Bekijk originele versie : - Buikje.
Denhaagia
02-02-2010, 21:15
Haaay dames!
Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd een klein buikje en zwembandjes heb gekregen. Ik wil niet over mijn hele lichaam afvallen, maar wil wel dat buikje wegkrijgen. Iemand misschien tips of oefeningen?
3lida-3ziza
02-02-2010, 21:18
dan moet je toch afvallen hoor.
blijkbaar slaat vet bij jou zich op rond je buik! Dus gewoon even een tijdje gezond eten en tegelijkertijd buikspieroefeingen doen om je spieren te versterken!
Denhaagia
02-02-2010, 21:21
dan moet je toch afvallen hoor.
blijkbaar slaat vet bij jou zich op rond je buik! Dus gewoon even een tijdje gezond eten en tegelijkertijd buikspieroefeingen doen om je spieren te versterken!
Haha ja dat begrijp ik wel, maar waar ik op doelde was dat ik nergens anders wou afvallen alleen bij mijn buikje. :hihi:
Ja buikspieroefeningen ben ik mee bezig en ik eet ook veel gezonder dan eerst en drink veel water, ik wil meer doen. :hihi:
3lida-3ziza
03-02-2010, 09:20
Weet niet eerlijk gezegd of je meer kan doen dan dat!
riffia0000
03-02-2010, 11:38
pff hier ook één, die buik is bij mij ook het probleem. Terwijl ik nooit buikje had, echt raar. Ik heb daarom vandaag besloten om te gaan sporten, ik ga zo naar fitness school. Alleen is dat echt saai...pffff maar moet wel!
Haaglandiaa
06-02-2010, 05:16
En lukt et een beetje.. :stout:
Blijf volhouden, net als hoe ik et doe. (A)
Love you! :sjans:
apelikker
06-02-2010, 13:07
Meloen
Met minder dan 50 calorieën per slice is de meloen ideaal om een platte buik te krijgen. Meloen bevat veel kalium, en dit mineraal zorgt er voor dat het zout
gehalte in je lichaam beperkt blijft en voorkomt daarmee onder andere een opgeblazen gevoel.
Volkoren brood
Onderzoekers van Penn State University hebben ontdekt dat mensen die altijd volkoren brood eten gemiddeld 24 procent minder buikvet hebben dan mensen die
witbrood eten. Dit heeft te maken met de vezels in volkorenbrood. De vezels zorgen er voor dat je spijsvertering beter verloopt en vet minder snel wordt opgenomen
door je lichaam.
Grapefruit
Public Health Nutrition heeft onderzocht wat de effecten zijn van grapefruit op ons lichaam. Ze kwamen er achter dat bepaalde stoffen in de grapefruit zorgen voor een
lagere bloedsuikerspiegel. Dit voorkomt eetbuien en honger, en zorgt er dus ook voor dat je minder buikvet krijgt.
Walnoten
Walnoten en andere producten met omega-3 vetzuren hebben de gezonde eigenschap dat ze stress verminderen. Door stress heb je sneller honger, en honger kan onder
andere buikvet tot gevolg hebben.
Blijf vooral ook flink doortrainen in de sportschool om (buik)vet te verbranden, want alleen het eten van bovenstaande producten zorgen natuurlijk niet voor een platte buik!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.