Bekijk originele versie : Voor mensen die verstand hebben vanbrillen..
Hallo ik heb een vraag..
Ik merk de laatste tijden dat mijn ogen achteruit gaan.. Jahh komt doot het veelvuldig internetten en tv kijken.
Ik heb me ogen laten testen en heb -1 en -0.7.. naardat hij dat had gezegd ging ik weg zonder te vragen wat dat betekent. (had honger ;) )
Nou is mijn vraag moet je dan een bril dragen of valt het mee..
als je de ondertiteling op tv nog kan lezen en het bord op school nog kan zien, waarom zou je dan een bril nemen ?
Origineel gepost door doc25
als je de ondertiteling op tv nog kan lezen en het bord op school nog kan zien, waarom zou je dan een bril nemen ?
Moet namelijk binnenkort op.. Rijbewijs en dan doen ze eerst een oogtest. Ik ben al twee keer gezakt, die keren kon ik het zien. de eerste keer makkelijk tweede keer al wat moeilijker. Nu heb ik het gevoel dat ik het niet zal zien... snap je het Dokter
Bedankt voor je reactie.. Rachida komt met een nekprobleem 20 reacties ik kom met een probleem en niks :(
:D
Origineel gepost door RaZer
Moet namelijk binnenkort op.. Rijbewijs en dan doen ze eerst een oogtest. Ik ben al twee keer gezakt, die keren kon ik het zien. de eerste keer makkelijk tweede keer al wat moeilijker. Nu heb ik het gevoel dat ik het niet zal zien... snap je het Dokter
Bedankt voor je reactie.. Rachida komt met een nekprobleem 20 reacties ik kom met een probleem en niks :(
Dan ga je jezelf gewoon testen....
Probeer op ongeveer 50 meter afstand een kentekenbord te lezen ;)
Toufik19
30-11-2002, 00:05
oogtransplantatie,reeds vanaf 500 euro/oog
Origineel gepost door Toufik19
oogtransplantatie,reeds vanaf 500 euro/oog
lenzen zijn goedkoper :D maar bedankt
Origineel gepost door jimpie
denk niet dat dat lukt en heb ze al getest heb -1 -0.7
precies ! dat vragen ze ook tijdens het examen. Jimpie, wij komen steeds dichter bij elkaar qua gedachten en je vond mijn foto nice ! mmmm :D
heb jij geen foto ?
precies ! dat vragen ze ook tijdens het examen. Jimpie, wij komen steeds dichter bij elkaar qua gedachten en je vond mijn foto nice ! mmmm :D
heb jij geen foto ?
he tortelduifjes doe dit op een andere topic ok.. ik heb hier een serieuze PROBLEEM!!
heb jij geen foto ?
Maar die ga ik hier niet plaatsen ;)
he tortelduifjes doe dit op een andere topic ok.. ik heb hier een serieuze PROBLEEM!!
Heel simpel....ga je ogen morgen testen en als je het slecht ziet dan maak je een ommetje naar Pearl en neemt een hippe bril of contactlenzen....
Echt een groot probleem is het niet...
NIET bij pearl !! hans anders heeft ook goede brillen voor veel minder !!
en jimpie, dat is niet eerlijk (of wil je het liever naar mij opsturen ? :D)
Heel simpel....ga je ogen morgen testen en als je het slecht ziet dan maak je een ommetje naar Pearl en neemt een hippe bril of contactlenzen....
Echt een groot probleem is het niet...
Nogmaals heb ze al getest weet het resultaat ook.. TITEL van topic is verstand heb van brillen en blijkbaar hebben jullie dat niet. Dat is niet erg maar ga geen dingen zeggen als je niet weet :D
Nogmaals heb ze al getesten weet resultaat ook.. TITEL van topic is verstand heb van brillen en blijkbaar hebben jullie dat niet. Dat is niet erg maar ga geen dingen zeggen als je niet weet :D
Oooh verstand van brillen...ooh hier heb je een paar...
Ik dacht het dat je alleen ging om of je wel of niet toegelaten werd als je rijexamen ging doen...
http://www.berendsenoptiek.nl/ims/hoornen-brillen.jpg http://niedereroptik.ch/content/sortiment/images/brillen3.jpg http://www.brillen-krille.com/GrafikenStartseite/metal_spoon_main.jpg
Of ging het jou om de oogsterkte :confused:
Hallo ik heb een vraag..
Ik merk de laatste tijden dat mijn ogen achteruit gaan.. Jahh komt doot het veelvuldig internetten en tv kijken.
Ik heb me ogen laten testen en heb -1 en -0.7.. naardat hij dat had gezegd ging ik weg zonder te vragen wat dat betekent. (had honger ;) )
Nou is mijn vraag moet je dan een bril dragen of valt het mee..
das niet zo heel sterk hoor, je kan dan nog prima zonder zien...:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.