Bekijk originele versie : zwemles in anwerpen
ik ben al een tijdje op zoek naar een zwembad, waar alleen vrouwen kunnen zwemmen, kent iemand er?
Tmazost_inoe
04-02-2010, 20:56
Het zwembad op de plantin en moretuslei kan je zwemlessen krijgen in een damesgroep.
Je moet wel snel zijn met inschrijvingen want die zijn altijd behoorlijk vol.
grt
lalalina
05-02-2010, 10:30
Het zwembad op de plantin en moretuslei kan je zwemlessen krijgen in een damesgroep.
Je moet wel snel zijn met inschrijvingen want die zijn altijd behoorlijk vol.
grt
hoe heet het en op welke nummer zitten ze?
weet je ook wat de kosten zijn en op welke dagen je er terecht kan?
xx_Naila_xx
05-02-2010, 12:16
je kan ook in de veldstraat op dinsdag en donderdag zwemmen, maar of er dan zwemles wordt gegeven weet ik niet, maar ik weet wwel dat tussen 12.00 en 13.00 uur op di en do alleen vrouwen zwemmen.
In het zwembad van Borgerhout kan je zo binnenkijken. Er is ook een cafetaria waarvan je een uitzicht hebt op het zwembad,
Hoe zit het met die van de veldstraat. weet iemand meer??
xx_Naila_xx
05-02-2010, 13:10
In het zwembad van Borgerhout kan je zo binnenkijken. Er is ook een cafetaria waarvan je een uitzicht hebt op het zwembad,
Hoe zit het met die van de veldstraat. weet iemand meer??
Je kan kijken op de volgende site http://www.sportoase.be/veldstraatweb/ en dan eens contact met hun opnemen en vragen of zij op dat uurtje ook zwemles aan de vrouwen geven.
xxx
linabelina
06-02-2010, 20:17
In mortsel is er ook één enkel woensdagavond van 20 uur tot 22 uur zit ook sauna enz... enkel vrouwen
Liersesteenweg 15, 2640 Mortsel 03/448 09 00
enkel gewoon zwemmen denk ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.