Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de mannelijke leden onder ons heeft weleens een vrouwelijk persoon geslagen?

Pagina's : [1] 2 3

Ayliah
26-06-2004, 21:39

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=3897572 Ik had al eerder een topic geopend "Geslagen worden door een jongen?" (zie bovenstaande url, of ondertekening) waarop verschillende vrouwelijke leden op hadden gereageerd. Ik heb echter weinig reacties van de mannen gehad vandaar dat ik een aparte topic geopend heb. Ik zou over dit onderwerp ook met jongens/mannen willen praten eigenlijk, waarom ze een meisje zouden slaan? of dat al weleens hebben gedaan? Of ze er spijt van hebben, of hoe ze er anders over denken, elke reactie is welkom bij mij en ik zal het respecteren! ook voor de jongens die niet willen reageren mijn email (jail_bait77@hotmail.com) is altijd open, ik zal aandachtig je/jullie verhaal, die ik met open armen ontvang, lezen..en zo spoedig mogelijk wat terug sturen! Veel liefs, Ayliah

kozit
26-06-2004, 21:45
ik heb wel eens een ho geslagen, ze had het verdient, moet ze maar met haar poten van mij afblijven........... vrouwen moeten niet denken dat als mannen geen vrouwen mogen slaan dat zij wel mogen slaan............

Ayliah
26-06-2004, 21:47
Origineel gepost door kozit ik heb wel eens een ho geslagen, ze had het verdient, moet ze maar met haar poten van mij afblijven........... vrouwen moeten niet denken dat als mannen geen vrouwen mogen slaan dat zij wel mogen slaan............ Dus ze had jou geslagen? Waarom deed ze dat als ik vragen mag?

kozit
26-06-2004, 21:50
nou ze moet niet denken dat ze me zomaar een mep kan geven dat kan ik ook goed hoor... alleen echte dames sla ik niet, ho's verdienen het...

latinalatifa
26-06-2004, 22:35

:hihi: :stomp: ik heb weleens gevochten met een jongen....dat was egt vies om mee te maken....hij was een jongen die altijd meiden sloeg...hij had bijna elke meid uit mijn klas een keer gemept..mietje...dus die dag was mijn vriendin aan de beurt..ik had er helemaal niets mee te maken maar toen ik zag dat ze op de grond lag :hihi: moest ik me er wel mee bemoeien.....egt een sukkeltje...het ging helemaal nergens over...hij heeft wel een stoel tegen zijn hoofd gehad....:hihi::giechel:en ik kreeg een blauwe oog van hem....so hebben we beide wat gekregen :jammer:

IkBenSaliha
26-06-2004, 22:38
Hmmm... Ik ben wel eens geslagen door een jongen... Maar die ging met een gebroken neus en een kapotte lip en een blauw oog naar huis:ego: Geen enkel man mag mij slaan... en als dat toch gebeurd zwaait er wat!! Ik ben niet zomaar een meisje... Ik ben een meisje die ook weet hoe je klappen moet uitdelen... Dus ik heb geen last van mannen die mijn slaan... Want ze weten ze kunnen met mij niet sollen... :hihi:

maroclady4you
26-06-2004, 22:42
Origineel gepost door latinalatifa :hihi: :stomp: ik heb weleens gevochten met een jongen....dat was egt vies om mee te maken....hij was een jongen die altijd meiden sloeg...hij had bijna elke meid uit mijn klas een keer gemept..mietje...dus die dag was mijn vriendin aan de beurt..ik had er helemaal niets mee te maken maar toen ik zag dat ze op de grond lag :hihi: moest ik me er wel mee bemoeien.....egt een sukkeltje...het ging helemaal nergens over...hij heeft wel een stoel tegen zijn hoofd gehad....:hihi::giechel:en ik kreeg een blauwe oog van hem....so hebben we beide wat gekregen :jammer: Hahahaha...wollahila :D Trouwens het is gewoon triest als een jongen een meisje gaat slaan...!! en anders om vind ik het niet erg...:hihi:

IkBenSaliha
26-06-2004, 22:48
Origineel gepost door maroclady4you Hahahaha...wollahila :D Trouwens het is gewoon triest als een jongen een meisje gaat slaan...!! en anders om vind ik het niet erg...:hihi: Ik vind dat een meisje niet zomaar mag slaan... Alleen als het niet anders kan...

maroclady4you
26-06-2004, 22:56
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik vind dat een meisje niet zomaar mag slaan... Alleen als het niet anders kan... owkee daar heb je gelijk in...maar de meeste jongens zijn vlugger agressiever en hebben gelijk zin om te slaan..en dat vind ik gewoon zwaar triest...:jammer:

Marrakchia_86
26-06-2004, 23:57
Origineel gepost door kozit nou ze moet niet denken dat ze me zomaar een mep kan geven dat kan ik ook goed hoor... alleen echte dames sla ik niet, ho's verdienen het... Jongens van Limburg zijn inderdaad hele harde... daag ze niet uit, doe je dat wel, krijg je een volle laag over je heen, en TERECHT! :D

IkBenSaliha
27-06-2004, 00:01
Origineel gepost door maroclady4you owkee daar heb je gelijk in...maar de meeste jongens zijn vlugger agressiever en hebben gelijk zin om te slaan..en dat vind ik gewoon zwaar triest...:jammer: Niet iedereen... Ik denk dat sommige jongens hun woede opsparen en dan als het de toppunt heeft behaald dat ie dan gaat uitbarsten

Najib26
27-06-2004, 02:11
Heel lang geleden. Maar zij begon :( http://******************/neutebeut/smilies/spelen/spelenzandbak.gif

tonymontana
27-06-2004, 03:23
te vaak want marokkaaanse meiden kunnen niet goed functioneren zonder klappen

latinalatifa
27-06-2004, 11:58
tazzz hoor die tonymontana dan...hoe ouderwets kun je sijn...sooooo als mijn man me later gaat slaan....safi......hij komt er niet levend vanaf...egt triest gewoon als je meisjes slaat...en wat dan nog als zij begint....je moet laten zien als jongen dat haar klappen..jouw geen pijn doen..tenzij ze jouw egt heel hard slaat:hihi:. ik vind het egt zwak.....

mister_ano
27-06-2004, 12:18

A salaam aleikoum, Overgeleverd door Anas dat De profeet (vzmh) zei: Wie zijn woede bedwingt, Allah zal zijn bestraffing van hem afhouden (Tirmidi) De sterke man is niet degene die worstelt maar (het is) degene die controle over zichzelf heeft tijdens een aanval van woede. (Sah'ih' Moeslim) Aleikoum a salaam

Pagina's : [1] 2 3