Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meest indrukwekkende nieuwsbericht ?

Pagina's : [1] 2

Sensabillah
26-06-2004, 20:26

Het meest indrukwekkende nieuwsbericht. We lezen hier dagelijks verschillende nieuwsberichten, welke een bepaalde indruk op de forumleden hebben en daarom o.a. ook gepost worden. Welk nieuwsbericht heeft tot op heden het meeste indruk op jullie gemaakt, en waarom ? Weet je b.v. ook nog waar je je bevond op het moment dat je het nieuwsbericht hoorde/ las ?

minga
26-06-2004, 23:46
dat scottie weg is VAN M.NL YEAHHHHHHHH NEDERLAND RULEZ!! :D :D :D :D :D :D

Sensabillah
26-06-2004, 23:53
Origineel gepost door minga dat scottie weg is VAN M.NL YEAHHHHHHHH NEDERLAND RULEZ!! :D :D :D :D :D :D Nee Minga, echt een nieuwsbericht. Welk nieuwsbericht heeft een behoorlijke indruk op jou gemaakt ?

Sensabillah
27-06-2004, 00:04
Origineel gepost door shahinda35 De krant lees ik via het internet, maar de lokale krant komt eens in de week. Die pluis ik helemaal uit, vooral de gemeentelijke berichten lees ik, zo blijf ik op de hoogte. Van de week komt er een man aan de deur, een monteur van het waterleidingsbedrijf die de meter komt vervangen. Zonder afspraak komen ze bij je langs, dat doen ze niet meer werd er tegen me gezegd. 'Goed, mag ik je pasje dan zien?' Dat had de jongeman niet, het was zijn eerste werkdag en zijn pasje was nog niet klaar. 'Oke, toe maar dan. Zo gezegd, zo gedaan. Twee dagen later, bericht in de lokale krant. Er wordt gemeld dat de NWD meters gaat vervangen in de periode 21 juni t/m eind juli. Dat wist ik al, toch even door lezen. Wat staat er aan het einde van het bericht? 'Vraag om de legimentatie' Sukkels. :)

sahira
27-06-2004, 00:06

Origineel gepost door minga dat scottie weg is VAN M.NL YEAHHHHHHHH NEDERLAND RULEZ!! :D :D :D :D :D :D :) Maar ik moet even denken, wat heeft indruk gemaakt op mij? even geduld aub.

sahira
27-06-2004, 00:09
Origineel gepost door shahinda35 De krant lees ik via het internet, maar de lokale krant komt eens in de week. Die pluis ik helemaal uit, vooral de gemeentelijke berichten lees ik, zo blijf ik op de hoogte. Van de week komt er een man aan de deur, een monteur van het waterleidingsbedrijf die de meter komt vervangen. Zonder afspraak komen ze bij je langs, dat doen ze niet meer werd er tegen me gezegd. 'Goed, mag ik je pasje dan zien?' Dat had de jongeman niet, het was zijn eerste werkdag en zijn pasje was nog niet klaar. 'Oke, toe maar dan. Zo gezegd, zo gedaan. Twee dagen later, bericht in de lokale krant. Er wordt gemeld dat de NWD meters gaat vervangen in de periode 21 juni t/m eind juli. Dat wist ik al, toch even door lezen. Wat staat er aan het einde van het bericht? 'Vraag om de legimentatie' Sukkels. :D Maar heb je ze gebeld ofzo? Een emailtje ofzo, dan weten de sukkels hoe jij er over denkt, en houden ze er rekening mee. Als de kids alleen thuis zijn, mag er niemand in en zeker niet als ze geen pas of afspraak hebben gemaakt. Je maar hebt gelijk, sukkels... :)

Lady_Independe
27-06-2004, 00:12
De onthoofding van die Koreaan heeft het meeste indruk op me gemaakt!!! NIET NORMAAL WAT ER ALLEMAAL GEBEURT!!!!! :jammer:

minga
27-06-2004, 00:21
dat zie zemmel Snottie niet meer op M.nl aanwezig is :D

sahira
27-06-2004, 00:27
Origineel gepost door minga dat zie zemmel Snottie niet meer op M.nl aanwezig is :D Daar ben je echt blij om hé? De gevangen neming van Saddam heeft inderdaad grote indruk gemaakt, meer iets van ongeloof. Ik kon/kan me niet voorstellen dat die gedrogeerde, onverzorgde man Saddam Hoessein was. Waar ik echt van geschrokken ben, is de moord op Maya, dat meisje werd gewurgd en verbrand. Ik dacht nog tijdens het lezen, 'wat een haat moeten die kinderen/daders hebben' en mijn gedachten gingen naar haar ouders. :(

