Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen a u b wat zouden jullie doen...

Pagina's : [1] 2 3

toprakkizi
26-06-2004, 23:18

Salaam Mensen , Ik wilde dit ff kwijt ik ga binnenkort op vakantie en dan zie ik mijn neef...hij heeft mij aangerand gestalkt en dingen gezegd...Hij had zijn excuse aangeboden en ik zei oke wilde namelijk aales vergeten.Maar ik was laatst weer op msn en toen begon hij weer op msn van ik wil je zien als je er bent kom ik meteen naar jou toe ik wil je zien als je nooit emer met mij praat ga ik dood...Hij zegt niet dat hij me leuk vind maar zo komt het wel over...Het ergste vind ik laatst zei hij op msn van laat je je kut zien en al begon hij vies te praten ik wil je kut zien en al je weet wel heel vies en hij van je mag het aan niemand zeggen hij heeft een goede band met mijn broer en al...Nu heb ik hem geblockt en al dusss maar ja ik zie hem over minder dan een maandje ik ben bang wat moet ik doen hoe moet ik reageren en al mensen wat zouden jullie doen ??? ALVAST BEDANKT!!!

Kaatje
26-06-2004, 23:24
Ik zou hem negeren en zorgen dat ik nooit alleen ben. Als hij ook bij jullie is zou ik bij de familie gaan zitten zodat hij geen kans krijgt om vervelend te doen. En als hij kans ziet om zich af te zonderen met mij dan zou ik hem een klap geven en de longen uit mijn lijf gillen of er in ieder geval mee dreigen. Heel veel sterkte lieverd.

latinalatifa
26-06-2004, 23:24
:schrik2:wat errug:jammer: woont hij in marokkko ofso?? negeeeeeer hem....of waarschuw hem steeds..als je met hem lacht en doet alsof er niets geweest is dan zal hij denken dat hij het nog wel een keertje kan flikken.....tfoe man dit is egt erg...gewoon negeren die handel.....en zorg ervoor dat je niet alleen met hem achterblijft ofso.... xxx

houdat
26-06-2004, 23:26
Lai Koef Ek 3own Ye Neef :jammer: Meid vertel de waarheid... Aan je iemand die je vetrouwt... En zo min mogelijk bij hem in de buurt blijven... Nooit alleen met hem zijn... :zwaai:

LHBIBAA
26-06-2004, 23:27

wat dacht je van dreigen dat als hij jou niet met rust laat je alles aan je je broer zal vertellen!! en ik snap niet dat iemand die je die dingen heeft aan gedaan je op je msn hebt zitten!! je moet niet bang zijn wees sterk en zorg er voor dat je nooit alleen bent met die engerd!!! wees sterk en laat hem jou niet omlaag brengen of bang maken! liefs l'hbiba

Marrakchia_86
26-06-2004, 23:47
Ik zou het aan mijn moeder vertellen als ik jou was meid, iemand die je volledig vertrouwd en zij zal er alles aan doen om je te helpen.... en ze zal er ook geen hele drama van maken, maar alles op een rustige manier handelen.... Moge Allah )swt' je bijstaan meid incha Allah. May koen ghit el gir Incha Allah... Succes met je keuzes. M3a Salaam, Liefs Marrakchia!

Bella_Ghariba
26-06-2004, 23:53
eyy meid je kan die gesprekken ook opslaan op je pc, nou als je die gesprekken opslaat dan heb je tenmisnte bewijs voor je broer... dus als ie jou zea3ma niet zou gaan geloven dan heb je nog altijd die gesprekken met je neef die jullie hadden gevoerd.. egt erg man.. ik hoop dat het inscha allah goed komt.. en meid sta stevig in je schoenen tegenover hem. en ga naar iemand die je kan vertrouwen en mischien kan zij of hij jouw helpen. want dit kan niet zo langer.. tfoe 3la jongen :jammer:

Marrakchia_86
26-06-2004, 23:55
Origineel gepost door Bella_Ghariba eyy meid je kan die gesprekken ook opslaan op je pc, nou als je die gesprekken opslaat dan heb je tenmisnte bewijs voor je broer... dus als ie jou zea3ma niet zou gaan geloven dan heb je nog altijd die gesprekken met je neef die jullie hadden gevoerd.. egt erg man.. ik hoop dat het inscha allah goed komt.. en meid sta stevig in je schoenen. en ga naar iemand die je kan vertrouwen en mischien kan zij of hij jouw helpen. want dit kan niet zo langer.. tfoe 3la jongen :jammer: hier sluit ik me ook bij aan.... :(

