Bekijk originele versie : ML Tours
Hay hay,
ML Tours bied voor weinig geld tickets aan naar Marokko, weet iemand of deze betrouwbaar is. Kan namelijk nergens terugvinden dat zij aangesloten zijn bij anvr. Wie weet meer??
Ciao ciao
-Sssarah-
04-02-2010, 20:16
er was vorige week hier een andere topic over geopend. En uiteindelijk is eruit gekomen dat ze niet betrouwbaar zijn.
Onder andere dat ze reizen bieden naar nador, maar vanuit Nederland mag alleen royal air maroc op Nador landen. En het feit dat ze niet zijn aangesloten op ANVR en SGR en er waren nog vele andere punten. DUs ik zou zeggen niet boeken!!
Opzoek-meid
04-02-2010, 21:43
Hay hay,
ML Tours bied voor weinig geld tickets aan naar Marokko, weet iemand of deze betrouwbaar is. Kan namelijk nergens terugvinden dat zij aangesloten zijn bij anvr. Wie weet meer??
Ciao ciao
ze zijn nergens bij aangesloten
Mr_Virtual
05-02-2010, 09:20
Ik had in een topic wat bewijzen aan de kaak gesteld, en wat doet Marokko.nl. Het verwijderd compleet de topic. Zodat mensen die er in tuinen al hun geld kwijt raken. Maar zij stellen hun adverteerder veilig. Dat is blijkbaar belangrijker.
Maar ben benieuwd of het goed afloopt. Zo ja, dan neem ik natuurlijk mijn woorden terug. Alleen vind ik de prijzen erg 'apart'.
NADOR EL AROUI Airport
Een kennismaking met de vliegmaatschappijen die in Nador landen;
Airliners represented in morocco
NADOR:
ANDALUS LINEAS AEREAS
ATLAS BLEU
GERMANIA
GESTAIR EXECUTIVE
HAPAG LLOYD
Jet4You
JETAIRFLY(EX TUI AIRLINES BELGIUM)
MEDI BUSINESS JET
PRIVES ETRANGERS
PRIVILEGE
PRONAIR
ROYAL AIR MAROC
RYAN AIR
SPANAIR
http://www.onda.ma/ONDA/An/Espaces/EspaceProfessionnels/CompagniesAeriennes/LescompagniesrepresenteesauMaroc/Airliners+represented+in+morocco.htm#NADOR EL AROUI Airport
bazatoen
05-02-2010, 10:51
Ik had in een topic wat bewijzen aan de kaak gesteld, en wat doet Marokko.nl. Het verwijderd compleet de topic. Zodat mensen die er in tuinen al hun geld kwijt raken. Maar zij stellen hun adverteerder veilig. Dat is blijkbaar belangrijker.
Maar ben benieuwd of het goed afloopt. Zo ja, dan neem ik natuurlijk mijn woorden terug. Alleen vind ik de prijzen erg 'apart'.
NADOR EL AROUI Airport
NADOR:
ANDALUS LINEAS AEREAS
ATLAS BLEU
GERMANIA
GESTAIR EXECUTIVE
HAPAG LLOYD
Jet4You
MEDI BUSINESS JET
PRIVES ETRANGERS
PRIVILEGE
PRONAIR
ROYAL AIR MAROC
RYAN AIR
SPANAIR
http://www.onda.ma/ONDA/An/Espaces/EspaceProfessionnels/CompagniesAeriennes/LescompagniesrepresenteesauMaroc/Airliners+represented+in+morocco.htm#NADOR EL AROUI Airport
thnxxx voor het plaatsen, :goedzo:
Ik vertrouw het ook niet.
bedankt voor het plaatsen van de vleigtuigen die in Nador landen. Raar dat ML tours er niet tussen zit. Ga er niet vanuit dat ze te vertrouwen zijn, lees zoveel reacties dat er iets niet goed zit.
Ik zou hier niet gaan boeken als ik jullie was.
Ik zou hier niet gaan boeken als ik jullie was.
why?
Hallo allemaal,
Ik heb zelf ook vorige week geboekt. Maar heb zelf ook lang getwijfeld. Ik heb zojuist gemaild en heb een reactie terug gekregen van Amsterdam Airlines, zie hieronder. Dus ik hoop dat we 30 april kunnen vliegen, heb namelijk een bruiloft in Marokko. Het zal wel ballen zijn als het niet door ging.
:goedzo:
...............................................
Geachte heren,
ML Tour is onze General Sales Agent en een deel van Amsterdam Airlines. Onze Marokko vluchten zullen beginnen met april 23,2010 zeker.
U kunt uw ticket veilig kopen
Groeten
Amsterdam airliens
Sales Department.
.................................................. .
