Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje Diana 35 pil

Pagina's : [1] 2

A_Mendes
01-02-2010, 21:50

Meisjes, Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag de diana pil meegekregen, alleen er staat dus geen Diana 35 op. Terwijl ik DUIDELIJK heb gevraagd om de diana pil, nu zeiden ze de apotheek dat wat ze me nu hebben meegegeven precies hetzelfde is als de diana pil en dat de naam veranderd is? Weten jullie hier meer over? Want oooooow wee als ze liegen dan ga ik morgen lekker terug om mijn diana pil te krijgen

A_Mendes
01-02-2010, 21:59
Niemand?

lovelyLady2010
01-02-2010, 22:01
Diana pil bestaat niet meer, het is minerva geworden. Dus ze houden je niet voor de gek. XX

lovelyLady2010
01-02-2010, 22:01
En om even om je zorgen te sussen; het is dezelfde pil, de naam is alleen veranderd.

Excusez-moi
01-02-2010, 22:05

Ze houden je gewoon voor de gek! De diana pil willen ze niet meer geven en nu geven ze een neppe variant mee. Ze beweren dat dat jouw zorgverzekering het niet vergoedt, bullshit! Ik zou gewoon terug gaan en de ECHTE Diana35 vragen.

A_Mendes
01-02-2010, 22:11
En om even om je zorgen te sussen; het is dezelfde pil, de naam is alleen veranderd. Aha zo op die manier. Ik heb van die Minerva gehoord ja, alleen bij mij is het geen Minerva. Me vriendinnen gebruikten die Minerva wel en ze kregen daardoor superveel puistjes. Ik wil dat dus voorkomen, ik heb 4 puistjes op mijn gezicht die me mateloos irriteren en wil dus niet dat me gezicht een hele pukkel wordt. Bij mij staat er proteronacetaat/ethinylestradiol, weet je toevallig of dat hetzelfde is?

A_Mendes
01-02-2010, 22:14
Ze houden je gewoon voor de gek! De diana pil willen ze niet meer geven en nu geven ze een neppe variant mee. Ze beweren dat dat jouw zorgverzekering het niet vergoedt, bullshit! Ik zou gewoon terug gaan en de ECHTE Diana35 vragen. Zie je dat dacht ik al wel. Vies vuil goor kutwijf dat ze is. Ik zei nog duidelijk tegen haar, hier staat geen diana 35 op? Zei ze, naam is veranderd diana wordt niet meer verkocht. Ik zei tegen haar, ik bel morgenvroeg naar me huisarts en ga navragen of dit wel klopt, want ik wil natuurlijk gewoon de medicijnen waar ik om gevraagd heb. Betaal me suf aan die zorgverzekering

lovelyLady2010
01-02-2010, 22:16
Zie je dat dacht ik al wel. Vies vuil goor kutwijf dat ze is. Ik zei nog duidelijk tegen haar, hier staat geen diana 35 op? Zei ze, naam is veranderd diana wordt niet meer verkocht. Ik zei tegen haar, ik bel morgenvroeg naar me huisarts en ga navragen of dit wel klopt, want ik wil natuurlijk gewoon de medicijnen waar ik om gevraagd heb. Betaal me suf aan die zorgverzekering Hmm dat kan ik je niet vertellen, misschien moet je je arts inderdaad raadplegen. Want ik heb helemaal geen last met puistjes van minerva. Mijn gezicht is heel gaaf.

A_Mendes
01-02-2010, 22:18
Hmm dat kan ik je niet vertellen, misschien moet je je arts inderdaad raadplegen. Want ik heb helemaal geen last met puistjes van minerva. Mijn gezicht is heel gaaf. Ik ga morgen al om 08.00 bellen :haha: In ieder geval bedankt moppie!!

Excusez-moi
01-02-2010, 22:19
Zie je dat dacht ik al wel. Vies vuil goor kutwijf dat ze is. Ik zei nog duidelijk tegen haar, hier staat geen diana 35 op? Zei ze, naam is veranderd diana wordt niet meer verkocht. Ik zei tegen haar, ik bel morgenvroeg naar me huisarts en ga navragen of dit wel klopt, want ik wil natuurlijk gewoon de medicijnen waar ik om gevraagd heb. Betaal me suf aan die zorgverzekering Ja, echt een klootzakken zijn het! Bel je huisarts maar 's en dan zul je te horen krijgen dat het de neppe variant is. Als je je zorgverzekering belt, zal je hetzelfde te horen krijgen. Stelletje oplichters!

lovelyass
01-02-2010, 22:19
Zie je dat dacht ik al wel. Vies vuil goor kutwijf dat ze is. Ik zei nog duidelijk tegen haar, hier staat geen diana 35 op? Zei ze, naam is veranderd diana wordt niet meer verkocht. Ik zei tegen haar, ik bel morgenvroeg naar me huisarts en ga navragen of dit wel klopt, want ik wil natuurlijk gewoon de medicijnen waar ik om gevraagd heb. Betaal me suf aan die zorgverzekering Diane35 bestaat niet meer. Het heeft een andere naam gekregen. Ik slik ook ''diane 35'' in.

A_Mendes
01-02-2010, 22:23
Ja, echt een klootzakken zijn het! Bel je huisarts maar 's en dan zul je te horen krijgen dat het de neppe variant is. Als je je zorgverzekering belt, zal je hetzelfde te horen krijgen. Stelletje oplichters! Ik kan nou al niet wachten totdat het morgen is. Dat vrouwtje gewoon nog blijven volhouden

A_Mendes
01-02-2010, 22:24
Diane35 bestaat niet meer. Het heeft een andere naam gekregen. Ik slik ook ''diane 35'' in. Wat is het nou? de een zegt van wel en de ander zegt van niet?

gamar
01-02-2010, 22:27
diana 35 krijgen ze denk ik niet vergoedt daarom verkopen zij de goedtkope merk maar ik denk dat jij het zelfde betaaldt alah o alam

Manal456
01-02-2010, 22:28

Meisjes, Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag de diana pil meegekregen, alleen er staat dus geen Diana 35 op. Terwijl ik DUIDELIJK heb gevraagd om de diana pil, nu zeiden ze de apotheek dat wat ze me nu hebben meegegeven precies hetzelfde is als de diana pil en dat de naam veranderd is? Weten jullie hier meer over? Want oooooow wee als ze liegen dan ga ik morgen lekker terug om mijn diana pil te krijgen Hoi, ik wil je niet bang maken ofzo, en misschien heb jij er geen last van, maar ik heb onwijze haaruitval gekregen van deze pil. Misschien was ik er gevoelig voor ofzo, maar ik wil het je toch even laten weten. In eerste instantie kreeg ik het voor mijn acne (is al een tijdje terug), maar ik kreeg in plaats daarvan onwijze haaruitval, wat eigenlijk nooit meer goed is gekomen....

Pagina's : [1] 2