Bekijk originele versie : Wie heeft er geboekt met ML Tours?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Thaaziri
02-02-2010, 13:11
Hallo allemaal,
Is er iemand die via ML Tours heeft geboekt, of gevlogen? Is het betrouwbaar? De prijzen zijn opmerkelijk goedkoop...
Ik neem aan als marokko.nl het promoot dat het wel te vertrouwen is:kweetnie:
Alvast bedankt..
Thaaziri
Opzoek-meid
02-02-2010, 14:02
Hallo allemaal,
Is er iemand die via ML Tours heeft geboekt, of gevlogen? Is het betrouwbaar? De prijzen zijn opmerkelijk goedkoop...
Ik neem aan als marokko.nl het promoot dat het wel te vertrouwen is:kweetnie:
Alvast bedankt..
Thaaziri
ik vind ze niet betrouwbaar, de vluchten zijn nog niet eens begonnen. Je moet er niet vanuit gaan dat ze hier reclame maken dat het betrouwbaar is. marokko.nl promoot ze niet gratis hoor en daarbij vluchten kun je niet terugvinden bij schiphol.nl op de dienstregeling. Dus denk 2 keer na voordat je daar boekt.
soennia83
02-02-2010, 15:30
Ik zou het niet doen. He lijkt heel erg op Ufoflug die vorige jaar of er jaar ervoor veel Marokkanen gedupeerd heeft.
ML tours is niet aangesloten bij avr, dus als je daar boekt en ze gaan failliet of de vluchten worden niet uitgevoerd, dan ben je je geld kwijt.
Waarom een groot risico nemen...
ouafaetoen
02-02-2010, 15:35
er staat bij dwvdmv een topic hierover
ik had eerst gereserveerd en heb deze nu geannuleerd, omdat ik het ook niet vertrouw
zou eerst wachten totdat ze echt gaan vliegen
Opzoek-meid
02-02-2010, 18:05
Nou... Ze bestaan al heel lang is mij verteld hoor. Vorig jaar zomer vlogen die vliegtuigen ook al naar Marokko heeft een reisbureau mij verteld. Ik sta ook op het punt op te boeken maar deze topic brengt mij aan het twijfelen.
Het zou fijn zijn als iemand zou reageren die er een keer mee gevlogen heeft...
Nee hoor, ze hebben nog nooit gevlogen naar Marokko dus dat klopt niet wat je zegt.
lachebekkie
02-02-2010, 19:23
Nee hoor, ze hebben nog nooit gevlogen naar Marokko dus dat klopt niet wat je zegt.
Oke wat vreemd! Ik heb ze namelijk gebeld en ze vertelden me dat ze wel heel vaak naar Marokko hebben gevlogen...:traan1: :traan1:
Ik heb ze ook gebeld. Tegen mij zeiden ze dat dit het eerste jaar is waarop ze naar Marokko vliegen. De jaren daarvoor vlogen ze naar Turkije. Ze hebben maar 2 vliegtuigen in bezit en ze zijn niet aangesloten bij de avr. Ik overwoog ook te boeken, maar heb dat niet gedaan. Ga ik ook niet doen.
Toen ik belde kreeg ik een of andere Tuba aan de lijn en toen ik vroeg of het betrouwbaar was zei ze "ik denk het". Voorspelt niets goeds.
nador123
02-02-2010, 19:42
duss onbetrouwbaar
lady_rifia
02-02-2010, 19:53
hoezo onbetrouwbaar?
neem hier een kijkje, amsterdam airlines staat er gewn tussen, Mja gair insha allah.
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vluchttijden/Luchtvaartmaatschappijen.htm
Opzoek-meid
02-02-2010, 20:54
hoezo onbetrouwbaar?
neem hier een kijkje, amsterdam airlines staat er gewn tussen, Mja gair insha allah.
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vluchttijden/Luchtvaartmaatschappijen.htm
als jij boekt op de site van mltours dan betaal je de ticket niet aan amsterdam airlines maar aan de tussenpersoon mltours. Dat is mijn punt namelijk, mltours maakt gebruik van chartervliegtuigen, zij huren als het ware amsterdam airlines in en moeten hiervoor natuurlijk de kosten betalen. Zoals iedereen onderhand al weet zijn er in het verleden andere tussenpersonen geweest die op deze manier honderden mensen hebben opgelicht. Dit doen ze door de kosten van het charteren niet door te betalen aan de vliegtuigmaatschappij en er vandoor te gaan met het geld van de tickets.
lady_rifia
02-02-2010, 21:32
als jij boekt op de site van mltours dan betaal je de ticket niet aan amsterdam airlines maar aan de tussenpersoon mltours. Dat is mijn punt namelijk, mltours maakt gebruik van chartervliegtuigen, zij huren als het ware amsterdam airlines in en moeten hiervoor natuurlijk de kosten betalen. Zoals iedereen onderhand al weet zijn er in het verleden andere tussenpersonen geweest die op deze manier honderden mensen hebben opgelicht. Dit doen ze door de kosten van het charteren niet door te betalen aan de vliegtuigmaatschappij en er vandoor te gaan met het geld van de tickets.
Oke, dat is duidelijk.
Maare hoe kom ik er dan achter dan ml tours wel of niet te betrouwen is?
ya3ni met andere woorden hoe is dat te achterhalen..
Opzoek-meid
02-02-2010, 21:37
Oke, dat is duidelijk.
Maare hoe kom ik er dan achter dan ml tours wel of niet te betrouwen is?
ya3ni met andere woorden hoe is dat te achterhalen..
Kijk 100 procent zeker weet niemand het tot het zover is, maar wat ik nagecheckt heb is of de vluchten geregistreerd zijn bij de dienstregeling van schiphol, dit blijkt niet zo te zijn. Dat is voor mij al genoeg reden om er niet te boeken. Echt achterhalen kan je het niet, kijk maar naar hoe Ufoflug toendertijd te werk ging, ze vlogen eerst 2 maandjes ofzo om zhema vertrouwen op te wekken en toen de zomer aanbrak stonden mensen voor niks op schiphol te w8en en konden ze hun vakantie wel vergeten.
Thaaziri
03-02-2010, 11:59
Allereerst bedankt voor alle reacties.
Nu weet ik even niet meer wat ik doen moet.
Als ik alle reacties zo lees dan is het niet verstandig om daar te gaan boeken.
Ik wilde ze ook wel bellen, maar wat zouden zij me vertellen... Ik neem aan dat ze nooit zouden zeggen dat het niet betrouwbaar is.
Maar ze hebben dus nooit gevlogen naar Marokko? Dat is zeker?
Gr. Thaaziri
Berkania_Krulle
03-02-2010, 13:40
Oke wat vreemd! Ik heb ze namelijk gebeld en ze vertelden me dat ze wel heel vaak naar Marokko hebben gevlogen...:traan1: :traan1:
Dat klopt niet meid, ik had net een vrouw van ML tours aan de lijn. Ze vertelde me dat ze een nieuwe maatschappij waren, ze vliegen v.a. oktober naar Italie maar in April vliegen ze voor het eerst naar Marokko en aangezien ze ook niet in de dienstregeling van schiphol staan, en de risico loopt dat je je geld nooit terug zal krijgen als ze falliet gaan. Dan zou ik het zeker niet doen. Ik twijfelde in het begin ook maar ik zet er gewoon 100 euro bij en ga met Royal air maroc alhoewel zij de grootste oplichters zijn.
Nickless25
03-02-2010, 17:30
dit hele verhaal klopt niet iedereen roept maar wat
eindstand voro mij ONBETROUWBAAR
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.