Sensabillah
27-06-2004, 00:30
Origineel gepost door King_II Ahlan Sensabillaah, Waarschijnlijk is het op wereldtoneel iets als dat Saddam is gepakt. Wa aleikoem salaam King_II, Dit is inderdaad nieuws geweest dat ongetwijfeld op vele mensen een behoorlijke indruk heeft gemaakt. Weet je nog waar jij dit nieuws hebt vernomen ? [i]In Nederland is er geloof ik niet veel indrukwekkends gebeurd, behalve dan dat er meer Hollanders naar het buitenland zijn gegaan dan dat er buitenlanders bij zijn gekomen in Nederland. Voor het buitenland is dat natuurlijk niet zo positief...[/B] Kan mij zo 1,2,3 ook niet iets voor de geest halen. Alhoewel, de ontvoering van Arjan van Erkel ? [i]Een persoonlijk nieuws is dat ik een record aantal mensen in hun gezicht heb geschopt... And counting! Zita. [/B] Wedden dat jij in het ''echte'' leven gewoon een goeie peer bent ! ;)

Sensabillah
27-06-2004, 00:49
Origineel gepost door minga dat zie zemmel Snottie niet meer op M.nl aanwezig is :D Nee Minga, een NIEUWSBERICHT !

Sensabillah
27-06-2004, 18:50
Het 11 september gebeuren staat mij nog heel goed bij. Ik zat in de auto (in België en stond vast in het verkeer) toen een vrouw mij gebaarde mijn raam naar beneden te halen waarop ze keihard riep; Moslims hebben aangevallen in Amerika''. Ik begreep werkelijk niet wat ze bedoelde, en dacht dat ze ze niet alle vijf op een rij had.

CitriC
27-06-2004, 18:59
aardbeving in Marokko, de martelingen in Irak.. Euhmm en het nederlands nieuws.. die vrouw die haar 3 kinderen had gedood en zichzelf voor de trein had gegooid :jammer:.

AlHoceima_Leila
27-06-2004, 19:00
Wejoow moeilijke vraag man er is zoveel gebeurd en vele dingen hebben me echt aangegrepen Ik ga ff nadenken en laat het dan weten in ieder geval al wel 11/9 saddam's arrestatie oorlog in irak

Sensabillah
27-06-2004, 21:45

Over indrukwekkende berichtgevingen gesproken; Tegenlicht: Programma: Tegenlicht Zender: Nederland 3 Tijdstip: 27-6-2004 20:35-22:00 De Amerikaans-Egyptische regisseur Jehane Noujaim kreeg tijdens de oorlog in Irak unieke toegang tot de Arabische zender Al Jazeera. Dankzij haar Egyptische achtergrond drong zij verder tot de programmamakers en producers van de Arabische zender door dan menig westers journalist. De film toont Al Jazeera-medewerkers in pijnlijke verwarring. Ze zijn enerzijds verheugd over de val van Saddam Hoesein, maar voelen tegelijkertijd diepe afschuw dat de Arabische wereld Amerika nodig heeft om de dictator te verdrijven. Nouhaim volgt Hassan Ibrahim en Samir Khader, twee producers van Al Jazeera, die wel de Laurel en Hardy van de Arabische journalistiek worden genoemd, en aan de andere kant luitenant Josh Rushing, een keurige jonge Texaan die als persofficier van het Amerikaanse leger de contacten met onder meer Al Jazeera onderhoudt. Control Room is niet een uitgesproken' anti-oorlogsfilm, maar verrassend genoeg vooral een heel onpartijdige film geworden. De documentaire roept desondanks de vraag op waarom deze oorlog gevochten moest worden... een kwestie waar nog jaren over getwist zal worden Regie: Jehane Noujaim. Wordt 3-7-2004 herhaald Titel aflevering: Control room/Al Jazeera Website: www.tegenlicht.vpro.nl

Pagina's : [1] 2