Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verrader door je beste vriend/vriendin!!!

karimaMarakesja
29-11-2002, 22:34

hey broeders en zusters ik heb een vraag aan jullie! misschien dat jullie het wel bij je eigen of rond om je omgeving herkennen maar....Wat moet je doen als je verraden wordt door je beste vriend/vriendin?? moet je hem/haar voorgoed opzij zetten of toch vergeven? En hoe moet het met je vertrouwingsgevoel? graag jullie reactie.......... veel liefst Karima

cheetah
29-11-2002, 22:57
Als Allah kan vergeven.. waarom wij dan niet.. je kan dan afstand van die persoon nemen, dat zou ik dan doen, maar ik zou het niet op een ruzie laten uitlopen.. tenzij die persoon er geen spijt van heeft..

rahmona
29-11-2002, 22:59
Ik zou het hem/haar vergeven, maar nooit vergeten, het zou me altijd bijblijven....

Nounousa
29-11-2002, 23:00
maar als diegene je verraden heeft, bedenk dan eerst eens of het in de eerste plaats uberhaupt wel een goede vriend was????....

Saraatje
29-11-2002, 23:50

het verschilt natuurlijk per situatie....

Maryam_Iglouzan
30-11-2002, 00:29
hangt ervan af van de situatie en de persoon natuurlijk als die persoon je echt dierbaar is en echt spijt heeft dan zou ik die pers. vergeven

Dunnia
30-11-2002, 00:44
Ligt eraan wat die zogenaamde 'vriend of vriendin' heeft gedaan.

Moonshine
30-11-2002, 01:44
Die persoon niet meer als een goede vriend of vriendin beschouwen......afstand houden......die persoon zal mij nog altijd kunnen vertrouwen maar ik zelf zal diegene nooit meer kunnen vertrouwen..