Bekijk originele versie : marokkaanse meiden slecht?
Maryam_Iglouzan
30-11-2002, 00:02
hello mensen
ik heb deze topic eigenlijk al geopend maar ik heb misschien geen pakkende titel ervoor gekozen
ik wou melden dat het helemaal niet de merendeel van de marokkaanse meisjes slecht is maar omdat zij iets doen wat tegen ons geloof gaat vallen zij wat eerder op dan de meisjes die op het rechte pad zijn gebleven{in onze cultuur]want 1 is al teveel
ik moest t even kwijt want ik lees zulke stomme,onzorgvuldige opmerkingen die niet totaal waar zijn
Meknessia_warda70
30-11-2002, 00:03
jaaa ik ben een goeie marokkanse meid..... echt
Maryam_Iglouzan
30-11-2002, 00:05
ja ik doe ook mijn best voor mijn geloof maar als ik zulke dingen lees dan doet mij dan echt pijn
veel meisjes doen gewoon goed maar krijgen nog steeds van die opmerkingen naar hun hoofd geslingerd
LadyMarrakech
30-11-2002, 00:11
Ik vind dit onderwerp zo slap he!(Niet persoonlijk bedoeld)
Waarom lopen alle Marokanen hier altijd te zeuren van, ja die Marokaan is slecht, die is dit... BLA BLA BLA.
Let it be!
De jongens letten teveel op de meiden en de meiden letten te veel op de jongens EN de meiden.
Please, laat ieder doen wat zij doen. Als het je niet aanstaat, dan heb je (hard genoeg) maar pech.
xXx LM
Ps. Deze opmerking is niet op jou gericht hoor, Maryam.
Maryam_Iglouzan
30-11-2002, 00:20
ja dat is ook de aanleiding dat ik deze topic heb geopend ik word er moe van[als je een paar topics hebt gelezen van diminek ofhoe hij ook dan heet daar wordt je gewoon ziek van}
-xxx-Rachida
30-11-2002, 00:23
No comment;)
Maryam_Iglouzan
30-11-2002, 00:34
and why not
-xxx-Rachida
30-11-2002, 01:15
En waarom wel......
Jemal2002
30-11-2002, 01:20
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
hello mensen
ik heb deze topic eigenlijk al geopend maar ik heb misschien geen pakkende titel ervoor gekozen
ik wou melden dat het helemaal niet de merendeel van de marokkaanse meisjes slecht is maar omdat zij iets doen wat tegen ons geloof gaat vallen zij wat eerder op dan de meisjes die op het rechte pad zijn gebleven{in onze cultuur]want 1 is al teveel
ik moest t even kwijt want ik lees zulke stomme,onzorgvuldige opmerkingen die niet totaal waar zijn
marokkaanse meisjes zijn net zo slecht of goed als elk mens...........
wanneer gaan mensen hier mee ophouden, marokkanen zijn niet specialer dan de rest van de mensheid.
marokkanen zijn ook mensen en maken ook fouten.........jeemig
:kwaad:
Taseb7ant
30-11-2002, 01:22
Ik bedoel maar...ik ben het met Rachida en Jamal eens....
Jemal2002
30-11-2002, 01:35
Origineel gepost door Taseb7ant
Ik bedoel maar...ik ben het met Rachida en Jamal eens....
mensen maken zich druk om onbelangrijke dingen.........
Taseb7ant
30-11-2002, 01:38
Het zijn gewoon problemen waar je als persoon mee te maken hebt...maar mensen schuiven het altijd op een groep mensen...zodat ze zichzelf niet hoeven te verantwoorden...lekker makkelijk:rolleyes:
Jemal2002
30-11-2002, 11:11
Origineel gepost door Taseb7ant
Het zijn gewoon problemen waar je als persoon mee te maken hebt...maar mensen schuiven het altijd op een groep mensen...zodat ze zichzelf niet hoeven te verantwoorden...lekker makkelijk:rolleyes:
gewoon triet!
Mensen moeten alleen verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties.
Als je dood gaat en je wordt beoordeeld, je wordt niet beoordeeld op wat je zus heeft gedaan of alle Marokkaanse vrouwen...............?????
Mensen niks beters te doen, bemoei met je eigen leven.
Mensen die te veel zeiken over andere hebben zelf geen leven, en leven vaak even slecht als de mensen waar ze over roddelen en beoordelen. Als je over andere praat dan zullen mensen niet over jou praten.........slim toch?
MissBlaBla
30-11-2002, 11:14
Bla bla bla...
BlaBla
Miss_Nerd
30-11-2002, 11:31
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
hello mensen
Alloooo :D meissiee, NOu als een meissies meerdere dingen verkeerd doet....en het steeds herhaald omdat ze er schijt aan heeeft,,,, solly hoor maar dat is dat een slechte meissie.... :rolleyes: NOu, Je hebt veel goede maar ook Veeel slechte, dat is gewoon een feit..... Ze zijn te vernederlandst ze houden zich niet meer aan de normen en waarden..etc... (scheer ze niet allemaal over 1 kam :) ).........Ze vallen ook eerder op,omdat ze opgevallen willen worden anders zouden ze sommige dingen niet doen,,,,, snappiee.....
Muaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd :zwaai: Toeiii
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.