Bekijk originele versie : NL gaat naar de halve finale
larrissa
26-06-2004, 23:29
:zwaai:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYEAHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NEDERLANDDDDDDDDDDDDDDD IK HOU VAN JULLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
http://www.gironet.nl/home/hannema1/elftal.jpg
WHIEHOEEEEEEEEEE IK GA NAAR BUITEN FEESTEN VANAVOND!! MAAR MORGUU naar Sixflags dus pff...ik kan dan waarschijnlijk niet lopen meeR :D
Heel NEderland een prettige avond gewenst misschien zie ik jullie zo in de Challenge :D
GROETJUSSSSSSSSSSSSSS :D :D :D :D
Minga LOVES NL :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Cicatrice
26-06-2004, 23:48
ja gekkenhuis man, auto's toeteren, vuurwerk wordt afgestoken, zitten door de straten OOOORAAAANJEEEEE te schreeuwen met van die scheepstoeters....shieeeet wist niet dat er zoveel nederlanders hier woonde :D
OOOOORAAAAAAAAAAAAAANJE BOOOOOOOOOOOOOOVEN!!! HOE HOE HOE HOE
wat loop jij nou te bazelen stomme sukkel! ik mag mensen niet die oranje niet nogen :ego: rot dan op naar je eigen land :D
Aangezien het feit dat onze magrib je ook niet wilt denk ik dat je maar fijn je mond maar dicht moet houden!
maga salaam
Origineel gepost door minga
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYEAHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NEDERLANDDDDDDDDDDDDDDD IK HOU VAN JULLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
http://www.gironet.nl/home/hannema1/elftal.jpg
Minga, klopt deze foto wel?
Sensabillah
27-06-2004, 00:33
Origineel gepost door sahira
Minga, klopt deze foto wel?
:D jij bent scherp Sahira.
Oh Yeaaaaahh Halve finale! Egt maaaasterlijk!
I'm SoOoOoO Proud!
Origineel gepost door Sensabillah
:D jij bent scherp Sahira.
tja, ik heb ook gekeken... :D
En wat zag ik? Een molukse vlag tussen al dat oranje!
van Bronckhorst staat niet op de foto en nog meerdere.
Toerbiek
27-06-2004, 00:44
zo minga je hebt wel lef hier. rot op naar je eigen land??? dat werd zekr vaak tegen je gezegd eh. niet goed wat je lult. geen goed begin hieroooo
Origineel gepost door Jassino
Inshallah zal de harde nederlaag nabij zijn. Kaaskoppen hebben al hun geluk tijdens deze wedstrijd uitgeput.
Ik kan niet wachten tot dat de kaaskoppen binnenkort hun shit oppakken en oprotten. De beker is zekers niet voor de kaaskoppen bestemd!
Smoel houden....
En on topic:
YEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Wij verdienden het om te winnen!!!! en we worden kampioen!!!!
Origineel gepost door Toerbiek
zo minga je hebt wel lef hier. rot op naar je eigen land??? dat werd zekr vaak tegen je gezegd eh. niet goed wat je lult. geen goed begin hieroooo
Niet zeiken gozer, je bent hier geboren en opgegroeid, de enige binding die je met Marokko hebt is dat paspoort. Maar dat zal je vandaag of morgen ook moeten opgeven. Dus ga nou maar de straat op, want ook jij bent kaas, of je het nou wilt of niet. En zet een Oranje klomp op je kop :D
Toerbiek
27-06-2004, 01:05
tzzz a3lik. ik ben een marokkaan of ik hier ben geboren of in china ik blijf een marokkaan meid. en wil niet verkaast worden schat sorry. en oranje klomp in je reet en niet op me kop.
Toerbiek
27-06-2004, 01:06
Origineel gepost door Deliana
Niet zeiken gozer, je bent hier geboren en opgegroeid, de enige binding die je met Marokko hebt is dat paspoort. Maar dat zal je vandaag of morgen ook moeten opgeven. Dus ga nou maar de straat op, want ook jij bent kaas, of je het nou wilt of niet. En zet een Oranje klomp op je kop :D
tzzz a3lik. ik ben een marokkaan of ik hier ben geboren of in china ik blijf een marokkaan meid. en wil niet verkaast worden schat sorry. en oranje klomp in je reet en niet op me kop.
Damn is het erg om voor Nederland te zijn?
Ik ben voor Nederland al hebben ze niet goed gespeelD
In de halve finale tegen gastland Portugal !
Wanneer is dat eerder gebeurT
Juist ! in ' 88 dus we weten wat er aan begint te komen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.