Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zusterliefde

lalla_salma2003
26-06-2004, 13:46

He dames.....heren :rolleyes: ... Ewa hoe staat het met de liefde voor jullie zussen en broers??? Hebben jullie dat ook wel eens?? Dat ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen en je ze wel af kan maken!!!.... maar als het erop aankomt... Je zielsveel van je zusjes/zussen/ broers/broertjes houdt......en je ze voor geen miljoen wilt veruilen? Ik wel.........ik hou zielsveel van mijn inesje...ook al lijk ik het niet altijd blijken :( kan me geen beter zusje wensen... :rolleyes: clichè he gr. Salma

Minaatjuh
26-06-2004, 13:49
I Know The Feeling..

tarifisht
26-06-2004, 13:51
ja ik weet wat je bedoelt meid ik heb maar een broertje en die kan me soms echt helemaal PARA maken maar voor dat ik het weet zitten we weer met mekaar te stoien en te lachen :Iluvu: echte liefde he

Marrakchia_86
26-06-2004, 13:54
Love to all my sisters en brothers! :Iluvu:

lalla_salma2003
26-06-2004, 13:56

Ik kom jullie ook overal tegen;)..........leukkk tog

Marrakchia_86
26-06-2004, 13:58
Jouw topics zijn tenminste normaal a gtie.... lees die andere, Wallah hacoema gewoon sommige. Daarom komen we JOU gezeldschap houden :D

tarifisht
26-06-2004, 13:59
Origineel gepost door lalla_salma2003 Ik kom jullie ook overal tegen;)..........leukkk tog ja toch ;) :D :zwaai:

lalla_salma2003
26-06-2004, 14:01
hahahaha of niet.......ewa hebben jullie het ook wel eens;)

TSENOE
26-06-2004, 17:15
IK HEB 2 ZUSSEN EN WE ZIJN DE BESTE VRIENDINEN VAN ELKAAR WE VERTELEN ALLES DELEN ALLES ENZ VRT WE NOEMEN ELKAAR DE SISTERHOOD...... WE HEBBEN ELKAAR HOOP DAT ZE DIT NIET LEZEN HIHIH

Metalsiarachida
26-06-2004, 17:16
Ik hou het meest van mijn pa & ma weet je wat ik wel raar vind ik heb een broer van 1 jaar ouder en daar heb ik helemaal geen respect voor. Maar wel voor die andere van 24

LadyLo
26-06-2004, 17:39
Origineel gepost door lalla_salma2003 He dames.....heren :rolleyes: ... Ewa hoe staat het met de liefde voor jullie zussen en broers??? Hebben jullie dat ook wel eens?? Dat ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen en je ze wel af kan maken!!!.... maar als het erop aankomt... Je zielsveel van je zusjes/zussen/ broers/broertjes houdt......en je ze voor geen miljoen wilt veruilen? Ik wel.........ik hou zielsveel van mijn inesje...ook al lijk ik het niet altijd blijken :( kan me geen beter zusje wensen... :rolleyes: clichè he gr. Salma Je hebt gelijk, mijn zus en ik kunnen goed met elkaar opschieten en ze is de enige die me zegt waar het op staat en me altijd op mijn fouten wijst. Maar aan de andere kant had ik haar deze ochtend bijna uit het raam gegooid, ik werd gek van haar. Ik sliep en zij zat beneden en ze belde me steeds wakker en ik hing steeds op, op een gegeven moment komt ze de kamer binnenstormen en begint met lawaai te maken door zakken snoep plat te drukken of zo, ze bleef dat de hele tijd doen, en toen ik tegen haar schreeuwde zei ze dat het al half 1 was en dat ze zich niet gaat aanpassen en weet ik veel wat ze allemaal uitkraamde, en nu praat ik DE HELE DAG al niet met haar!!!!