Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleren Maken De Man

Pagina's : [1] 2 3

Cina
29-11-2002, 22:37

Hallo mensen, Hoe belangrijk zijn kleren? Daar zal iedereen wel een andere mening over hebben... Maar we kunnen niet ontkennen dat de kledingstijl voor een belangrijk deel uitmaakt hoe jij er uit ziet en overkomt op andere mensen. Zo ziet een man, die niet al te knap is, er in leuke kleren een stuk leuker uit. Een aantrekkelijke man in een sloeberoutfit daarentegen is opeens een stuk minder aantrekkelijk... Kleren maken de man. Ben jij het hiermee eens? In hoeverre bepalen de kleren jouw visie op een man/vrouw? Liefs, Cina

sherine
29-11-2002, 22:40
ZOOOOO kleren zijn zwaar belangrijk hij moet wel bij de mode blijven anders gaat het niet door niet afzak broeken en doekjes en ook geen goude tanden gewoon netjes style of sportief maar niet achterlijk

Dida
29-11-2002, 22:41
Ja kleren maken zeker de man :goedzo: ! Als ik een man zie met mooie kleding netjes bedekt gekleed, dan kan ik niet wachten op die moment dat wij met elkaar gaan trouwen en ik inscha'allah de kleren er weer vanaf kan R.U.K.KE.N&SCHEUREN ! :hihi: Grapje.

Cina
29-11-2002, 22:42
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ja kleren maken zeker de man :goedzo: ! Als ik een man zie met mooie kleding netjes bedekt gekleed, dan kan ik niet wachten op die moment dat wij met elkaar gaan trouwen en ik inscha'allah de kleren er weer vanaf kan ******&SCHEUREN ! :hihi: Grapje. :zweep: Chida...................:jammer: Hihi :D ;)

Dida
29-11-2002, 22:45

Origineel gepost door Cina :zweep: Chida...................:jammer: Hihi :D ;) ewa..:( ..weet je wat..ik wacht wel een week of twee na het trouwen en dan SCHEUR ik het eraf oki? :D

BentDagilia
29-11-2002, 22:52
Ik ben het er mee eens meid.. kleren maken de man.. Ik bedoel hoe je je presenteert is heel belangrijk.. Ik bedoel het is in feite je visitekaartje voor de buitenwereld... En soms is een jongen inderdaad niet aantrekkelijk maar door ze kleding is hij een stuk leuker en ja dan klopt de stelling helemaal... :D Maar ja het zal niet zwaar meewegen als ik later een leuke jongen tegenkom.. ik bedoel ja het kan ook een uitdaging zijn om van een Sloddervos en nette man te maken.. het is maar hoe je het ziet.. Bent Dagilia

Dida
29-11-2002, 22:54
Trouwens kleren van de ZEEMAN&HANSTEXTIEL maken ook de man he ..:) Het is maar hoe hij het kleed :)

saidaaatje
29-11-2002, 22:55
VIEZE RACHIDAAAA WAYOWWW WAY HEB JE AFGELOPEN DAGEN UITGESPOOKLT??nASTY BOELIEEEEE:D

BentDagilia
29-11-2002, 22:55
Ja toch.. Ik bedoel merk vind ik een Bijzaak zolang iemand maar kancombineren.. maar echt op 1 ding knap ik af .. Een Marokkaan die neger kleding aantrekt en een broek dat niet over ze k ont gaat :stout: Bent Dagilia

TwinkleEye_19
29-11-2002, 22:57
Jazeker, kleren maken de man. Mare... modern, trendy, ouderwets of geleba. Als ie maar om op te eten is:verliefd: Het gaat uiteindelijk toch om de man die er achter zit.

RaZer
29-11-2002, 22:58
:D Ik zal meteen nieuwe kleren gaan kopen :(.. wat vinden jullie dan mooi?

Dida
Origineel gepost door Bent Dagilia Ja toch.. Ik bedoel merk vind ik een Bijzaak zolang iemand maar kancombineren.. maar echt op 1 ding knap ik af .. Een Marokkaan die neger kleding aantrekt en een broek dat niet over ze k ont gaat :stout: Bent Dagilia hahha ja..dat vind ik ook :kwaad: hij mag die broek die niet over zijn k ont gaat pas doen als we GETROUWD zijn ..:D :hihi: SAIDAATJE..mi lobi you :blauwkus:

Cina
Origineel gepost door RaZer :D Ik zal meteen nieuwe kleren gaan kopen :(.. wat vinden jullie dan mooi? Djelleba en belgat :verliefd:

RaZer
29-11-2002, 22:59
Origineel gepost door Cina Djelleba en belgat :verliefd: haha ok ga door.. want ik neem aan dat je niet wil dat je man de hele week met dezelfde kleren loop?? ;)

BentDagilia
29-11-2002, 23:00

Ik vind mannen in Jalaba echt heel mooi en traditioneel... ze zien er ook gelijk anders uit ze stralen en het staat ze Supermooi.... Ik ben er gek op... Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2 3