CHEELAB
26-06-2004, 23:56
wie is hij om je dat aan te doen dat hij maar de hoogste boom inkruipt trek je er niets van aan meid .

soussgirl
27-06-2004, 00:06
wielieeeeeeee dit is niet meer normaal, vertel het je moeder en als je een goede band hebt met je broer vertel je het hem ook!! :( allah hie ster.....ik vind dit echt onbegrijpelijk wollah!!! strekte en als ie aan je komt, zo hard mogelijk schreeuwen in maroc heb je dan toch meteen iedereen om je heen :D k spreek uit ervaring

Kaatje
27-06-2004, 00:09
Origineel gepost door soussgirl k spreek uit ervaring Vertel, vertel :D p.s.: van waar in limboland ben je??

Amy_Queen
27-06-2004, 00:11
wat erg voor je meid, idd zoals iemand hier zei, sla die gesprekke op en vertel het aan iemand die je vertrouwt, iemand die bij je kan zijn als je hem binne een maand terug ziet. want als hij durft nog iets te doen kan hij je zo int zak zette, zo zijn sommige klootzakke nu eenmaal. wa je ook nog kan doen is laat hem zien da je geen schrik hebt, hoe bang je ook bent, want dat heeft hij wrs het liefst en negeer hem zoveel mogelijk. ik wens je in ieder geval veel succes en insha'Allah komt alles in orde groetjes

cj_tetuani
27-06-2004, 00:13
Origineel gepost door toprakkizi Salaam Mensen , Ik wilde dit ff kwijt ik ga binnenkort op vakantie en dan zie ik mijn neef...hij heeft mij aangerand gestalkt en dingen gezegd...Hij had zijn excuse aangeboden en ik zei oke wilde namelijk aales vergeten.Maar ik was laatst weer op msn en toen begon hij weer op msn van ik wil je zien als je er bent kom ik meteen naar jou toe ik wil je zien als je nooit emer met mij praat ga ik dood...Hij zegt niet dat hij me leuk vind maar zo komt het wel over...Het ergste vind ik laatst zei hij op msn van laat je je kut zien en al begon hij vies te praten ik wil je kut zien en al je weet wel heel vies en hij van je mag het aan niemand zeggen hij heeft een goede band met mijn broer en al...Nu heb ik hem geblockt en al dusss maar ja ik zie hem over minder dan een maandje ik ben bang wat moet ik doen hoe moet ik reageren en al mensen wat zouden jullie doen ??? ALVAST BEDANKT!!! vertel de waarheid aan je broer en je familie blijf niet mee lopen straks krijg jij de schuld geloof me meid talk 2 ur brother of ur family

Laysa
27-06-2004, 04:02
Salaam ... Meid ... waarom neem je hem in bescherming? Hij heeft er voor gekozen om een bepaalde grens te overschreiden en nu moet hij de consequenties dragen ... Het is JOUW leven en jouw lichaam en niemand maar dan ook niemand heeft het recht om zo tegen je te doen. Als je zwijgt breng je hem alleen maar in een sterkere positie, hij weet dat dat je zwakte is. De hshoema die binnen onze Marokkaanse gemeenschap heerst. Laat je niet manipuleren door deze lafaard, maar laat hem zien dat je er niet alleen voor staat en dat je het niet pikt. Zeg het tegen je moeder en je broer, zodat deze weten wat voor idioot het is en je zullen beschermen. En ja waar bomen worden gehakt vallen spaanders ... Als je nu niet je tanden laat zien meid dan vrees ik dat deze jongen je straks iets ergs aan zal doen. Als hij nu al zo doet ... wees sterk en laat hem zien dat jij je niet gek laat maken ... Als je wil praten kun je me ook pm-en. Allah i 3awnek ...

doc25
27-06-2004, 05:46

waarschuw hem en als hij doorgaat, dan vertel je het aan je moeder. Dan moet hij maar met de schande leven als zijn familie erachter komt, en niet jij. Want jij hebt hem nog gewaarschuwd, dat is al meer dan genoeg.

Pagina's : [1] 2 3