Bekijk volle/desktop versie : wie wilt mij een handje helpen?



30-11-2002, 06:08

Citaat door achmad:
salaamuwalaikum broeders en zusters,

de laatste tijd snuffel ik hier wat rond en ontdek steeds meer.
ik ben een nederlander en bekeerd tot de islam.
nu alleen nog trouwen en ergens zie ik dat niet zo zitten want ik weet niets over een (arabische) bruiloft.
wie wilt me een handje helpen en een beknopt verhaaltje neerzetten over hoe een bruiloft bij jullie marokkaanen in zijn werk gaat?
bvd, abdullah beslama
.

30-11-2002, 06:11


wil je met een man of met een vrouw trouwen.

02-12-2002, 21:03
salaam
heb je dan al een kanidaat
dat lijkt me wel zo handig he
moge allah je helpen met alles
magasallama

02-12-2002, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door achmad
salaamuwalaikum broeders en zusters,

de laatste tijd snuffel ik hier wat rond en ontdek steeds meer.
ik ben een nederlander en bekeerd tot de islam.
nu alleen nog trouwen en ergens zie ik dat niet zo zitten want ik weet niets over een (arabische) bruiloft.
wie wilt me een handje helpen en een beknopt verhaaltje neerzetten over hoe een bruiloft bij jullie marokkaanen in zijn werk gaat?
bvd, abdullah beslama
Salaam warah matoela wabara katoe ...


Bedoel je op de islamtiche wijze een bruiloft ....

02-12-2002, 21:40



Citaat:
Origineel gepost door anirateljamal
hoi achmaad


ik heb je bericht gelezen en ik kan je helpen bij het organiseren van jouw bruiloft ik ben zelf een wedding planner en regel heel veel bruiloften van top tot teen heb je interesse bel me voor een afspraak

tel 0647466612

groetjes amira
ik denk dat hij jou niet nodig heeft. hij is bekeerd tot de islam.
en als het goed is wilt hij het ook op islamitische manier gaan vieren!

10-12-2002, 13:00
ik denk dat je het gewoon even moet meemaken zo´n brijloft want het is teveel om even op te schrijven.

10-12-2002, 21:42
dag achmad,
je wilt dus weten hoe een marokkaanse bruiloft eruit ziet? om te beginnen moet je een locatie uitzoeken waar je je bruiloft wil houden, je huurt ruim van te voren een zaal af. Dan ga je op zoek naar een leuke band, die zijn over het algemeen volgeboekt, dus wees er als de kippen bij. Dan ga je op zoek naar een cateringbedrijf of traiteur. ondertussen laat je de uitnodigingskaarten drukken, ga je op zoek naar een kostuum, een cameraman/vrouw. En als het eindelijk zover is, let the party begin. In het begin speelt de band rustige muziek, maar die wordt steeds opzwepender naarmate de tijd vordert. Jij en je bruidje zitten in jullie mooie stoelen en kijken toe hoe de menigte op de dansvloer zich vermaken, er wordt heel wat afgedanst. Je bruidje wordt verscheidene malen door een visagiste opgemaakt en gekapt. bij ieder keer dat ze zich heeft omgekleed begeleid jij haar terug naar de zaal, met ook een andere outfit afhankelijk van wat zij aanheeft. je danst wat samen, snijdt de taart aan, doet de ringen om. ondertussen heeft iedereen zijn/haar buikje volgegeten en word op zijn/haar wenken bediend door de serveersters. aan het einde van de avond wordt je naar de verblijfplaats voor die avond gereden(als je het goed doet, dan in een witte limo) je gaat dus naar huis of naar een hotel....en daarna ga je op huwelijksreis......vul verder zelf maar in.

heb ik je een beetje op weg geholpen?

11-12-2002, 12:49
nou nou dat klinkt echt heel clichee niet zo slim voor iemand die het op islamitische wijze wil doen he achmed ik denk datr je de weddingplanner moet bellen