Bekijk originele versie : A Question
STEL JE VOOR JE HEBT GENOEG GELD
NICE CAR MOOI HUIS
EN EEN MEID ZEGT TEGE JE IK MAG JE
WANEER ZAL JE WETE DAT ZE NIET VOOR JE GELD VALT
???????? :confused:.
Marrakchia_86
26-06-2004, 16:52
Origineel gepost door shabcabrio
STEL JE VOOR JE HEBT GENOEG GELD
NICE CAR MOOI HUIS
EN EEN MEID ZEGT TEGE JE IK MAG JE
WANEER ZAL JE WETE DAT ZE NIET VOOR JE GELD VALT
???????? :confused:
Vanaf het begin moet je doen alsof je geen auto hebt en geen huis... alleen werk of so, en zeggen dat je nog bij je ouders woont.
Kijken hoe ze reageert.... :p
test haar uit, als je bv ergens wilt eten ofzo en zeg neem maar wa je wilt en ze neemt vanalles, of ga shoppen met haar en kies iets duur en zeg of ze het wil hebben en als ze ja zegt, jah dan weet je genoeg eh, maar als ze telkens nee zegt dan weet je da ze het meent met je....
doei
SweetTunsia
26-06-2004, 16:59
hey ik ben ook rijk en kw oon in wassenaar
Metalsiarachida
26-06-2004, 17:11
oe belgie
lilmaroc
26-06-2004, 17:11
Origineel gepost door shabcabrio
WIL JE DAT IK MET JE AFSPREEK ??
BEN JE MOOI ?
EN WAAR IS WASSENAAR ??
IK KOM UIT BELGIE
Wuahahahaha wassenaar is een stad waar alleen maar RIJKE mensen (dus bijna geen Marokkanen :hihi: ) wonen.. :o
meknessia86
26-06-2004, 18:18
Volgens mij kun je dat wel aanvoelen of een meisje met jou gaat om jou, je persoonlijkheid. Of dat ze met jou gaat vanwege het materiele ''gedoe''. Ook aan haar gedrag kun je dat wel zien.
Mohiem ik hoop dat ze geen misbruik van je gaat maken, als je vraag op jou gebasseerd is.
:zwaai:
LaLa_SoFiA
26-06-2004, 18:27
zeg tegen haar dat je de auto hebt geleent van iemand....en dat het huis van een vriend van je is...:maf:
princess87
26-06-2004, 18:34
ewa ja sommige meisjes zijn zo :jammer: maar volgens mij moet je gwn selmo's advies opvolgen lijkt mij het beste ;)
wish ya luck ma boy :blauwkus:
:zwaai:
DOUKALIA18
26-06-2004, 18:36
Op het begin niet laten zien wat je allemaal hebt, dan weet je waar ze op is gevallen
pure_women
26-06-2004, 18:42
nix kopn voor der en als ze tegen je zeg ik wil dit ik wil dat dan weet je genoeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.