
Ik heb elhamdoelilah een prima band met me moeder :love:
DaNGeRouZLy
27-06-2004, 15:45
Origineel gepost door tatouzient
kdoe heel veel mt mn ma, winkele, same nr de hadithles, same koke, prate etc...
de relatie die ik met mn ma heb, zou ik vr gn goud wille omruile vr iets anders.
we hebbe een goede verstandhouding met elkaar, respectere elkaar, ze vertrouwt me en ik haar, en zoals bij iedereen kome we wel eens een prob tege op onze weg, mr dit omda we beide communicatief zn, prate we t altijd snel uit, lhmd!
mn ma is mn lichtje in donkere tijde...
Tatou.
Alhamdoulilah een prachtige moeder/dochter relatie dus:goedzo: of toch beste vriendinnen?
xXx
Mijn moeder is de belangrijkste persoon op de werled voor mij. Mijn vader ook wel maar met m'n ma heb ik toch een hele speciale band.
Ik zou haar voor niks in de werled willen missen, niemand anders vertrouw ik zo oprecht als haar. Dat zal altijd zo blijven, niks en niemand zal ooit tussen kunnen komen.
eyes_of_maroc
27-06-2004, 15:52
ik heb prachtige band met mijn moeder.. omdat mijn moeder nog jong is en ik haar enigste dochter ben is ze extra op d'r hoede met mij.. maar ik kan mijn moeder alles vertellen en zij mij ook.. we kunnen uren lang met elkaar door praten.. maar dat betekent niet dat mijn moeder mij niet onder controle heeft.. het is en bljift een moeder met verantwoordelijkheden dus niet dat ze me allerlei dingen laat doen.. mijn moeder is mijn beste vriendin en een zus en al hamdullilah heb ik een moeder waarmee ik kan praten over dingen wat aantal meiden niet kunnen met hun moeders.. als ik een jongen leuk vind ofzo dan zeg ik dat ook.. maar het is niet zo dat mijn moeder mij gewoon laat met de jongen haram dingen doen.. ze heeft zoeits van oke je vind hem leuk.. misschien later een toekomst maar kijk uit.. tuurlijk zijn er ook veel meningsverschillen maar dat hoort erbij..
s_soumaya18
27-06-2004, 15:52
Origineel gepost door cj_tetuani
Zijn jouw moeder en jij beste vriendinnen?
Of lijken jullie te veel op elkaar en botsen jullie daarom regelmatig?
Is het wel verantwoord om als moeder en dochter op hetzelfde niveau te zitten.
Komt de vriendschap het ouderlijk gezag juist wel of niet ten goede?
We lijken teveel op elkaar en botsen weleens..
Mn ma is mn schatje, kan haar alles vragen vertellen..:D just like me daddy. Hmdl ben blij met mijn ouders:o
Xjes Nadia
Ps: en gelukkig vertrouwen zij mij..altijd al..:)
tatouzient
27-06-2004, 16:00
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
Alhamdoulilah een prachtige moeder/dochter relatie dus:goedzo: of toch beste vriendinnen?
xXx
kheb een prachtige moeder-dochterrelatie, dit is de relatie die ik laters met mn dochter ook wil inshaAllah...
mn ma is wel een vriendin van me in de zin omda we veel dinge same doen, mr er zn wel bep regels die ik dien te hantere (zoals ouderlijke respect ed) wa heel normaal is
zoals jij al aantoonde, beste vriendinne zn meestal leeftijdgenote omda ze op gelijke hoogte staan, terwijl ik mn ouders net da ene respect extra geef, snappie zo :confused:
Tatou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.