Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LoverBoys

Pagina's : [1] 2 3

IkBenSaliha
27-06-2004, 12:43

Ik heb jullie hulp nodig... Ik heb enkele vragen en wil jullie vragen of jullie die willen beantwoorden. Het is een klein onderzoekje hoe meisjes en of jongens in aanraking kunnen komen met Loverboys of girls. 1. Hoe denk je dat een meisje in aanraking kan komen met een Loverboy? ------------------------------------------------------------------------------- 2. Denk je dat er ook Lovergirls bestaan? ------------------------------------------------------------------------------- 3. Ken jij iemand die een Loverboy of girl is? ------------------------------------------------------------------------------- 4. Ken jij iemand die daar een slachtoffer van is of is geweest? ------------------------------------------------------------------------------- 5. Zijn jullie er wel eens mee in aanraking gekomen? ------------------------------------------------------------------------------- 6. Wat denk je er tegen te kunnen doen? --------------------------------------------------------------------------------- Het zou echt tof zijn van jullie als jullie mij willen helpen....

latinalatifa
27-06-2004, 12:47
1: kan op so veel manieren.... 2: :lol:die is goed...neeeeej....weinig kans dat die bestaan 3: neej..gelukkig niet 4: nopes 5: nopes 6: zie cheklist..die hier eerder geplaatst is.. nou aan mij heb je dus weinig maar elmohiem...succes verder;)

mister_ano
27-06-2004, 12:48
A salaam aleikoum. Er is een jongeman hier op marokko.nl die er wel wat over te melden heeft, hij heeft meerdere topics geopend over dit onderwerp! succes, a salaam aleikoum

Ayliah
27-06-2004, 12:49
1. Hoe denk je dat een meisje in aanraking kan komen met een Loverboy? Dat kan op verschillende manieren, zo'n jongen is moeilijk te herkennen en probeerd alles om zijn doel te bereiken. En ja, als een meisje verlieft is liefde maakt echt blind. Wat ik ook weleens heb gehoord dat een zogenaamde vriendin, haar in contact brengt met een zogenaamde "goeie" jongen en steld hem aan haar voor. Ik heb zelf te maken gehad met loverboys een lange tijd terug. ------------------------------------------------------------------------------- 2. Denk je dat er ook Lovergirls bestaan? Ja, lovergirls bestaan ook en dan bedoel ik niet in de zin van ze zetten jongens dan achter de ramen. Nee, ik bedoel dan die meisjes, die lovergirls die andere meisjes in contact brengen met een loveryboy door een goed woordje voor ze te doen, waardoor het meisje, het slachtoffer juist gaat denken..Nee, hij is wel te vertrouwen want hij kent immers mijn vriendin goed. ------------------------------------------------------------------------------- 3. Ken jij iemand die een Loverboy of girl is? Genoeg. ------------------------------------------------------------------------------- 4. Ken jij iemand die daar een slachtoffer van is of is geweest? Ik zelf. ------------------------------------------------------------------------------- 5. Zijn jullie er wel eens mee in aanraking gekomen? Ja, Ik zelf. ------------------------------------------------------------------------------- 6. Wat denk je er tegen te kunnen doen? Hangt van de situatie af, vaak helpt politie ook niet eens! --------------------------------------------------------------------------------- Alstublieft mevrouw, U vragen! ;)

IkBenSaliha
27-06-2004, 12:50

Dankje wel... Ik hoop wel dat meerde mensen gaan reageren... Want ik moet het af hebben binnen nu en morgen.... liefs :zwaai:

IkBenSaliha
27-06-2004, 12:53
Origineel gepost door Ayliah 1. Hoe denk je dat een meisje in aanraking kan komen met een Loverboy? Dat kan op verschillende manieren, zo'n jongen is moeilijk te herkennen en probeerd alles om zijn doel te bereiken. En ja, als een meisje verlieft is liefde maakt echt blind. Wat ik ook weleens heb gehoord dat een zogenaamde vriendin, haar in contact brengt met een zogenaamde "goeie" jongen en steld hem aan haar voor. Ik heb zelf te maken gehad met loverboys een lange tijd terug. ------------------------------------------------------------------------------- 2. Denk je dat er ook Lovergirls bestaan? Ja, lovergirls bestaan ook en dan bedoel ik niet in de zin van ze zetten jongens dan achter de ramen. Nee, ik bedoel dan die meisjes, die lovergirls die andere meisjes in contact brengen met een loveryboy door een goed woordje voor ze te doen, waardoor het meisje, het slachtoffer juist gaat denken..Nee, hij is wel te vertrouwen want hij kent immers mijn vriendin goed. ------------------------------------------------------------------------------- 3. Ken jij iemand die een Loverboy of girl is? Genoeg. ------------------------------------------------------------------------------- 4. Ken jij iemand die daar een slachtoffer van is of is geweest? Ik zelf. ------------------------------------------------------------------------------- 5. Zijn jullie er wel eens mee in aanraking gekomen? Ja, Ik zelf. ------------------------------------------------------------------------------- 6. Wat denk je er tegen te kunnen doen? Hangt van de situatie af, vaak helpt politie ook niet eens! --------------------------------------------------------------------------------- Alstublieft mevrouw, U vragen! ;) Jeetje dankje wel.... Wat erg voor je :traan1: Echt erg:verdriet: Het is makkelijk om een enquete te houden maar als je de antwoorden te lezen krijgt dan schrik je toch wel even.... :(