Geachte heer, mevrouw,
Via uw website wordt er aangegeven dat via ML Tours geboekt kan worden. Via de website van ML Tours heb ik gekeken en zou de eerste vlucht naar Nador (Marokko) op 23 april 2010 zijn.
Nou is mijn vraag of het 100% zeker is dat er met ingang van 23 april a.s. gevlogen wordt naar Marokko. Het is misschien een rare vraag maar er wordt gesuggereerd dat ML Tours niet te vertrouwen is enzo.
Gaarne van u vernemend.
Met vriendelijke groet,
Fatima A
Opzoek-meid
19-02-2010, 15:04
Hallo allemaal,
Ik heb zelf ook vorige week geboekt. Maar heb zelf ook lang getwijfeld. Ik heb zojuist gemaild en heb een reactie terug gekregen van Amsterdam Airlines, zie hieronder. Dus ik hoop dat we 30 april kunnen vliegen, heb namelijk een bruiloft in Marokko. Het zal wel ballen zijn als het niet door ging.
:goedzo:
...............................................
Geachte heren,
ML Tour is onze General Sales Agent en een deel van Amsterdam Airlines. Onze Marokko vluchten zullen beginnen met april 23,2010 zeker.
U kunt uw ticket veilig kopen
Groeten
Amsterdam airliens
Sales Department.
.................................................. .
Geachte heer, mevrouw,
Via uw website wordt er aangegeven dat via ML Tours geboekt kan worden. Via de website van ML Tours heb ik gekeken en zou de eerste vlucht naar Nador (Marokko) op 23 april 2010 zijn.
Nou is mijn vraag of het 100% zeker is dat er met ingang van 23 april a.s. gevlogen wordt naar Marokko. Het is misschien een rare vraag maar er wordt gesuggereerd dat ML Tours niet te vertrouwen is enzo.
Gaarne van u vernemend.
Met vriendelijke groet,
Fatima A
Ze kunnnen moeilijk gaan zeggen dat ze niet te vertrouwen zijn, dus aan hun vragen of ze dat zijn is onnodig. Als ze falliet gaan kan je er niks tegen doen
yasmina296
21-04-2010, 14:30
Beste mensen,
Ik heb vandaag gebeld met AmsterdamAirlines, ik heb gevraagd hoe de relatie tussen ML Tours en AmsterdamAirlines nou eigenlijk in mekaar zit.
Als antwoord kreeg ik: Ja ML Tours verzorgt de boekingen en wij 'geven'hen vliegtuigen. Verder vroeg ik natuurlijk ook of zij nou eigenlijk wel betrouwbaar zijn, als antwoord kreeg ik, ja zij werken nu met ons samen en in het verleden is het misgegaan met (UFO) of iets wat er op lijkt. Het zou nu allemaam in orde moeten zijn en zij vertelde mij dat ze wel betrouwbaar zijn. Dit kreeg ik dus te horen van AmsterdamAirlines, gevestigd te Schiphol, telefoonnummer 31 (0)20 – 658 6172.
Ik wil zelf ook graag op 30 april vliegen, ben wel van plan een ticket te boeken.
groetjes,
Hmm dit voelt niet goed...
Ze zeggen: als je twijfelt, niet doen!
Maar laten jullie wel ff weten of jullie in april in Marokko zijn of in schiphol nergens de vliegtuig konden vinden...
Succes!
NADOR EL AROUI Airport
NADOR:
ANDALUS LINEAS AEREAS
ATLAS BLEU
GERMANIA
GESTAIR EXECUTIVE
HAPAG LLOYD
Jet4You
MEDI BUSINESS JET
PRIVES ETRANGERS
PRIVILEGE
PRONAIR
ROYAL AIR MAROC
RYAN AIR
SPANAIR
Probeer eens http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vluchttijden/Dienstregeling.htm
duidelijker ipv die site van jou met bedrijven die al weet ik hoelang nietmeer actief zijn
TISSEM.-
22-04-2010, 20:35
Dames,
Wij hebben ook geboekt bij ML Tours. Ik heb gekeken of er daadwerkelijk een reisbureau van hun te vinden was en dat was ook te vinden! Wij hebben voor heel de gezin geboekt, en ik heb ook gehoord zoals iemand anders suggereerde dat de eerste vliegtuig zal vliegen op 23 April 2010. Mijn ouders vertrouwde dit, alleen in had zo mijn twijfels. Maar ja ze zeggen: Niet geschoten is nooit raak! Ik zal jullie morgen vertellen of de vlucht is doorgegaan! Als het niet doorgaat heb ik het idee dat het eerder komt door de vliegtuigen die niet mogen vliegen vanwege de giftige stoffen in de lucht waar we al een tijdje mee te maken hebben gehad.
Ciaoo!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.