Mocro_lady91
05-02-2010, 07:59
Salaam o elekoem broeders en zusters. Ik heb de blackberry bold 9700 al paar maanden. En nu heb ik 2 videos op me bb die ik naar iemand moest sturen voor commerciele doeleinden. Het filmpje was niet zolang. Ik heb het eerst geprobeerd via mijn gmail account te sturen wat niet echt lukte toen via email op internet toen via msn en uiteindelijk via me telefoon de email die eraan gekoppeld is. Ik had op het bestand geklikt en verzenden via mail gedaan dit lukte. Pas na 3 keer ofso maar goed was gaan slapen en kreeg van de klant te horen was gelukt. Nou goed ik heb de filmpjes proberen te verwijderen krijg ik bestand in gebruik. In eerste instantie dacht ik misschien staat wel op afspelen wat niet zo was. Toen ben ik daarna het bestand gaan verwijderen op me mail wat geen effect gehad. Daarna ben ik naar toepassingen gegaan en op bestanden geklikt en daar proberen te verwijderen nog steed bestand in gebruik. Het filmpje staat opgeslagen op mijn geheugen niet op mijn telefoon. Ik wil niet alles resetten ofso er staan namelijk veel bestanden op die ik nodig heb. Wat moet ik nu doen? Graag advies. Barakallahu feekom