Casaouia_Style
27-06-2004, 12:54
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik heb jullie hulp nodig... Ik heb enkele vragen en wil jullie vragen of jullie die willen beantwoorden. Het is een klein onderzoekje hoe meisjes en of jongens in aanraking kunnen komen met Loverboys of girls. 1. Hoe denk je dat een meisje in aanraking kan komen met een Loverboy? ------------------------------------------------------------------------------- 2. Denk je dat er ook Lovergirls bestaan? ------------------------------------------------------------------------------- 3. Ken jij iemand die een Loverboy of girl is? ------------------------------------------------------------------------------- 4. Ken jij iemand die daar een slachtoffer van is of is geweest? ------------------------------------------------------------------------------- 5. Zijn jullie er wel eens mee in aanraking gekomen? ------------------------------------------------------------------------------- 6. Wat denk je er tegen te kunnen doen? --------------------------------------------------------------------------------- Het zou echt tof zijn van jullie als jullie mij willen helpen.... Zoals ik eerder zei dit is precies een van de redenen waarom relaties/verkering HARAM zijn! 1. via alle manieren...straat,internet,discotheek etc....die zogenaamde heren kunnen zich blijkbaar heel schijnheilig charmant voordoen waar helaas veel meisjes in trappen. 2. er zijn ook zogenaamde vrouwelijke pooiers die andere meisjes verkopen.... 3. Allah ie 7fad, ik wil ze niet kennen zo'n mensen moeten ze levenslang martelen! (voordat ze bij Allah s.w.t terecht komen) 4. Allah ie 7fad gelukkig niet! 5. nogmaals Allah ie nezjinie ou zjamie3 el moslimien! 6. gedragen als een echte moslim(a) en niet uitgaan,drinken,feesten,rondzwerven waar je een prooi kan zijn voor een van de vele smeerlappen wat rondlopen! :zwaai:

Ayliah
27-06-2004, 12:55
Origineel gepost door IkBenSaliha Jeetje dankje wel.... Wat erg voor je :traan1: Echt erg:verdriet: Het is makkelijk om een enquete te houden maar als je de antwoorden te lezen krijgt dan schrik je toch wel even.... :( Tsja, het is nu al een tijd geleden weer ik heb trouwens mijn verhaal bij het verhalenrubriek gezet! :)

IkBenSaliha
27-06-2004, 13:12
Origineel gepost door mister_ano A salaam aleikoum. Er is een jongeman hier op marokko.nl die er wel wat over te melden heeft, hij heeft meerdere topics geopend over dit onderwerp! succes, a salaam aleikoum Wie is die jongen man Graaaaaag wil ik jou reactie :zwaai:

IkBenSaliha
27-06-2004, 13:27
mensen kom op..... IK MOET ER NOG EEN PAAR HEBBEN!!!

saidaatje_18
27-06-2004, 15:07
blijf bij jongwens uit de buurt en je hebt geen problemen met loverboys of met welke man dan ook. sorry vindt sommoige wijfen oerdom. en als je er wel mee te maken hebt dan is dat je eigen schuld

cj_tetuani
27-06-2004, 15:18
http://www.manonvandergarde.nl/raad/13slachtoffersloverboys.html http://www.hookers.nl/forum/index.php?board=76;action=display;threadid=27567

thement_return
27-06-2004, 19:57
Origineel gepost door latinalatifa 1: kan op so veel manieren.... 2: :lol:die is goed...neeeeej....weinig kans dat die bestaan 3: neej..gelukkig niet 4: nopes 5: nopes 6: zie cheklist..die hier eerder geplaatst is.. nou aan mij heb je dus weinig maar elmohiem...succes verder;) Niet te hard lachen. Helaas bestaan er wel lovergirls

GoogolPlex
27-06-2004, 21:50
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik heb jullie hulp nodig... Ik heb enkele vragen en wil jullie vragen of jullie die willen beantwoorden. Het is een klein onderzoekje hoe meisjes en of jongens in aanraking kunnen komen met Loverboys of girls. 1. Hoe denk je dat een meisje in aanraking kan komen met een Loverboy? ------------------------------------------------------------------------------- 2. Denk je dat er ook Lovergirls bestaan? ------------------------------------------------------------------------------- 3. Ken jij iemand die een Loverboy of girl is? ------------------------------------------------------------------------------- 4. Ken jij iemand die daar een slachtoffer van is of is geweest? ------------------------------------------------------------------------------- 5. Zijn jullie er wel eens mee in aanraking gekomen? ------------------------------------------------------------------------------- 6. Wat denk je er tegen te kunnen doen? --------------------------------------------------------------------------------- Het zou echt tof zijn van jullie als jullie mij willen helpen.... 1) Naief, denken dat elke jongen die lieve woordjes zegt de ware is... 2) Neej 3) Ja, de broer van een vriendin. 4) Neej 5) Neej, kom niet in de buurt van jongens 6) Uit de buurt blijven van jongens...

lilmaroc
27-06-2004, 22:50

Origineel gepost door Ayliah Tsja, het is nu al een tijd geleden weer ik heb trouwens mijn verhaal bij het verhalenrubriek gezet! :) Hoe heet je verhaal..?? :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3